Te, jotka ette suojaa sohvaanne yhdynnältä, ettekö yhtään ajattele mitä bagteereja mahdolliset vieraat teiltä saavat

• Viestiketjun aloittaja hyi
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:
Meidän sohvalla alkaa pillerikuuri huomenna! Ja muut sohvat ei saa jäädä yöksi, muuten mä sitten joudun hoitamaan tulevat pienet sohvat...
Oisko helpompaa sterilisoida soffa????
Juu, se onkin sitten sterilisointi ja desinfisointi ja kamuflointi ja demilitarisointi vielä ihan varmuuden vuoksi.

Meidän sohvalla alkaa pillerikuuri huomenna! Ja muut sohvat ei saa jäädä yöksi, muuten mä sitten joudun hoitamaan tulevat pienet sohvat...
Juu, se onkin sitten sterilisointi ja desinfisointi ja kamuflointi ja demilitarisointi vielä ihan varmuuden vuoksi.
Mut jos niitä soffia nyt kuitenkin siunaantuu, minä voisin adoptoida sellasen pienen vuodesoffan!

v
Mut jos niitä soffia nyt kuitenkin siunaantuu, minä voisin adoptoida sellasen pienen vuodesoffan!
mie voisin ottaa jonkun iso kokoisen bagteerittoman vauva sohvan :wave:

L
Kerran olin kaverilla istumassa sohvalla ja ihmettelin et mikäs se sielt käsinojan ja sohvatyynyn välistä pilkistää..

KÄYTETTY KORTSU!!

En sit enää siinä kämpässä sohvalla istunukkaa!!

Boogyman
Jaa, vaikia kysymys ketkä kaikki olis harrastanut seksiä noissa sohvissa....ovat katsos antiikkia....hmmm....alkaa kyselemään entisten ihmisten elämästä vähäsen jotakin...

Yhteistyössä