V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Julkkispari erosi - True Blood -tähti vapaalla jalalla | Viihde | Iltalehti.fi
Nyt olis herkku vapaalla jalalla....![]()
Kiitti, mulle tuli just mielikuva kotimaisesta vampyyrisarjasta, jossa piähenkilöt viäntää savvoo.
"Päevee! Minnoon vamppyyri. Haettaako neetiä jos minä vähän imasta lutkaatan neetin verta?"
Toivottavasti kukaan ei ota vinkistä vaaria ja lähde toteuttamaan. :x
Kiitti, mulle tuli just mielikuva kotimaisesta vampyyrisarjasta, jossa piähenkilöt viäntää savvoo.
"Päevee! Minnoon vamppyyri. Haettaako neetiä jos minä vähän imasta lutkaatan neetin verta?"
Toivottavasti kukaan ei ota vinkistä vaaria ja lähde toteuttamaan. :x
Nyt kattoin nelosjaksonkin. Enkä mä vieläkään vakuuttunut. Järetöntä huumesekoilua ja siitä jaksosta jäi päälimmäisenä mieleen koko jakson kestänyt stondis sillä Sookein veljellä. Ei ihan totta voi olla näin kuolettavan typerää ohjelmaa edes keksitty.
Ja se miten ne puhuu...mä tulen hulluksi! Onko pakko veeennnnyyttää niitä sanoja. Jaksoon mahtuis puolet enemmän sanoja jos ne puhis normaalisti.
Eikä iskenyt Erkkikään. Jotta kyllä mä nyt lopetan tän tähän...ei ollut mun juttu.
No, mä olen sitä mieltä, että True Blood on sarja vähän älykkäämmille ihmisille ja sit ne teinisarjat on niille, jotka eivät niin vaadi viihteeltään mitään suurempaa tasoa.
Mahdollisesti ihan totta![]()
Vinkkinä Chef että katso sarjaa nyt vielä sen aikaa kunnes näet hiuksensa lyhyeksi leikanneen Ericin..![]()
näitkö ericia?![]()
No eihän se nyt voinut 3-vuotiaana nähdä, kun silloin ei vielä saa käydä baareissa![]()
Kyllä mä voisin Stellanille jalkani avata.Se on kyllä muuten jännä miten tuo Alexander Skarsgård on noin kuumottava kun isänsä Stellan on niin tavis kun olla ja voi.