Onneks olkoon vaan.
Mä odotan sitä päivää kun pääsen joskus makaamaan sohvalle ja kuuntelemaan hiljaisuutta.
Mä odotan sitä päivää kun pääsen joskus makaamaan sohvalle ja kuuntelemaan hiljaisuutta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
olen niin kateellinen!!!!!! nautimä olen ollut 2,5 v esikoisen kanssa kotona ja toinen lapsi tulossa. Eli kotielämää vielä vuosia edessä. Ihanaa mutta kyllä välillä tekee tiukkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24180740:Mä en näe tarpeelliseksi laittaa lapsia päivähoitoon,kun tiedän,että sekin paikka on jollekkin muulle enemmän tarpeen.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24180881:Ei mulla ole tarvetta kiillotella mitään
Ja mä en ole väsynyt,itseasiassa olen oikein virkeä![]()
mun lapset on päivähoidossa 12pvä kuukaudessa ja maksan niistä sen täyden maksun mikä noista päivistä menee.
joskus jos mulla sattuu oleen iltavuoro tai vapaapäivä eikä noi päivät muuten täyty ni laitan ne hoitopäiviksi. maksan niistä jokatapauksessa,käytin niitä tai en. poikkeuksena on nyt tää kesäaika,en tuu käyttää kaikkia hoitopäiviä, mutta tää heinäkuu on enivei ilmanen kuukausi.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24180921:Vanhemmasta en saa ollenkaan kotihoidontukea ja nuorimmasta saan niin vähän,että paljon enemmän saisin jos olisin töissä ja lapset päiväkodissa päivisin..
Ei ole rahasta kyse.
Kyllä mä haluan olla mun lasten kanssa niin paljon,kuin mahdollista silloin,kuin he ovat vielä lapsia..Ja nähdä kuinka puolitoista vuotias oppii uusia asioita jne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24180947:Se on hyvä,että jokainen tuntee omat rajansa..
Omien rajojeni mukaan minäkin teen töitä ja osaan pyytää vaikka äidiltäni apua (lasten kanssa pariksi tunniksi ) jos tuntuu että kaipaan lepoa...
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24180992:Normaalisti tekisin kolmivuoroista työtä...nyt teen pelkkiä öitä ja vain sen neljä yötä viikossa..
Jotta jaksan olla lasteni kanssa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24180840:Kyllä ainakin mun tyttäreni on tutustunut tuleviin eskari ryhmäläisiin ihan muualla,kuin päiväkodissa.
Me ei istuta kotona päivisin vaan ulkoillaan ja hyvällä ilmalla vietetään aikaa pljon pihalla leikkipuistossa,uimarannalla jne..
Enkä sano,että lasten hoitoon vieminen olisi syntiä,mutta kavereiden saaminen onmun mielestä ainoastaan huono syy viedä lasta hoitoon,koska niitä kavereita saa muualtakin.
Mutta työssä tai koulussa käyvä ei helposti saa hoitopaikkaa lapselleen,joka sen todella tarvitsisi..
Alkuperäinen kirjoittaja tiedän mitä päivystys on;24180989:Lapsi leikkii nimi-lappu selässä vieraassa paikassa ja vieraiden aikuisten kanssa. Itse olen lto ja tiedän minkälaista se touhu on, mutta minkäs teet työtä tehdään niillä resursseilla mitä annetaan.. Mutta kyllä mua hävettäis ja ennen kaikkea harmittais oman lapseni puolesta. Onneksi oma lapsi saa lomailla.