Te, jotka ette suojaa sohvaanne yhdynnältä, ettekö yhtään ajattele mitä bagteereja mahdolliset vieraat teiltä saavat

• Viestiketjun aloittaja hyi
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Voi ei kun kun ei tullut bagteerit mieleen kun sekstailtiin viime yönä keittiön pöydällä! Mikähän on todennäköisempää; vieraat saa meiltä siitä pöydän pinnasta hiivat ja klamydiat vai että me saatiin pöydänpinnasta esim. salmonella tai vaikka kauppakassin mukana tulleita bagteereita....?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Bakteeri, ei bagteeri, opetelkaa edes kirjoittamaan!
:D Olet siis varmaan impesilli jolla paljon pasilleja?
Basilli on sauvan muotoinen bakteeri. Imbesilli kuului vanhaan kehitysvammaluokkaan idioottien ja debiilien kanssa.
Kukin voi valita mihin kuuluu, vai voiko?

Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Bakteeri, ei bagteeri, opetelkaa edes kirjoittamaan!
:D Olet siis varmaan impesilli jolla paljon pasilleja?
Basilli on sauvan muotoinen bakteeri. Imbesilli kuului vanhaan kehitysvammaluokkaan idioottien ja debiilien kanssa.
Kukin voi valita mihin kuuluu, vai voiko?
Mihin luokkaan tosikot kuuluu? :D

Huolestunut
Minä en tiedä mitä sukupuolta sohvamme ovat! Luultavasti samaa kun eivät ole lisääntyneet? Varmuuden vuoksi vaadin vieriata käyttää vaatteita, ettei sohvat saa pöpöjä...

Mä olen tässä funtsinut tätä ja olen tullut siihen tulokseen että täst edes vaadin että jokainen vierailija sonnustautuu kokovartalokortsuun etteivät tartuta mun sohvaani basillejaan.. Ei mun divaani sentäs mikään huora ole, saati että paljaalla vielä antais!! :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Mä olen tässä funtsinut tätä ja olen tullut siihen tulokseen että täst edes vaadin että jokainen vierailija sonnustautuu kokovartalokortsuun etteivät tartuta mun sohvaani basillejaan.. Ei mun divaani sentäs mikään huora ole, saati että paljaalla vielä antais!! :whistle:

Sori mutta.... tää oli yli KUIVA!!!!
:x

Alkuperäinen kirjoittaja Mölököllimalli:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:

Sori mutta.... tää oli yli KUIVA!!!!
:x
No ei siitä ollut tarkoituskaan kostua? :eek:

Yhteistyössä