Te sitten menitte ja viilasitte mua linssiin! True Blood on ihan paska!

sdf
Mä katsoin varmaan viisi jaksoa True bloodia ennen kuin koukutuin siihen ihan täydellisesti. Eikä katsomisintoani yhtään vähennä se, että sarja on täynnä aivan törrkeän hyvännäköisiä miehiä :D Katsoisin varmaan salattuja elämiäkin jos Eric Northman olisi siinä!
 
Dd
No, mä olen sitä mieltä, että True Blood on sarja vähän älykkäämmille ihmisille ja sit ne teinisarjat on niille, jotka eivät niin vaadi viihteeltään mitään suurempaa tasoa.
 
"trueblood"
Sehän siin nappaakin ku siin o menty niin yli.
Ihan hitsin koukuttava sarja...vampyyriohjelmat/leffat sit erikseen.

Tää koukuttunu odottaa maanantaita et näkee uusimman jakson <3
 
Tässä musiikkia viimesimmästä jaksosta... ;)

[video=youtube;OET8SVAGELA]http://www.youtube.com/watch?v=OET8SVAGELA&feature=player_embedded#at=91]&#x202a;Gil Scott-Heron - &#39;Me And The Devil&#39; (Official HD Video)&#x202c;&rlm; - YouTube[/video]
 
Kiitti, mulle tuli just mielikuva kotimaisesta vampyyrisarjasta, jossa piähenkilöt viäntää savvoo.
"Päevee! Minnoon vamppyyri. Haettaako neetiä jos minä vähän imasta lutkaatan neetin verta?"
Toivottavasti kukaan ei ota vinkistä vaaria ja lähde toteuttamaan. :x
Mieluummin kyllä katsoisin tätä kuin seuraavaa Twilight kopiota (eikä minulla ole mitään vihaa Twilightia kohtaan). Toimisi loistavana vampyyrikomediana. Oletteko katsoneet Fearless Vampire Killers, ikivanha komedia, oli ihan tolkuttoman hauska silloin, pitäisi katsoa nykyään uudestaan että vieläkö naurattaa.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
"vieras"
Nyt kattoin nelosjaksonkin. Enkä mä vieläkään vakuuttunut. Järetöntä huumesekoilua ja siitä jaksosta jäi päälimmäisenä mieleen koko jakson kestänyt stondis sillä Sookein veljellä. Ei ihan totta voi olla näin kuolettavan typerää ohjelmaa edes keksitty.

Ja se miten ne puhuu...mä tulen hulluksi! Onko pakko veeennnnyyttää niitä sanoja. Jaksoon mahtuis puolet enemmän sanoja jos ne puhis normaalisti.

Eikä iskenyt Erkkikään. Jotta kyllä mä nyt lopetan tän tähän...ei ollut mun juttu.
Voin kertoa että ne puhuu etelässä ihan oikeasti venyttäen. Asuin siellä teini-ikäisenä 3 vuotta.
 

Yhteistyössä