Te sitten menitte ja viilasitte mua linssiin! True Blood on ihan paska!

vamp
Mä tykkään True Bloodista, sekä vampyyripäiväkirjoista ja Twilightista kirjoina.
Ei kannata ottaa tota True Bloodia tosissaan, vaan ihan huumorilla. Kolmas kausi oli True Bloodissa huonoin, johtuen sen verisyydestä, meinas eräänkin kerran päästä oksennus ja teki mieli jättää sarja kesken, mutta onneks nyt nelonen näyttää taas paremmalta.
Kannattaa Chef jatkaa vielä vähän aikaa katsomista :)
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
True Blood on ihan loistava!! Ja paranee vaan kun sarja etenee, ja ne seksikohtauksetkin on mun mielestä vähentyny. Kirjoihinhan se alunperin perustuu, mut on jo mun tietoon lähteny eriteille kirjoista.
Vampyyripäiväkirjoja en oo jaksanu katsoa ekaa jaksoa pidemmälle ja Twilight on niiiiiiin paljon parempi kirjana.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
----
[QUOTE="vieras";24282675]Nimenomaan. Ihanaa, että joku sarja sijoittuu muualle kuin tavalliseen teinikylään, jossa päähenkilöt ovat cheerlaeadereita ja futispelaajia. :x Kerrankin jotain muuta, ja vielä hyvin tehtynä.[/QUOTE]

Se on kyllä hienoa tässä, että hahmot poikkeavat totutusta. Musta on kivaa vaihtelua, että henkilöt on aidon näköisiä, eikä niin siloiteltuja kuin teinisarjoissa tai sarjoissa yleensä :) Sookiekaan ei näytä supermallilta, vaan ihan tavalliselta nätiltä naiselta. Ja kun miettii Arlenea, tai Hoytin äitiä, ynnä muita lukemattomia hahmoja, niin harvassa mainstream Hollywood-sarjassa näkee näin luonnollisen näköistä porukkaa :)
 
"vieras"
True Blood on ihan loistava!! Ja paranee vaan kun sarja etenee, ja ne seksikohtauksetkin on mun mielestä vähentyny. Kirjoihinhan se alunperin perustuu, mut on jo mun tietoon lähteny eriteille kirjoista.
Vampyyripäiväkirjoja en oo jaksanu katsoa ekaa jaksoa pidemmälle ja Twilight on niiiiiiin paljon parempi kirjana.
Juu kirjat menee vähän eri lailla heti ensimmäisestä osasta lähtien. Mutta eipä se haittaa, ja onhan se jossain määrin välttämättöntä muuttaa käsikirjoitusta, kun kirjoista tehdään tv-sarja. ITse toivon, että neloskausi on kuitenkin tehty mahdollisimman tarkkaan kirjan juonen mukaan. :p Kun vaan tietäis, milloin se alkaa yleltä pyöriä..
 
miilaiks
Musta se on just hyvä sarja. Eikä sitä mun mielestä ole tehty niin "tosissaan". Ne hampaat on huvittavat kun yhtäkkiä tulevat niille vampyyreille. Ja seksi on tietty aina plussaa.
 

Yhteistyössä