Se on teerestä tehty laukku. Teeri on metsäkanalintuAlkuperäinen kirjoittaja tä?:mikä on bagteeri? liittyykö se jotenkin laukkuihin??
niinpä! hyvä, kun valaisit! mutta en oo meiän sohvalla kyllä nähny... onko ne yleisiäkin? kaikkea se tiede keksii...Alkuperäinen kirjoittaja pilpo:Se on teerestä tehty laukku. Teeri on metsäkanalintuAlkuperäinen kirjoittaja tä?:mikä on bagteeri? liittyykö se jotenkin laukkuihin??
Miks teidän sohvalla on lähiönimi??Alkuperäinen kirjoittaja nedee:kylläpä taas on saanu nauraa!
En edes halua tietää ketkä on meidän sohvan isä ja äiti, meillä on gulmazohva! :x
:xAlkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:ajatelkaa, jotkut harrastaa sitä keittiön pöydällä... miettikää seuraavan kerran, kun käytte jossain kahvilla?
Meillä on kaksi mustaa nahkasohvaa.Heitä kiinnostaa kimppakiva.Kiinnostaisiko sohvaasi?Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Miten te hyvät ihmiset nyt näin vakavasta asiasta tämmäsen ketjun saitte aikaan... pakko mennä hakemaan astmalääkettä. Pakko kertoa miehellekin, hitto, mein sohvalla ei ole edes nimeä vielä.
Täytyy kysäistä, mutta en voi niille nyt kyllä nimiä alkaa antaa ennen ku oon tiedustellut asiaa riittävästi.Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Meillä on kaksi mustaa nahkasohvaa.Heitä kiinnostaa kimppakiva.Kiinnostaisiko sohvaasi?Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Miten te hyvät ihmiset nyt näin vakavasta asiasta tämmäsen ketjun saitte aikaan... pakko mennä hakemaan astmalääkettä. Pakko kertoa miehellekin, hitto, mein sohvalla ei ole edes nimeä vielä.
OkAlkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Täytyy kysäistä, mutta en voi niille nyt kyllä nimiä alkaa antaa ennen ku oon tiedustellut asiaa riittävästi.
Ai että, tää oli kyllä päivän paras!Alkuperäinen kirjoittaja vieras :suojaan mä, mun sohvilla on yhdyntäkielto, jos sohvakondomit on päässeet loppumaan!
ja mä piiskaan ne sohvat jos ne ei tottele
Vaikkon vanha juttu, niin pakko vielä jatkaa, kun ne sukat on ihan varmasti sohvan varmuusvälineitä. Hävytön on vaan, kun jättää ne tuolla lailla ajelemaan.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:kuinka kauan sohvan raskaus kestää? Kun olen ajatellut että meillä on sukkia tuolla sohvan välissä mutta jos ne onkin niitä sohvasikiöitä ja sohva saakin epäidenttiset neloset. mutta onko mahdollista että on raskautunut eri aikoihin useamman kerran kun ne on erikokoisia ja niin erivärisiäAlkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Meille tulee vauva..
Meidän sohva plussasi tänään :heart:
mä taas dominadivaanille duunaajaa...Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Meillä on täällä yksi yksinäinen sinkku nojatuoli vailla mies ehdokasta. Meinasin ilimottaa sen sen "sinkku sohvalle sulhanen" ohjelmaan..
Onneks niis on lakanat..Alkuperäinen kirjoittaja kitty:mutta asiasta aidanseipääseen, oletteko koskaan esim. hotellissa ajatelleet sitä sperma ym. erite määrää joka niissä petareissa on... niitähän ei ihan alvariinsa pestä!
huh,tääkin vielä!ja mieti millanen visvaperse onkaan voinut istua esim.kahvilan penkillä ennen sinua!kuinka monen itsenä hiplaajan käsissä kolikot ovatkaan pyörineet ennen sinun lompsaasi eksymistään!hhitto tää maailma on kyl vaanivine bagteereineen yks surmanloukku. |OAlkuperäinen kirjoittaja kitty:mutta asiasta aidanseipääseen, oletteko koskaan esim. hotellissa ajatelleet sitä sperma ym. erite määrää joka niissä petareissa on... niitähän ei ihan alvariinsa pestä!
Hyi helkkari, ja kaikki hienhajuiset ääliöt saastuttaa ilman ulkona...Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:huh,tääkin vielä!ja mieti millanen visvaperse onkaan voinut istua esim.kahvilan penkillä ennen sinua!kuinka monen itsenä hiplaajan käsissä kolikot ovatkaan pyörineet ennen sinun lompsaasi eksymistään!hhitto tää maailma on kyl vaanivine bagteereineen yks surmanloukku. |OAlkuperäinen kirjoittaja kitty:mutta asiasta aidanseipääseen, oletteko koskaan esim. hotellissa ajatelleet sitä sperma ym. erite määrää joka niissä petareissa on... niitähän ei ihan alvariinsa pestä!
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:Alkuperäinen kirjoittaja kitty:mutta asiasta aidanseipääseen, oletteko koskaan esim. hotellissa ajatelleet sitä sperma ym. erite määrää joka niissä petareissa on... niitähän ei ihan alvariinsa pestä!
Entäs ne päiväpeitteet, eihän niitä suojaa mikään :O