V
Vieras
Vieras
Niin miten olette järjestäneet asian? Eli minkä ikäiset teillä on hoidossa entäpä kotona? Kuinka kauan ovat hoidossa; tarhassa/kerhossa/tms.?

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten saat sen vuoden vanhan viihtymään? Mä oon onnellinen, että on isoveli kotona viihdyttämässä pienempää, niin äitin ei koko ajan tartteAlkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mun 3v9kk on päiväkodissa ma-pe n. 10-17 ja 1v1kk kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mun 3v9kk on päiväkodissa ma-pe n. 10-17 ja 1v1kk kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja mie.:Miten saat sen vuoden vanhan viihtymään? Mä oon onnellinen, että on isoveli kotona viihdyttämässä pienempää, niin äitin ei koko ajan tartteAlkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mun 3v9kk on päiväkodissa ma-pe n. 10-17 ja 1v1kk kotona.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mun 3v9kk on päiväkodissa ma-pe n. 10-17 ja 1v1kk kotona.
Mistä tollanen "ihme" kellonaika? Tarhathan menee kiinni kun viimeinen lapsi haetaan,usein paljon ennen viittä!!
Varmaan tottumisjuttu. Meidän 1v ei osannut tehdä yhtään mitään ilman veljeä, mun kimpussa vaan nyhjäs ja parkui ja kehitti syitä kiukutella. Sama juttu nyt puolen vuoden jälkeen edelleen, kun veli on pois kotoa, pieni ei osaa asettua leikkeihin. Eikä osaa nukkumaankaan mennä kun ei veli oo samassa huoneessa.Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:Alkuperäinen kirjoittaja mie.:Miten saat sen vuoden vanhan viihtymään? Mä oon onnellinen, että on isoveli kotona viihdyttämässä pienempää, niin äitin ei koko ajan tartteAlkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mun 3v9kk on päiväkodissa ma-pe n. 10-17 ja 1v1kk kotona.![]()
Meijän 1v viihtyy paremmin kun kukaan ei kokoajan säikyttele, huuda tai revi jostakin päin....
Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:Alkuperäinen kirjoittaja mie.:Miten saat sen vuoden vanhan viihtymään? Mä oon onnellinen, että on isoveli kotona viihdyttämässä pienempää, niin äitin ei koko ajan tartteAlkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mun 3v9kk on päiväkodissa ma-pe n. 10-17 ja 1v1kk kotona.![]()
Meijän 1v viihtyy paremmin kun kukaan ei kokoajan säikyttele, huuda tai revi jostakin päin....
No eivät ne kaikki tarhat mene viimestään viideltä kiinni. Toiset on auki yötäpäivää. Meidän päiväkoti menee kiinni 19.00.Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mun 3v9kk on päiväkodissa ma-pe n. 10-17 ja 1v1kk kotona.
Mistä tollanen "ihme" kellonaika? Tarhathan menee kiinni kun viimeinen lapsi haetaan,usein paljon ennen viittä!!
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:Alkuperäinen kirjoittaja mie.:Miten saat sen vuoden vanhan viihtymään? Mä oon onnellinen, että on isoveli kotona viihdyttämässä pienempää, niin äitin ei koko ajan tartteAlkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mun 3v9kk on päiväkodissa ma-pe n. 10-17 ja 1v1kk kotona.![]()
Niin meilläkin. Saa rauhassa tassutella ympäriinsä, puuhailla omiaan, eikä kukaan ole repimässä ja riehumassa vieressä.
Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:No eivät ne kaikki tarhat mene viimestään viideltä kiinni. Toiset on auki yötäpäivää. Meidän päiväkoti menee kiinni 19.00.Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mun 3v9kk on päiväkodissa ma-pe n. 10-17 ja 1v1kk kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:No eivät ne kaikki tarhat mene viimestään viideltä kiinni. Toiset on auki yötäpäivää. Meidän päiväkoti menee kiinni 19.00.Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mun 3v9kk on päiväkodissa ma-pe n. 10-17 ja 1v1kk kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja mokkoma:tota en tajuu!!!!!!!!!! Miks teette lisää lapsia jos ette hoida ite niitä edellisiäkään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mokkoma:tota en tajuu!!!!!!!!!! Miks teette lisää lapsia jos ette hoida ite niitä edellisiäkään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mokkoma:no yh:lta ehkä ymmärrän ja jos on mielenterveysongelmia tai joku lapsista tai toinen vanhemmista sairas....muuten kyl en!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tos toises ketjus kysyttiin et säälitkö lapsii jotka on paljon päivähoidos...en sääli jos se on pakko tilanne..,mut teijän jotka ootte toisen lapsen kaa kotona ja toinen/loput hoidos säälin!!!!!!!!!! Se on vaan epäreilua!!!!! Ihmekös tuo jos isommat lapset on hankalia kotona jos kaikki tehdään pienimmän ehdoilla!!!!
Joillekkin lapsille päivähoito on tarpeellista ja suositeltavaa esim.kehityksen edistämiseksi ym. Sen ymmärrän myös!!!
Kerhot ja puistotädit ovat mun mielest ok, mut pk. tai pph ei jos kotona ja lapsella "kaikki" ok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tää on mun mielipide..ite yh. lastenhoitaja ja hoidan kahta alle 4-vuotiasta kotona!!!!!
Isompi laps on kyl ollu "hankala" koko ikänsä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:No eivät ne kaikki tarhat mene viimestään viideltä kiinni. Toiset on auki yötäpäivää. Meidän päiväkoti menee kiinni 19.00.Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mun 3v9kk on päiväkodissa ma-pe n. 10-17 ja 1v1kk kotona.
Nii nii, mut eiks täs nyt ollu äitee kotona.. sen takia ihmettelin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mokkoma:Kerhot ja puistotädit ovat mun mielest ok, mut pk. tai pph ei jos kotona ja lapsella "kaikki" ok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:No eivät ne kaikki tarhat mene viimestään viideltä kiinni. Toiset on auki yötäpäivää. Meidän päiväkoti menee kiinni 19.00.Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mun 3v9kk on päiväkodissa ma-pe n. 10-17 ja 1v1kk kotona.
Nii nii, mut eiks täs nyt ollu äitee kotona.. sen takia ihmettelin..![]()
Niin siis mä teen töitä kotona, pyöritän verkkokauppaa. Postit lähtee lajitteluun kello 17 tosta meidän lähipostista, joten pakkaan päivän postitukset ja pienemmän neidin autoon n. klo 16:30 ja karautan postille ja sitä kautta hakemaan pojan. Poika on yli 3 vee ja TODELLA vilkas tapaus, joten se vaatii ihan selkeesti ikäistään seuraa ja paljon huomiota ja on päivähoidossa ihan sen vuoksi. Ehti olla liki vuoden päiväkodissa ennen kun kakkonen syntyi (mä silloin vieraalla töissä) joten olisi ollu sääli repiä sitä tutuista rutiineista taas kotiin ja mä en yksin (olen yh) ja vielä kun pitäis töitä tehdä, olis pärjänny kahden kanssa.