Te sitten menitte ja viilasitte mua linssiin! True Blood on ihan paska!

True blood on just hyvä :D monta kertaa olen yrittäny kattoa vamppyyripäiväkirjoja, mut ei uppoa sit mitenkään- mun mielestä se on aika lässyn lässyn sarja. Ja Twilight: yhtään leffaa en oo kattonu kokonaan, aina oon nukahtanu keskenkaiken :ashamed:

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24282832:
True blood on just hyvä :D monta kertaa olen yrittäny kattoa vamppyyripäiväkirjoja, mut ei uppoa sit mitenkään- mun mielestä se on aika lässyn lässyn sarja. Ja Twilight: yhtään leffaa en oo kattonu kokonaan, aina oon nukahtanu keskenkaiken :ashamed:
Se Damon on niiiiiiin kuuma, että mä antaisin vasemman käden peukaloni siitä hyvästä, että saisin sen :D :D :D

........
Minäkään en jotenkin tykkää True Bloodista enkä Twilightistä, viimeksi mainittu on ihan liian lälly ja siirappinen.
Vampyyripäiväkirjat on kahden jakson perusteella hyvä ja Verenvangit yksi parhaista vampyyrielokuvista.

[QUOTE="vieras";24282897]Peesi. Mutta Damon ei oo mitään Ericiin verrattuna. :p

Mutta milloinkas tosta Vampyyripäiväkirjoista alkaa kakkoskausi Suomessa?[/QUOTE]

No sitten on kyllä ihan pakko tisiaan tsekata vielä muutama jakso :)

En tiedä koska alkaa kakkonen suomessa, mä olen sen jo nähnyt. Ja nyt odotan kuin kuuta nousevaa kolmosta :)

Minä olen myös 28v. mutta tuollainen Alcide (se tumma partamies aiemmalla sivulla) on kyllä just eikä melkein. Ja kyllä se Erkkikin iskee, vaikken ihan heti ensimmäisestä jaksosta kyllä lämmennyt. Ovat kehittäneet hahmoa nyt sillä tavalla, että se alkaa näyttämään vaan paremmalta.

Kovin nuoria poikia en oikein osaa katsoa, olen nyt katsonut esim. uutta Teen Wolfia ja välillä hävettää ihan kun se pääosapoika on niin hyvännäköinen, toinen on 21... eeh. Yleensä nuo 30-40-vuotiaat miehet on herkkuja, ja jotkut vielä vanhemmat (Depp, Ford, Connery jne)

Ja True Blood on tosiaan ihan ronskia aikuisten huumoria, hauskaa on juuri se, että teinien huokailun sijaan ollaan lähestytty vampyyreja ihan eri näkökulmasta. Kyllä minä niitä teinihuokailujuttujakin voin katsoa, mutta ei ne iske yhtä lailla. Vuosikymmen sitten olin Buffy ja Angel, jotka uudistivat genreä hyvään suuntaan, nyt se on TrueBlood. Tämä Twilight tyyli on tosiaan vähän sellaista esiteinien päiväkirjahommaa, kyllähän se romanttisena fantasiahömppänä toimii, mutta ei iske minuun ikinä mitenkään kunnolla.

Hmm ja kuka meinasi sitä "Naten" uutta sarjaa katsoa niin onko kyseessä minisarja 'The Lost Room'. Jos on, niin se on kyllä hyvä myös.

• Tykkää
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24282916:
Ehkä mua jotenkin häirii, kun se Stefan näyttää ihan mun exältä- jotenkin ärsyttää sen naama :D Ja taas oma mieheni on Ericin näkönen :D
No nyt olen kade... Onko Ericin pituinenkin (195 cm) ja yhtä lihaksikas? :D

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24282937:
Lihakset ja ruumiinrakenne on sama, mut pituutta on vaan 173 :D
No hyvä, ettei se täysin Eric-kopio ole. Muutoin halkeaisin kateudesta. :D

Vaikka on oma mieskin komea, ei siinä mitään, mutta tuollaisissa tosi pitkissä miehissä, joilla on kroppa kunnossa, on sitä jotain... :p Ainakin jos ne on vampyyreja, ja vähän pahiksia. :p :p Alcidekin iskee kyllä. Sillä on seksikäs ääni.

• Tykkää
----
Kovin nuoria poikia en oikein osaa katsoa, olen nyt katsonut esim. uutta Teen Wolfia ja välillä hävettää ihan kun se pääosapoika on niin hyvännäköinen, toinen on 21... eeh. Yleensä nuo 30-40-vuotiaat miehet on herkkuja, ja jotkut vielä vanhemmat (Depp, Ford, Connery jne)
Oi, Teen Wolfissa se yksi vähän vanhempi ihmissusi, Derek, on hottis! Se päähenkilö näyttää vähän liikaa mun veljeltä nuorena, en oikein osaa ajatella sitä sillein.

tjaah
Muhun Eric ei alussa iskenyt ollenkaan. Kamalan näköinen pitkissä hiuksissa. Kolmannella kaudella alkoi vasta oikeastaan näyttää houkuttelevalta. Mutta tuo susimies (Alcide) on uuuuuhhhh!!

Mutta ei ole Damonin voittanutta :p

Yhteistyössä