Te, kenellä ollut menkat raskaana ollessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla tuli täs viikko sitten kerralla varmaa 5dl ja ihan kuin ois pissannut eli samanlaisena suihkuna verta. olin tuolloin 10+2rv kävin neuvolassa ja r-testi näytti et oon viel raskaana. sanoivat että oli mankat. mut ultras selviää sit tarkemmin joka on vasta parin viikon päästä =(

Alkuperäinen kirjoittaja pinskula:
mulla tuli täs viikko sitten kerralla varmaa 5dl ja ihan kuin ois pissannut eli samanlaisena suihkuna verta. olin tuolloin 10+2rv kävin neuvolassa ja r-testi näytti et oon viel raskaana. sanoivat että oli mankat. mut ultras selviää sit tarkemmin joka on vasta parin viikon päästä =(

Hui! Toivottavasti kaikki silti hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja pinskula:

mullakin on tullut ihan älyttömästi ,oikeen lorisemalla rv 12+,syynä oli hematooma,ja sitä tuli monena päivänä ihan kamalasti, ja yhteesä 2kk ,tosin lopussa niukempana

Yhteistyössä