V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täällä on haukuttu myös Vitaa ja muitakin balkanilaisia.Eli ne on nämä Balkan-mummot, jotka täällä on haukkumassa. Vähän alkaa epäilyttämään, että ne nimimerkkipaljastukset pitää paikkaansa.
Eihän ole.Täällä on haukuttu myös Vitaa ja muitakin balkanilaisia.
Kyllä taidettiin ihan tuo nimi mainita eilen.On Kallosellakin tuomio, koitappa perehtyä, mistään Kalle Keskisestä ei ole puhuttu edes.
Muffari ja sit on nämä opetuslapsensa Misti ja Sonce ainkin. Ja Aito tietenkin.Ketä nää siis on?
Eihän mainittu, olen laittanut vain Kalle K. Ja blockfestien perustaja. Sehän on helppo googlata näillä.Kyllä taidettiin ihan tuo nimi mainita eilen.
Mitkä ihmeen paljastukset?Eli ne on nämä Balkan-mummot, jotka täällä on haukkumassa. Vähän alkaa epäilyttämään, että ne nimimerkkipaljastukset pitää paikkaansa.
Plus emjeni poikaystävä haulla löytyy myös reddit keskustelua.Eihän mainittu, olen laittanut vain Kalle K. Ja blockfestien perustaja. Sehän on helppo googlata näillä.
Siis mitä tuossa paljastui?Muffari ja sit on nämä opetuslapsensa Misti ja Sonce ainkin. Ja Aito tietenkin.
Aiemmin sanottiin M*y, mutta nytkö se sitten onkin M*sti tämä ficcikirjailijan muka faneja.Muffari ja sit on nämä opetuslapsensa Misti ja Sonce ainkin. Ja Aito tietenkin.
Oli mielestäni myös ihan koko nimi jossain viestissä. Tosin olin kyllä aika väsynyt kun luin ketjua myöhään, joten myönnetään, että olen voinut myös tulkita väärin.Eihän mainittu, olen laittanut vain Kalle K. Ja blockfestien perustaja. Sehän on helppo googlata näillä.
Vielä kun ei edes ole mitään tuollaista "paljastunut".Muffari ja sit on nämä opetuslapsensa Misti ja Sonce ainkin. Ja Aito tietenkin.
Luultavasti olet, kunnen en ole huomannut kuin vain omia viestejä näissä, luulisi myös oijottaneen pian, jos ois ollut.Oli mielestäni myös ihan koko nimi jossain viestissä. Tosin olin kyllä aika väsynyt kun luin ketjua myöhään, joten myönnetään, että olen voinut myös tulkita väärin.
Montakohan kertaa muna on hänessä käynyt?![]()
Kielitaito | Mussa Munaa harmittaa: Lapsi ei oppinut espoolaisessa päiväkodissa suomea
Mitä mieltä maahanmuuttajaperheet ovat ehdotuksesta, jonka mukaan jopa 2-vuotiaita lapsia tulisi velvoittaa päiväkotiin, jotta nämä oppisivat suomen kieltä? Kumpikaan HS:n haastattelemista espoolaisista ei kannata ajatusta.www.hs.fi
![]()
...tuloksellisesti, meinaan.Montakohan kertaa muna on hänessä käynyt?
Mussa toi C ei herättänyt mitään kiinnostusta Puolustin häntä kyllä haukkujilta, mutta tyyppinä aivan liian persoonaton ja epävarman ja epäitsenäisen tuntuinen. Huom. Tämä on vain se mielikuva joka mulle on tullut enkä väitä että on totuus.Minä olen haukkunut Karmen Mezeä. En tajua hänen rooliaan JO crewssa. Tuntuu, että sekä hän että Katarina vain leikkivät jotain asiantuntijaa, mutta tosiasiassa vain toinen on siskon kaveri ja toinen fani ja siinä ne meriitit, miksi saavat palkkaa.
Mutta Vita on ihana ja ammattitaitoinen. Ei haukkumista hänessä. Ursa myös ok.
Ja pidän muuten myös kuntovalmentajasta. Symppis tyyppi.
Tähän uuteen en ole perehtynyt, äkkiseltään ei tunnu kiinnostavalta mutta Gogin haastattelun katsottuani arvelen, että löytyy kyllä hyviä piirteitä, jos vain jaksaisi kiinnostua. En kuitenkaan jaksa. Koska ohi menee tämäkin. Ja jos ei mene, perehdyn häneen ensi marraskuussa.
Mitähän hyötyä tästä nyt sitten oikein olisi Kärtsälle?Mietin kyllä että jos on julkisuustempaus vaan. Yhdessä Rodokselle. Samoin kun kuntovalmentajan kanssa Thaikut. Näkyvyyttä. Sovittu yhdessä.
Misti oli se joka jäi kiinni täällä kirjoittamisesta. Ja on näitä Muffinssin ihailijoita.Aiemmin sanottiin M*y, mutta nytkö se sitten onkin M*sti tämä ficcikirjailijan muka faneja.
Otsikoissa pysyminen, kun suosio enemmän ulkomailla.Mitähän hyötyä tästä nyt sitten oikein olisi Kärtsälle?
Ei täällä ole jäänyt kiinni yhtään kekään, ihan omia harhojasi nämä.Misti oli se joka jäi kiinni täällä kirjoittamisesta. Ja on näitä Muffinssin ihailijoita.
Sanoisin, että ei ole jäänyt. Sinun kuvitelmasi asiasta eivät ole faktaa.Misti oli se joka jäi kiinni täällä kirjoittamisesta. Ja on näitä Muffinssin ihailijoita.
Otsikoissa pysyminen, kun suosio enemmän ulkomailla.