Te sitten menitte ja viilasitte mua linssiin! True Blood on ihan paska!

[QUOTE="vieras";24283051]Ihan kuin Dawson's creek, OC tai Gossip girl... (=boring)[/QUOTE]

Gossip Girl on hyvä...siinä se...mikä sen tumman kundin nimi nyt olikaan...no joka tapauksessa se on aika hottis :D
 
"vieras"
Data on oikeassa - Buffy on toistaiseksi kaikkien aikojen paras vampyyrisarja. Ja Spike kuumin vampyyri. True Bloodkin on ihan kiva sarja; hotein hahmo toistaiseksi on kyllä Alcide.

Katsoin ekan Twilight-leffan lopulta pikakelauksella ja silti se tuntui liian pitkältä. Puuduttavan tylsää ja kaikkea muuta kuin romanttista.
 
---
Spike oli mun suosikki, mua ärsytti kun Buffy aina dissasi sitä eikä tajunnut että Spike on rakastunut. Angel oli poikamaisena hyvännäköinen, mutta nykyään se on liian roteva mun makuuni Bonesissa.

Ja tuo True Bloodin nelosjakson Alcide-kohtaus, niin kuuma ettei sanotuksi saa :D
 
"zenn"
Mä olen vilkaissut Twilightia, perusteinihöttöä ja Vampyyripäiväkirjoja katsoin vähän vahingossa, eikä se saanut lainkaan kiinnostumaan. True Blood vetoaa juuri erottuvuutensa ja huumorinsa ansiosta tällä hetkellä minulle, samoin kuin Buffy teki silloin omana aikanansa (kun olin vielä nuori).
 
----
Data, sulla on selvästi hyvä maku :D

Torchwoodin neloskausi alkoi pari viikkoa sitten. Jack Harkness on kyllä myös seksikäs, mutta vähän liikaa siihen toiseen suuntaan kallellaan, harmikseni.
 
Ainoa vähääkään hyvä hahmo tässä on se Bill...kaikki muut on ihan typeriä...ylijuntteja ja todellisia landepaukkuja. Sekä muut vampyyrit, että ne ihmiset.

Se mikä mua vampyyreissä "viehättää" on se mynstisyys ja tietty hyvä-paha asetelma ja taistelu siitä naisesta...eikä ainakaan toistaiseksi tässä mistään naisesta olla juuri taisteltu.

Joo, mä tosiaan enempi sitten tykkään niist' teineille tehdyistä...ne on niin ihania, kun niissä on niin kuumat päähenkilöt. Samaa ei tosiaan voi sanoa tästä sarjasta :D
oi Eric OI EERIC!!
 
Buffya tuli kyl katottua nuorena, tykkäsin sillon siitä kovasti, mitenköhän olis jos katsois nyt... :D Mut True Blood on kyl tähän mennessä paras vampyyrisarja ja Veren vangit paras vampyyrileffa. Tota Torchwoodia vois kyl kans kokeilla.
 
Enpä enempää spoilaa neloskautta, tuo piti laittaa kun naama punaisena sai katsoa... ;)

Torchwood on myös hyvä, kakkoskaudella vieraana muuten James Masters elikkäs siis Spike. Vaikka kyllä nyt kolmos- ja neloskausi ovat olleet vaikuttavampia kun niissä on yksi massiivinen juoni, jota seurataan. Jack Harkness kelpaisi kyllä, mutta niin kelpaisivat myös uudet Tohtorit (Torchwood on siis Doctor Who -sarjan spinoff) gaaarglgh... Onneksi noita hyviä sarjoja riittää vaikka antavatkin nykyään kirvestä niin helpolla (SGU ja FastForward esim.)

4400 oli muuten laatuscifiä, aikanaan kun se tuli, niin olin ihan täpönä että X-Files saa kunnon seuraajan. Nykyinen X-Files sitten taas on Fringe, joka kasvoi myös loistosarjaksi, vaikka aloittikin ehkä vähän keskinkertaisesti. Niin ja Stephen Kingin Haven on loistokamaa, siinä mukana koiranpentusöpö Lucas Bryant:
 
namii
Itse en seuraa vampyyrisarjoista muutakuin juuri True Bloodia. Twilight-sarjasta olen ekan leffan katsonut ja oli niin surkea tekele että! :D

Mutta True Bloodissa on sitä jotain, nyt seuraan neloskautta ja viimeisin jakso oli ihan uskomaton..Pitkä odotus palkittiin ;) Ja turha kai edes mainita, kuka on hotein..

 
Buffya tuli kyl katottua nuorena, tykkäsin sillon siitä kovasti, mitenköhän olis jos katsois nyt... :D Mut True Blood on kyl tähän mennessä paras vampyyrisarja ja Veren vangit paras vampyyrileffa. Tota Torchwoodia vois kyl kans kokeilla.
Katsoin vasta Buffyn ja Angelin putkeen ja kyllä se hyvin vielä maistui. Buffyn eka kausi pitää ottaa toki huumorilla, mutta se alkaa siinä kakkosella vähän paranemaan ja neloskaudellahan se puhkeaa kukkaan, ihan loistokamaa loppuun asti. Angel jäi harminpaikka kyllä pahemmin kesken, Buffyhän sai hyvän finaalin.
 
Lisäisin Millenian listaan vielä Heroesin. Tällä hetkellä seuraan Eurekaa, Uhkaa menneisyydestä (Primeval) ja Star Trek Voyageria. Babylon 5 on yksi parhaimpia scifisarjoja, harmi että loppui.
 
Katsoin vasta Buffyn ja Angelin putkeen ja kyllä se hyvin vielä maistui. Buffyn eka kausi pitää ottaa toki huumorilla, mutta se alkaa siinä kakkosella vähän paranemaan ja neloskaudellahan se puhkeaa kukkaan, ihan loistokamaa loppuun asti. Angel jäi harminpaikka kyllä pahemmin kesken, Buffyhän sai hyvän finaalin.
Pitääkin kokeilla kahtoa ne uusiksi! :)
 
Lisäisin Millenian listaan vielä Heroesin. Tällä hetkellä seuraan Eurekaa, Uhkaa menneisyydestä (Primeval) ja Star Trek Voyageria. Babylon 5 on yksi parhaimpia scifisarjoja, harmi että loppui.
Jooh, Sylar <3

DS9 kyllä voittaa muut Trekit. B5 pitäisi nyt ottaa katseluun, ei vaan ole ehtinyt kun on näitä kesäsarjoja niin paljon ja aikaa niin vähän. En ole siis missään välissä katsonut B5:sta kokonaisuudessaan, hajajaksoja ja elokuvia vaan. Primevalin uudet kaudet on jonossa jo Eurekaa tulee seurattua silmät ruudussa kiinni. Se alkoi harmittomana scifikomediana, mutta sitten se vaan jossain välissä imaisi ja uusi kausi on ollut ihan loistava. Samalla tavalla toimii myös Doctor Who, vähä liian hassu ehkä alkuun, mutta kyllä se siitä lähtee.
 
Stargate on huippu, onhan siinä ihmemies :) Hieman eri roolissa tosin :D Galacticasta en oikein tykkää, Caprica oli taas hyvä. Caprica kertoo Cylonien synnystä.
Mä taasen en ole oikein päässy Capricaan sisälle, pitäis yrittää katsoa uudelleen. :D Eniten tykkäsin Stargate Atlantiksesta, harmi vaan kun se loppui jotenkin kesken. Sitä uusinta Stargate Universalia on tullut katottua vasta muutama jakso, mutta ihan mielenkiintoinen tuntuu olevan.
 

Yhteistyössä