Tuijoteltava
Huomiota saan ja jopa omat naispuoliset kaverit ovat tunnustaneet kadehtivansa vartaloani. Kävelin eräänä iltana kaverin kanssa kaupungilla ja kaveri totesi, että vitsi kun nuo kaikki kääntyy sinua katsomaan. Olin toki laittautunut, mutta en koe että minun pitäisi alkaa tämän takia kulkea collegehousuissa ja liian isoissa t-paidoissa. En kulje mitenkään tyrkysti, samat reaktiot tulee jos on vaikka ne farkut jalassa ja istuva paita, sillä vartaloni malli sattuu olemaan hoikka mutta kuitenkin muodokas, joita ei eräitten kommenttien mukaan näe edes joka päivä. Eräs mies tunnusti jälkeenpäin, ettei olisi itse tullut "noin hyvännäköiselle" naiselle edes juttelemaan, kun olisi ajatellut saavansa pakit.
Minua ei häiritse huomionsaamisessa mikään, ellei sitä tuputeta törkeästi ja röyhkeästi. Minua häiritsee se, että jotkut pitävät minua ylimielisenä siksi, että kuvittelevat minun pitävän itseäni jotenkin tosi hyvännäköisenä. Itse näen omassa vartalossani päällimmäisenä virheet, joita ei muut huomaa ja valokuvia itsestäni katsoen ihmettelen välillä, miten ne minun näkemäni häiritsevät makkarat mahassa eivät kuvassa näy ollenkaan.....
Minua ei häiritse huomionsaamisessa mikään, ellei sitä tuputeta törkeästi ja röyhkeästi. Minua häiritsee se, että jotkut pitävät minua ylimielisenä siksi, että kuvittelevat minun pitävän itseäni jotenkin tosi hyvännäköisenä. Itse näen omassa vartalossani päällimmäisenä virheet, joita ei muut huomaa ja valokuvia itsestäni katsoen ihmettelen välillä, miten ne minun näkemäni häiritsevät makkarat mahassa eivät kuvassa näy ollenkaan.....