mattodildo Voihan siihenkin yrittää rullata vaikka kondoomin päälle.Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:entäs jos paneee matolla
Alkuperäinen kirjoittaja EvaLon:Voi luoja..meillä on varmasti homppelisohvat kun ei ole jälkeläisiä siunaantunut Ja mä kun oon niin oottanu :/ Mä arvasin niitä ostettaessa että niihin saa pettyä :kieh: Mutta mies vaan halus juste ne...onkohan sekin homppeli...?Harrastaako se sohvien kanssa ryhmäorgioita? Vähänkö niitä ciiddiöidä on sit meillä :x :x
Kannattaa aloittaa jollain helpolla lajilla. Ja tärkeintä on huolehtia ettei sisä siittoisuutta pääse syntymään. Myös luonne/jalkavikojen suhteen kannattaa olla tarkkana.Alkuperäinen kirjoittaja f-f:Onko kukaan harrastanut sohvien kasvatustoimintaa?
Mulla täällä euron kuvat pyörii silmissä, kun mietin sohvien jälkeläisten myyntiä.. Onkohan siinä iso homma kasvattaa sohvia oikein työkseen?
Kannattaa kysellä myös vinkkejä kokeneemmilta kasvattajilta (Isku, Asko, Stemma jne). Koska kuulemani mukaan on liikkeellä myös epäonnistuneempia linjoja (esim. sotka tai ikea), joissa aloittelijat ovat ehkä lähteneet liikkeelle euronkuvat vilkkuen vähän heikommalla jalostussohvakalustolla. Verhousmateriaalin laatuja on erilaisia, runkoja monenmoisia ja raajoissakin löytyy vaihtoehtoja. Sohvaliitto ry on hyvä paikka kysellä esim. kursseja aloitteleville kasvattajille.Alkuperäinen kirjoittaja hei:Kannattaa aloittaa jollain helpolla lajilla. Ja tärkeintä on huolehtia ettei sisä siittoisuutta pääse syntymään. Myös luonne/jalkavikojen suhteen kannattaa olla tarkkana.Alkuperäinen kirjoittaja f-f:Onko kukaan harrastanut sohvien kasvatustoimintaa?
Mulla täällä euron kuvat pyörii silmissä, kun mietin sohvien jälkeläisten myyntiä.. Onkohan siinä iso homma kasvattaa sohvia oikein työkseen?
Lisäksi vanhat tiineenä olevat yksiöt on hyvä seuloa mahdollisten poikkeavuuksien takia.
Onnea yritykseen!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaa kysellä myös vinkkejä kokeneemmilta kasvattajilta (Isku, Asko, Stemma jne). Koska kuulemani mukaan on liikkeellä myös epäonnistuneempia linjoja (esim. sotka tai ikea), joissa aloittelijat ovat ehkä lähteneet liikkeelle euronkuvat vilkkuen vähän heikommalla jalostussohvakalustolla. Verhousmateriaalin laatuja on erilaisia, runkoja monenmoisia ja raajoissakin löytyy vaihtoehtoja. Sohvaliitto ry on hyvä paikka kysellä esim. kursseja aloitteleville kasvattajille.Alkuperäinen kirjoittaja hei:Kannattaa aloittaa jollain helpolla lajilla. Ja tärkeintä on huolehtia ettei sisä siittoisuutta pääse syntymään. Myös luonne/jalkavikojen suhteen kannattaa olla tarkkana.Alkuperäinen kirjoittaja f-f:Onko kukaan harrastanut sohvien kasvatustoimintaa?
Lisäksi vanhat tiineenä olevat yksiöt on hyvä seuloa mahdollisten poikkeavuuksien takia.
Onnea yritykseen!
Tsemppiä uuden harrastuksen parissa !
Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:nyt mulle sit vihdoin valkeni mistä pyörätuolit on saanut alkunsa..syytetään vaan niitä kaupunkilais-snopeja jotka kantavat polkupyöränsä yösäilytykseen eteiseen...raukkaparka helkama kokenut todennäköisesti jotain hyvinkin traumaattista... :'( :'(