Te reilusti ylipainoiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Paljonko teidän vyötärönympärys on? Mittasin itse että 120 cm!! Järkyttävää. Mikä lie kapein kohta kun yhtä läskiä koko maha? Mitat mulla 158 / 78 että tosiaan on mahaan kertynyt suurin osa.

Ja tiedän kyllä että jotain tarttis tehrä.

normisti se on jtn 92-94 cm, nyt oon viimeisillään, joten enpäs ala mittaamaan...bmi 35 siis normisti, oon aika kova urheileen, lihaksia on ja vaatteet löytyy ihan henkkamaukalta tms. painoa tässä raskaudessa tullu vasta kilo, rv 37 menossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vastaaja:
Mä olen suht samanpainoinen ja samanpituinen, vyötärönympärys on 90 cm.

Onnellinen olet kun sulla on ne läskit jossain muualla. :)
Itsekin ottaisin mieluummin pienemmän mahan ja läskit reidet ja perseen. Paljon mieluummin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vastaaja:
Mä olen suht samanpainoinen ja samanpituinen, vyötärönympärys on 90 cm.

Onnellinen olet kun sulla on ne läskit jossain muualla. :)
Itsekin ottaisin mieluummin pienemmän mahan ja läskit reidet ja perseen. Paljon mieluummin.

Mä en tiedä mun rasvaprosenttia. Mä olen mielestäni aika sutjakka, reidet on 53 cm, pohkeet 35 cm, rintojen alta 80 cm (päältä aivan liikaa) ja ranteetkin ovat sopusuhtaiset 14 cm. Olen harrastanut urheilua 2-vuotiaasta asti ja mulla on aika hyvin kehittyneet lihakset. On sitä läskiäkin, mutta en ole aivan löysä... Persekin on pieni, housuista aina takamus lötöttää.

Mä siis olen ylipainoinen,enkä ole kertonu siittä monellekkaan. Mutta näin kun katsoin noita teidän kertomuksia rohkaisin itseäni kertomaan myös omat mittani. Eli olen noin 152 cm pitkä ja painan noin 75-78 kiloa. Normaali paino olisin varmaan noin 50-60 kiloa ikäiseltäni. Vatsani ympäryysmitta on varmaan noin 80-90cm.

Mä olen kans ylipainoinen (166 cm/99 kg) ja mahan ympärys taitaa olla jotain päälle 100 cm mutta kyllä se tosta pienenee kun jaksan vaan jumpata ahkerasti. Mulla oli alotuspaino maaliskuussa lähes 113 kg eli oikeastaan mennyt vajaa 14 kg 4 kk:ssa. Jalat ja pehva on pienemmät olleet aina, kaikki on aina kasaantunut tohon mahan seutuville josta se läski on vaikea saada pois. Mutta hiljaa hyvä tulee.

Yhteistyössä