Te naiset jotka olette vaikeita, miten miehenne jaksaa?

  • Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti
Huumorilla, ja siksi kuulemma että rakastaa mua suunnattomasti.

Olemme keskustelleet asiasta- ja ihan minun aloitteestani. Myönnän äkkipikaisen luonteeni ja temperamenttini.

Mutta ei tuo miekään aina niin helppo ole :whistle:

Rakkaus on se joka kantaa :heart:
 
Risella harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Huumorilla, ja siksi kuulemma että rakastaa mua suunnattomasti.

Olemme keskustelleet asiasta- ja ihan minun aloitteestani. Myönnän äkkipikaisen luonteeni ja temperamenttini.

Mutta ei tuo miekään aina niin helppo ole :whistle:

Rakkaus on se joka kantaa :heart:
Tämä sama. Mikä sitten taas on vaikea? Tai kuka pitää mitäkin vaikeana. Minä olen välillä kärkäs sanomaan asioista ja nalkutankin kyllä. Miehelle oon sanonut, että olis tyytyväinen niin kauan kun jaksan nalkuttaa, koska sitten kun en enää jaksa niin se on merkki siitä, että oon kyllästynyt tai luopunut toivosta. Hän se jaksaa minua ja vikojani, samoin kuin minä hänen...rakkaus, se se täytyy olla syy miksi ja miten jaksaa tai miten jaksamme toisiamme. Tulipas monimutkainen selvitys. Aamulla ei pitäis filosofoida.
 
mies
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Vastatkaa hankalat naiset rehellisesti miten miehenne jaksaa teitä?
voisitko määritellä tuon vaikean?
Vaikea, esimerkiksi luonteeltasi miestäsi kohtaan. Epäilen, että sinä olet vaikea koska sinulle pitää näin selvä asia määritellä. Olet sellainen joka ei omia vikoja myönnä.
 
PS
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Vastatkaa hankalat naiset rehellisesti miten miehenne jaksaa teitä?
voisitko määritellä tuon vaikean?
Vaikea, esimerkiksi luonteeltasi miestäsi kohtaan. Epäilen, että sinä olet vaikea koska sinulle pitää näin selvä asia määritellä. Olet sellainen joka ei omia vikoja myönnä.
Melkein arvasin vastauksesi ;). Mä en tiedä todellakaan miten mieheni jaksaa minua. Olen ihmetellyt aivan samaa. Sen tiedän, että hän rakastaa minua sellaisena kuin olen ja hankalan luonteeni korvaan kyllä vällyjen välissä aina kun on tilaisuus ja isännän mieli tekee. Eli rakkaus ja seksi, niiden avulla ainakin jaksaa. Lisäksi hänellä on harrastus, jonka pariin vetäytyy kun vaimo käy hermoille.
 
.
Jos ei jaksa, niin siinä vaiheessa voi katsoa peiliin, että miksi nalkutan ja olen vaikea.
Aina kiinnitetään huomio "vaikeaan" naiseen mutta ei nähdä että sllä miehellä voi olla todella suuri vaikutus asiaan.
Esim. niin kuin pikku lapsi, jonka äiti on aina sivonnut jäljet. Illalla kakki vaatteet tippuvat ripotellen ympäri lattioita ellen minä, nalkuttava nanen niitä kerää - ja tämä on lievimmästä päästä.
 
En ole vaikea
Koska en huolinut semmoista miestä, jolle pitää olla "vaikea", mun ei tarvitse jäkättää ja marista. Muualla, kuin kotona, olen jatkuvasti hankaluuksissa luonteeni kanssa.
 

Yhteistyössä