M
Minna
Vieras
niin mitä esim syötte päivän aikana, mitä liikuntaa harrastatte vk, kuinka usein? Entä meneekö vettä monta l pv? Kiitos vastauksista 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä syön aika vähän (maks.700 kaloria), joka päivä lenkki n. 5km, vettä menee jotain 3-5l päivässä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä syön aika vähän (maks.700 kaloria), joka päivä lenkki n. 5km, vettä menee jotain 3-5l päivässä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja noora:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä syön aika vähän (maks.700 kaloria), joka päivä lenkki n. 5km, vettä menee jotain 3-5l päivässä![]()
oho. paljon sulla pudotettavaa? paljon olet pudottanu?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:liikun 5xviikossa, 3xsauvakävelyä ja 2xuintia sekä vaunujen lykkimistä pari kertaa viikossa. Lenkit kestää tunnin ja uin kerralla 2km.
Yritän taistella syömistä vastaan, en hirveästi laske kaloreita, yritän saada tämän nyt päähäni, että en voi kaikkea syödä. Monipuolista kotiruokaa kuitenkin, paljon kasviksia ja hedelmiä, puuroa aamulla, päivällä vain leipä ja pussikeitto (jossa kalorit n. 100 kalorin paikkeilla). Vettä juon 2,7l kannullisen joka päivä.
Olen jättänyt makeiset pois, samoin sokerin teestä.
Katsotaan miten käy, nyt on 5kg tippunut ja toinen mokoma ainakin saa mennä perään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja noora:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä syön aika vähän (maks.700 kaloria), joka päivä lenkki n. 5km, vettä menee jotain 3-5l päivässä![]()
oho. paljon sulla pudotettavaa? paljon olet pudottanu?
ääh, alkumetreillä vasta
mut olo on mahtava, muutama kilo lähteny viikon aikana
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Ettekö syö lounasta ollenkaan, siis kaksi lämmintä ateriaa päivässä?
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Liikun 4xviikko pitkiä kävelylenkkejä + sokerit pois ja kaloreitten tiputus.
mites ton päänsäryn kans? särkeekö teillä yhtään? pari, kolme viikkoa sitten alotin laihiksen ja nyt 4 päivän ajan joka päivä särkeny päätä..
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Liikun 4xviikko pitkiä kävelylenkkejä + sokerit pois ja kaloreitten tiputus.
mites ton päänsäryn kans? särkeekö teillä yhtään? pari, kolme viikkoa sitten alotin laihiksen ja nyt 4 päivän ajan joka päivä särkeny päätä..
Ei särje kyllä päätä yhtään ja aikaa ruokaremontissa on kulunut nyt nelisen viikkoa. juotko tarpeeksi?
Alkuperäinen kirjoittaja hui kauhistus:Ihmiskeho tarvii n.1200kcal päivässä ylläpitääkseen elintoimintoja. Koskaan käynyt mielessä kenelläkään miksi tiukat dieetit on toi 1200kcal/päivä... Ja noita pika-nutrauksiahan ei saisi harrastaa kuin muutaman päivän kerrallaan...