Olet siis varmaan impesilli jolla paljon pasilleja?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Bakteeri, ei bagteeri, opetelkaa edes kirjoittamaan!
Basilli on sauvan muotoinen bakteeri. Imbesilli kuului vanhaan kehitysvammaluokkaan idioottien ja debiilien kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Olet siis varmaan impesilli jolla paljon pasilleja?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Bakteeri, ei bagteeri, opetelkaa edes kirjoittamaan!
Mihin luokkaan tosikot kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Basilli on sauvan muotoinen bakteeri. Imbesilli kuului vanhaan kehitysvammaluokkaan idioottien ja debiilien kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Olet siis varmaan impesilli jolla paljon pasilleja?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Bakteeri, ei bagteeri, opetelkaa edes kirjoittamaan!
Kukin voi valita mihin kuuluu, vai voiko?
Ovatkohan noi sauvan muotoiset naarassohvienn suosiossa? Impesillit ovat sitten urossohvia varten?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Basilli on sauvan muotoinen bakteeri. Imbesilli kuului vanhaan kehitysvammaluokkaan
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Mä olen tässä funtsinut tätä ja olen tullut siihen tulokseen että täst edes vaadin että jokainen vierailija sonnustautuu kokovartalokortsuun etteivät tartuta mun sohvaani basillejaan.. Ei mun divaani sentäs mikään huora ole, saati että paljaalla vielä antais!!
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:ei bagteereja mutta entäs jos ciittiöitä meneekin sitä tietä väärään facinaan?
No ei siitä ollut tarkoituskaan kostua?Alkuperäinen kirjoittaja Mölököllimalli:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Mä olen tässä funtsinut tätä ja olen tullut siihen tulokseen että täst edes vaadin että jokainen vierailija sonnustautuu kokovartalokortsuun etteivät tartuta mun sohvaani basillejaan.. Ei mun divaani sentäs mikään huora ole, saati että paljaalla vielä antais!!
Sori mutta.... tää oli yli KUIVA!!!!
:x