Te naiset jotka olette vaikeita, miten miehenne jaksaa?

  • Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti
vivian
Jaa'a hyvä kysymys. Toki myönnän olevani hankala ja vaikea (tästä on hyvä aloittaa :D ), johtuen siitä että olen niin herkkänahkainen ja dramaattinen luonne ts. suutun helposti ja isosti. Mutta en nalkuta, teen ruokaa, tykkään harrastaa seksiä (mitä enemmän sen parempi ), siivoan, tykkään pyykätä, rapsutan ja hellin miestä... Joten ehkä se johtuu siitä. Ja toisekseen olen kyllä koittanut hieman ottaa rennommin ja olla kiukuttelematta, koska mitään syytä kiukutteluun ei ole, ja toistaiseksi se on toiminut. Rakkautta ja läheisyyttä meillä piisaa, mutta osaan sitten toisaalta olla inhottava ämmäkin.
 
PS
Alkuperäinen kirjoittaja En ole vaikea:
Koska en huolinut semmoista miestä, jolle pitää olla "vaikea", mun ei tarvitse jäkättää ja marista. Muualla, kuin kotona, olen jatkuvasti hankaluuksissa luonteeni kanssa.
vaikeus ei tarkoita välttämättä jäkättämistä ja marisemista, itse en niitä harrasta. voisin sanoa olevani enemmänkin arvaamaton ja vaikeasti tulkittava. tulkitsen myös itse asioita päin persettä.
 
Jaa-a kumpa tietäiskin muun syyn kuin rakkaus ja periksi antamattomuus :whistle:
Kas kun eipä ole hän mikään helpoin kanssaeläjä itsekkään, tässä sitä on sitten sarvia kalisteltu kohta 14 vuotta.
Tiedostan kyllä itsekkin, etten ole mikään helppo ihminen, kiltti ja iloinen kyllä, mutta en helppo.
 
thth
Kaipa se ainakin vielä mua jaksaa.. Olen kyllä ihan järkyttävän mahdoton ja suutun tooodella helposti nykyään :/ Itse aina kiukun jälkeen vasta alan ajattelemaan että mitä tuli tehtyä mut eiän se sitte enää auta enkä opi siitä mitään... Mutta kestämällä se kestää varmaana...
 
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Vastatkaa hankalat naiset rehellisesti miten miehenne jaksaa teitä?
Toisinaan paremmin ja toisinaan huonommin. Ei jaksa aina mun nipotusta, mutta onneksi olen rentoutunut :). Mieskin sanoo, että en ole enää niin hankala :)...seura ehkä tekee siis kaltaisekseen.
 
m
no sanokaas naiset myös toisinpäin, miten minä jaksan hankalaa miestäni!
On maailman pahin pirttihirmu ever, tuntuu että mikään ei riitä hänelle, yhdesksän vuotta jo yhdessä, ja ainainen jokapäiväinen nalkutus, "taasko sä vaan teet tota, kun voisit noi laittaa tuolta, etkö sä ikinä osaa käyttää rahaa, mikä ihmeen takia sä vaan istut siinä koneella, ja plaa plaa plaa!!!! " huoh
 
Mut voipi se olla joillain niinkin että, ollaan vaan yhes, vaimoke on hankala; mitä se nyt tässä yhteydessä onkaan, miehellä on joku motiivi olla tän hankalan naisen kanssa, mutta sitä miestä ei hittookaa kiinnosta, vaikka nainen ois hankala... :D se vaan on sen kaa.. oli sit rakkautta tai jotain muuta....
Ehkä jotku miehet oikeesti jaksaa just siten et niit ei kiinnosta ja vaimon sanomiset yms menee toisest korvast ulos heti :D :xmas:
 
hahhaa
Alkuperäinen kirjoittaja Pölö:
Miksi olla vaikea kun vähällä vaivalla voi olla täysin mahdoton
pitäähän sitä aina jaksaa nähdä vähän vaivaa, käy muuten elämä yksitoikkoiseksi. ei sitä ihan aina jaksa olla vaikee, välillä pitää myös olla mahdoton... :D
 
aa
olen tempperamenttinen, tulinen ja todella äkkipikanen. ja kun räjähtää (siis savut nousee korvista ja hermo kiristyy) niin tosiaan räjähtää. nalkutan jos joku asia ei mene heti perille. hyvin tuo on minua sietäny, mies minun täydellinen vastakohta. mies tietää koska paras antaa minun raivota, eli on vaan paras olla hiljaa. mies rakastaa tulista luonnettani...
 
.
Sinä vaiheessa valittaa kun kummallakin on oma työ. Miehellä alkaa töiden jälkeen vapaa-aika, mutta nainen joutuu tehdä ruuan, hoitaa lapset, käydä kaupassa jne. Tämän lisäksi on siivottava miehen kalsarit lattioilta, miehen jättämät llikaiset astiat ympäri asuntoa, miehen levittelemät lehdet ym. roina pöydltä jne.

Ja tämä toistuu ja toistuu ja toistuu, mikään puhe ei mene perille ettei yksin jaksa hoitaa kaikkea tätä, vaan pikkuhlajaa painuu tuon loputtoman työmäärän alle. Siinä vaheessa jäkättää ja mäkättää kun apua ei saa pyytämättä eikä kaunisti pyytämällä.
 
aa
Alkuperäinen kirjoittaja m:
no sanokaas naiset myös toisinpäin, miten minä jaksan hankalaa miestäni!
On maailman pahin pirttihirmu ever, tuntuu että mikään ei riitä hänelle, yhdesksän vuotta jo yhdessä, ja ainainen jokapäiväinen nalkutus, "taasko sä vaan teet tota, kun voisit noi laittaa tuolta, etkö sä ikinä osaa käyttää rahaa, mikä ihmeen takia sä vaan istut siinä koneella, ja plaa plaa plaa!!!! " huoh
aattelin jo et olet mun veljen kanssa, mutta se ollu vaimonsa kans yhessä vasta 5v. mut kuvaukseen sopii aika täydellissesti X)
 
IhanPihallaSONE
Noh, suunnitelee aina välillä hakevansa niitä mielenterveyspotilaiden läheisille tarkotettuja lomia :whistle: :saint: Olen siis oikeasti valloittavan ihana persoona, en yhtään vaikea, mies on vaan itse vaikea ja keksinyt että minä olen :saint: :saint: :saint:
 

Yhteistyössä