K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen haukkunut Karmen Mezeä. En tajua hänen rooliaan JO crewssa. Tuntuu, että sekä hän että Katarina vain leikkivät jotain asiantuntijaa, mutta tosiasiassa vain toinen on siskon kaveri ja toinen fani ja siinä ne meriitit, miksi saavat palkkaa.
Mutta Vita on ihana ja ammattitaitoinen. Ei haukkumista hänessä. Ursa myös ok.

Ja pidän muuten myös kuntovalmentajasta. Symppis tyyppi.

Tähän uuteen en ole perehtynyt, äkkiseltään ei tunnu kiinnostavalta mutta Gogin haastattelun katsottuani arvelen, että löytyy kyllä hyviä piirteitä, jos vain jaksaisi kiinnostua. En kuitenkaan jaksa. Koska ohi menee tämäkin. Ja jos ei mene, perehdyn häneen ensi marraskuussa.

Minä olen haukkunut Karmen Mezeä. En tajua hänen rooliaan JO crewssa. Tuntuu, että sekä hän että Katarina vain leikkivät jotain asiantuntijaa, mutta tosiasiassa vain toinen on siskon kaveri ja toinen fani ja siinä ne meriitit, miksi saavat palkkaa.
Mutta Vita on ihana ja ammattitaitoinen. Ei haukkumista hänessä. Ursa myös ok.

Ja pidän muuten myös kuntovalmentajasta. Symppis tyyppi.

Tähän uuteen en ole perehtynyt, äkkiseltään ei tunnu kiinnostavalta mutta Gogin haastattelun katsottuani arvelen, että löytyy kyllä hyviä piirteitä, jos vain jaksaisi kiinnostua. En kuitenkaan jaksa. Koska ohi menee tämäkin. Ja jos ei mene, perehdyn häneen ensi marraskuussa.
Mussa toi C ei herättänyt mitään kiinnostusta Puolustin häntä kyllä haukkujilta, mutta tyyppinä aivan liian persoonaton ja epävarman ja epäitsenäisen tuntuinen. Huom. Tämä on vain se mielikuva joka mulle on tullut enkä väitä että on totuus.

Yhteistyössä