Se Damon on niiiiiiin kuuma, että mä antaisin vasemman käden peukaloni siitä hyvästä, että saisin senAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;24282832:True blood on just hyvä monta kertaa olen yrittäny kattoa vamppyyripäiväkirjoja, mut ei uppoa sit mitenkään- mun mielestä se on aika lässyn lässyn sarja. Ja Twilight: yhtään leffaa en oo kattonu kokonaan, aina oon nukahtanu keskenkaiken :ashamed:
Joo, minulle kelpaa usein mitä kummallisimmat jutut. Taidan katsoa mistä sitä saisi helposti, katson vain ostamiani sarjoja. Ai onhan minulla joku englantilainen sarja, 9 kautta, semmoinen missä kaivellaan vanhoja rikoksia. En muista nimeä. Se saa odottaa pimeää syksyä.Kannattaa katsoa. Eikä pidä ottaa vakavasti..
Juu, Eric on koko sarjan helmi. Eric on vähän sellanen pahis... Ja erittäin nami sellainen.Ok, eli pitääpä tsekata se nelonenkin vielä ennen lopullista tuomiota
No niin mäkin Jos mä oisin Elena, niin Stefan lentäis jorpakkoon mun sängystä Damonin tieltä!Se Damon on niiiiiiin kuuma, että mä antaisin vasemman käden peukaloni siitä hyvästä, että saisin sen
Peesi. Mutta Damon ei oo mitään Ericiin verrattuna.No niin mäkin Jos mä oisin Elena, niin Stefan lentäis jorpakkoon mun sängystä Damonin tieltä!
Ehkä mua jotenkin häirii, kun se Stefan näyttää ihan mun exältä- jotenkin ärsyttää sen naama Ja taas oma mieheni on Ericin näkönenSe Damon on niiiiiiin kuuma, että mä antaisin vasemman käden peukaloni siitä hyvästä, että saisin sen
No nyt olen kade... Onko Ericin pituinenkin (195 cm) ja yhtä lihaksikas?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24282916:Ehkä mua jotenkin häirii, kun se Stefan näyttää ihan mun exältä- jotenkin ärsyttää sen naama Ja taas oma mieheni on Ericin näkönen
No hyvä, ettei se täysin Eric-kopio ole. Muutoin halkeaisin kateudesta.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24282937:Lihakset ja ruumiinrakenne on sama, mut pituutta on vaan 173
Minä puhuin Natesta, mutta sarjan nimi on Parenthood, kävin kurkkaamassa.Hmm ja kuka meinasi sitä "Naten" uutta sarjaa katsoa niin onko kyseessä minisarja 'The Lost Room'. Jos on, niin se on kyllä hyvä myös.
Oi, Teen Wolfissa se yksi vähän vanhempi ihmissusi, Derek, on hottis! Se päähenkilö näyttää vähän liikaa mun veljeltä nuorena, en oikein osaa ajatella sitä sillein.Kovin nuoria poikia en oikein osaa katsoa, olen nyt katsonut esim. uutta Teen Wolfia ja välillä hävettää ihan kun se pääosapoika on niin hyvännäköinen, toinen on 21... eeh. Yleensä nuo 30-40-vuotiaat miehet on herkkuja, ja jotkut vielä vanhemmat (Depp, Ford, Connery jne)
Niin on. Oon katsonut pari jaksoa Vampyyripäiväkirjoja ja ainakin Damonin takia sitä jaksaa katsoa, jos ei muuten. Vp:ssä sarjan henkilöt on muuten tosi kauniita ja kiiltokuvamaisia kaikki, Tb:ssä paljon tavallisemman näköisiä.Se Damon on niiiiiiin kuuma, että mä antaisin vasemman käden peukaloni siitä hyvästä, että saisin sen
En sano tähän mitään, jottan saa kenekään vihoja niskaani juonipaljastuksistaPäiväkirjojen paras on tässä ja sekin kuoli nopeasti
Ihan kuin Dawson's creek, OC tai Gossip girl... (=boring)Musta taas koko kööri on melkein luvattoman hyvännäköisiä siinä sarjassa