IIIKK!! Jos olis sinkku ja silleen, niin lähtisin metsästään ;DJulkkispari erosi - True Blood -tähti vapaalla jalalla | Viihde | Iltalehti.fi
Nyt olis herkku vapaalla jalalla....
Ei hemmetti. Repesin ihan täysin, kiitosKiitti, mulle tuli just mielikuva kotimaisesta vampyyrisarjasta, jossa piähenkilöt viäntää savvoo.
"Päevee! Minnoon vamppyyri. Haettaako neetiä jos minä vähän imasta lutkaatan neetin verta?"
Toivottavasti kukaan ei ota vinkistä vaaria ja lähde toteuttamaan. :x
Mieluummin kyllä katsoisin tätä kuin seuraavaa Twilight kopiota (eikä minulla ole mitään vihaa Twilightia kohtaan). Toimisi loistavana vampyyrikomediana. Oletteko katsoneet Fearless Vampire Killers, ikivanha komedia, oli ihan tolkuttoman hauska silloin, pitäisi katsoa nykyään uudestaan että vieläkö naurattaa.Kiitti, mulle tuli just mielikuva kotimaisesta vampyyrisarjasta, jossa piähenkilöt viäntää savvoo.
"Päevee! Minnoon vamppyyri. Haettaako neetiä jos minä vähän imasta lutkaatan neetin verta?"
Toivottavasti kukaan ei ota vinkistä vaaria ja lähde toteuttamaan. :x
Voin kertoa että ne puhuu etelässä ihan oikeasti venyttäen. Asuin siellä teini-ikäisenä 3 vuotta.Nyt kattoin nelosjaksonkin. Enkä mä vieläkään vakuuttunut. Järetöntä huumesekoilua ja siitä jaksosta jäi päälimmäisenä mieleen koko jakson kestänyt stondis sillä Sookein veljellä. Ei ihan totta voi olla näin kuolettavan typerää ohjelmaa edes keksitty.
Ja se miten ne puhuu...mä tulen hulluksi! Onko pakko veeennnnyyttää niitä sanoja. Jaksoon mahtuis puolet enemmän sanoja jos ne puhis normaalisti.
Eikä iskenyt Erkkikään. Jotta kyllä mä nyt lopetan tän tähän...ei ollut mun juttu.
Mahdollisesti ihan tottaNo, mä olen sitä mieltä, että True Blood on sarja vähän älykkäämmille ihmisille ja sit ne teinisarjat on niille, jotka eivät niin vaadi viihteeltään mitään suurempaa tasoa.
Vinkkinä Chef että katso sarjaa nyt vielä sen aikaa kunnes näet hiuksensa lyhyeksi leikanneen Ericin..Mahdollisesti ihan totta
En...kun en ihan totta jaksa olla siitä enää kiinnostunut. Eikä yhtä paskaa sarjaa pelasta yksi hottis vampyyriVinkkinä Chef että katso sarjaa nyt vielä sen aikaa kunnes näet hiuksensa lyhyeksi leikanneen Ericin..
No eihän se nyt voinut 3-vuotiaana nähdä, kun silloin ei vielä saa käydä baareissanäitkö ericia?
Ei ku siis asuit siellä 3-vuotta.. No mut teininäkään ei saa käydä siellä Ericin baarissa!No eihän se nyt voinut 3-vuotiaana nähdä, kun silloin ei vielä saa käydä baareissa
Kyllä mä voisin Stellanille jalkani avata.Se on kyllä muuten jännä miten tuo Alexander Skarsgård on noin kuumottava kun isänsä Stellan on niin tavis kun olla ja voi.