te,keillä on masennuslääkitys/paniikkikohtauksiin lääkitys...onko täällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja panikoiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

panikoiva

Vieras
Minkä nimistä lääkettä syötte ja mitä määriä? ( saako tänne lääkkeiden nimiä laittaa? )
Olen menossa lääkäriin hakemaan paniikkikohtauksiin lääkitystä, mutta kärsin myös masennuksesta, joten tuskin pelkkä diapam auttaa mua. Mietinkin mikä olisi hyväksi koettu, jos täällä joku samanlaisita vaivoista kärsii kuin minä.

mulla panikkihäiriö ja lääkitys ...mut tosiaan ei ihan näin yleisesti viitti niitä nimiä tänne laitella....kirjaudu ja laita yv:tä niin kerron ja mulla tämä lääkitys auttaa...ja paniikkihäiriö ollut noin yli 25-vuotta :hug: :flower: :heart: ...eli kyllä se siittä...

mulla on Citalopram 20-40mg/ päivä (vaihtelee onko hyvä vai huono kausi :) On toiminut ihan hyvin, sitä ennen oli sama sitalopraamipohjainen Cipralex, mut vei halut :p Kokeilemalla vaan voi tietää mikä itselle sopii, mut on kyllä päivittäinen pikkuannos helpottanut elämää kovin, ahdistus pienempää, vähemmän paniikkikohtauksia.

Mulla masennukseen Seronil, jota käytetään ilmeisesti myös paniikkihäiriöön. Erikseen sitten sain rauhottavaa olisko ollu oxamin, jota voin ottaa vain tarvittaessa, masennuslääkettä säännöllisesti päivittäin.

mitenhän pian nuo lääkkeet alkaa vaikuttamaan? Mä alan väsymään tähän masennukseen ja panikointiin jo niin paljon,etten pääse edes asunnosta ulos.Ja vielä pitää odottaa lääkäriaikaa muutama päivä ja sitten vasta saan reseptin,ainakin toivon niin.

Sepram, aluksi 10mg, sit 2 viikon kuluttua 20mg. Sama lääke sekä paniikkihäiriöön että masennukseen. Vaikutus alkaa 2-4 viikon kuluttua. Saattaa alkaa aikaisemminkin, joten älä hätäile. Mutta samoin aluksi oireet todennäköisesti pahenevat, ja sitten alkaa helpottaan. Mä luulen et toi lihominen on tapauskohtaista, sellanen sivuoire, joka ei ilmene kaikilla. Mä söin sepramia monta vuotta, enkä lihonut.

Ja diapamia otin lisäksi silloin, kun tiesin että edessä on paha paikka, kuten lentomatkoilla ja hammaslääriin mennessä. Diapamhan on rahoittava eikä auta masennukseen.

Yhteistyössä