Oisko helpompaa sterilisoida soffa????Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:Meidän sohvalla alkaa pillerikuuri huomenna! Ja muut sohvat ei saa jäädä yöksi, muuten mä sitten joudun hoitamaan tulevat pienet sohvat...
Juu, se onkin sitten sterilisointi ja desinfisointi ja kamuflointi ja demilitarisointi vielä ihan varmuuden vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Oisko helpompaa sterilisoida soffa????Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:Meidän sohvalla alkaa pillerikuuri huomenna! Ja muut sohvat ei saa jäädä yöksi, muuten mä sitten joudun hoitamaan tulevat pienet sohvat...
Mut jos niitä soffia nyt kuitenkin siunaantuu, minä voisin adoptoida sellasen pienen vuodesoffan!Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:Juu, se onkin sitten sterilisointi ja desinfisointi ja kamuflointi ja demilitarisointi vielä ihan varmuuden vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Oisko helpompaa sterilisoida soffa????Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:Meidän sohvalla alkaa pillerikuuri huomenna! Ja muut sohvat ei saa jäädä yöksi, muuten mä sitten joudun hoitamaan tulevat pienet sohvat...
No kyllähän niitä aina välillä näyttää tupsahtavan tähän maailmaan.. Muutama vanhuskin jo siirtynyt autuaammille bagteerimaille :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Mut jos niitä soffia nyt kuitenkin siunaantuu, minä voisin adoptoida sellasen pienen vuodesoffan!
se on varmaan tarkotuskin, jos siellä paneskelee, niin et sotkeeAlkuperäinen kirjoittaja hyi:
mie voisin ottaa jonkun iso kokoisen bagteerittoman vauva sohvan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Mut jos niitä soffia nyt kuitenkin siunaantuu, minä voisin adoptoida sellasen pienen vuodesoffan!Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:Juu, se onkin sitten sterilisointi ja desinfisointi ja kamuflointi ja demilitarisointi vielä ihan varmuuden vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Oisko helpompaa sterilisoida soffa????Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:Meidän sohvalla alkaa pillerikuuri huomenna! Ja muut sohvat ei saa jäädä yöksi, muuten mä sitten joudun hoitamaan tulevat pienet sohvat...
Hihhihiii!!! Täytyy miettiä tuota, kun seuraavan kerran ollaan yhdynnässä sohvalla Tai keittiön pöydälläAlkuperäinen kirjoittaja hyi:
Sohvaansekaantuja! |OAlkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:Mä just eilen ehtoolla mietin tätä ketjua, kun tuota noinniin.. siis tiedättehän...kröhöm.. no tossa sohvalla..no kyllä te tiedätte :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:Mä näin kerran ikeassa sellaisen pitkäkarvaisen sohvan, olikohan se ihan normaali? Se näytti vähän lampaalta, mutta sekaantuukohan eläimet sohviin?
mistäs aloitetaan? revin vaikka sohvan heti aluksi!!Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:meillä sextaillaan kaikkiala, jopa tiskipöydällä,että repikää siitä.