Sookiesta tullaan kyllä taistelemaan Ja kuumista ´miehistä puheenollen...Joo, mä tosiaan enempi sitten tykkään niist' teineille tehdyistä...ne on niin ihania, kun niissä on niin kuumat päähenkilöt. Samaa ei tosiaan voi sanoa tästä sarjasta
Odotahan vain...Se mikä mua vampyyreissä "viehättää" on se mynstisyys ja tietty hyvä-paha asetelma ja taistelu siitä naisesta...eikä ainakaan toistaiseksi tässä mistään naisesta olla juuri taisteltu.
En oikein seurannut, näin muutaman kohtauksen siellä täällä....Se Flashforward oli kyllä ihan katsottava, harmi tosiaan kun se kursittiin kasaan niin äkkiä ja lopetettiin. Tykkäsitkö 4400-sarjasta?
Minusta se oli aika hyvä. Samoja näyttelijöitä kuin LOSTissa ja Flashforwardissa.En oikein seurannut, näin muutaman kohtauksen siellä täällä....
Nimenomaan. Ihanaa, että joku sarja sijoittuu muualle kuin tavalliseen teinikylään, jossa päähenkilöt ovat cheerlaeadereita ja futispelaajia. :x Kerrankin jotain muuta, ja vielä hyvin tehtynä.Se on just niin hyvä sen takia, että poikkaa massasta ja teinipintaliidosta
No ei kyllä iske sitten niin alkuunkaan ainakaan tuo kuva.Sookiesta tullaan kyllä taistelemaan Ja kuumista ´miehistä puheenollen...
Uuh
No tää on jo vähän parempi. Joskin tuo ukko taitaa olla ennemmin mun isän, kuin mun ikäluokkaa. Mä haluan semmosia nuoria uroita kattella
Juu kirjat menee vähän eri lailla heti ensimmäisestä osasta lähtien. Mutta eipä se haittaa, ja onhan se jossain määrin välttämättöntä muuttaa käsikirjoitusta, kun kirjoista tehdään tv-sarja. ITse toivon, että neloskausi on kuitenkin tehty mahdollisimman tarkkaan kirjan juonen mukaan. Kun vaan tietäis, milloin se alkaa yleltä pyöriä..True Blood on ihan loistava!! Ja paranee vaan kun sarja etenee, ja ne seksikohtauksetkin on mun mielestä vähentyny. Kirjoihinhan se alunperin perustuu, mut on jo mun tietoon lähteny eriteille kirjoista.
Vampyyripäiväkirjoja en oo jaksanu katsoa ekaa jaksoa pidemmälle ja Twilight on niiiiiiin paljon parempi kirjana.
Eikös Eric ole ollut mukana melkein alusta asti. Oli alussa pitkät hiukset. Harvinaisen nam, ruotsalaiseksi.No ei kyllä iske sitten niin alkuunkaan ainakaan tuo kuva.
Missä jaksossa joku Erkki ilmestyy kuvioihin mukaan?
Tuossa on ollut 4 eri vampyyria. Bill, sekä sittewn joku kolmen kopla, jossa tumma nainen, kalju mies ja joku ruma tumma ukko.Eikös Eric ole ollut mukana melkein alusta asti. Oli alussa pitkät hiukset. Harvinaisen nam, ruotsalaiseksi.
Tuonnäköinen mies, ihan sama minkä ikäinen on UuuhNo tää on jo vähän parempi. Joskin tuo ukko taitaa olla ennemmin mun isän, kuin mun ikäluokkaa. Mä haluan semmosia nuoria uroita kattella
Ahaa, hmm... En muista missä vaiheessa Eric tuli mukaan. Mutta tulee olemaan jatkossa yksi näkyvämpiä.Tuossa on ollut 4 eri vampyyria. Bill, sekä sittewn joku kolmen kopla, jossa tumma nainen, kalju mies ja joku ruma tumma ukko.
Ei oo tuommosta ruottalaista Erkkiä näkyny. Mutta kyllä se mulle kelpaa lyhyellä tukalla. Joten pitänee katsoa vielä muutama jakso etiäppäinTuonnäköinen mies, ihan sama minkä ikäinen on Uuuh
Eric pitää Fangtasiaa ja sen kyl erottaa kun tulee. Eric on kyl aika hot. Parempi kun Bill....Tuossa on ollut 4 eri vampyyria. Bill, sekä sittewn joku kolmen kopla, jossa tumma nainen, kalju mies ja joku ruma tumma ukko.
Pitäisiköhän minun myös katsoa tuota sarjaa? Nyt ei olekaan mitään varastossa, ei kun onpa joku missä on Six Feet Under-sarjan Nate, nimi unohtui. Mutta ykköskausi odottaa katsomista.Ei oo tuommosta ruottalaista Erkkiä näkyny. Mutta kyllä se mulle kelpaa lyhyellä tukalla. Joten pitänee katsoa vielä muutama jakso etiäppäin
Jep, sen tosiaan erottaa Taisin kiljaista pienesti ja vinkua ihastuksesta loppuesiintymisen ajan (ja melkeen aina kun ilmestyy ruutuun)Eric pitää Fangtasiaa ja sen kyl erottaa kun tulee. Eric on kyl aika hot. Parempi kun Bill....
Nelosjaksossa Sookie matkustaa Ericin omistamaan Fangtasia-baariin.No ei kyllä iske sitten niin alkuunkaan ainakaan tuo kuva.
Missä jaksossa joku Erkki ilmestyy kuvioihin mukaan?
Kannattaa katsoa. Eikä pidä ottaa vakavasti..Pitäisiköhän minun myös katsoa tuota sarjaa? Nyt ei olekaan mitään varastossa, ei kun onpa joku missä on Six Feet Under-sarjan Nate, nimi unohtui. Mutta ykköskausi odottaa katsomista.