Te joille Cerazetet on käynyt!

• Viestiketjun aloittaja Jeps
  • Ensimmäinen viesti
Jeps
Oon syöny noita nyt jälkitarkastuksesta asti ja ovat sopineet, ei siinä mitään. Mutta nyt on imetys loppumaisillaan, enää öisin imetän, niin kyselisin kokemuksia miten on jatkossa käynyt.
Kun joillakin tuntuu jääneen näillä pillereillä kuukautiset kokonaan pois, niin kun toi imetys nyt totaalisesti loppuu, ja jos menkat ei ala, nii pitäskö lopettaa näitten syöminen et sais ne menkat?? Vai kuinka kauan voi kestää menkkojen tulo imetyksen jäkeen? Ei sillä että niitä kaipaisin, mutta ekojen menkkojen jälkeen pääsisi sitten käymään papassa ja alottamaan taas normi pillerit, eli Mercilonit.

mulla oli viime viikolla gyne ku resepti loppu(ceratzette) ja samalla se otti papan, imetän vielä ja siitä pitäisi pikkuhiljaa päästä eroon.(poika täyttää huomenna 1v)
nyt muistuki mieleen et mulla oli myös aikanaan mersilon mut nyt se kirjotti mulle yasminia lisäks? millanenhan se mahtaa olla..
mulla myös ei oo menkkoja tullu ku kerran ceratzettejen alotuksen jälkeen
ja gynis sano et imetyksen lopetuksen jälkeen monesti alkaa kuitenki ihan itestään vaikka söiski minejä vielä tai sit voi puikkuhiljaa siirtyä tavallisiin.

Mulla synnytyksestä kulunut 3 kk. Aloitin Cerazette-pillerit 2vk sitten. ehdin syödä niitä vain 10 päivää. kun alkoi vuotamaan. ja sitä on jatkunut jo viikon. Eli oliko nyt pillereillä osuutta vuodon alkamiseen? Imetän täysillä. Empä olisi vielä menkkoja kaivannut.

Essiorvokki
Tosi paljonhan se kuukautisten alkamisviive synnytyksen jälkeen vaihtelee muutenkin, mutta saattaa olla tuolla pillerin keltarauhashormonilla toki vaikutusta. Itselläni alkoi kuukautiset ensimmäisen lapsen ollessa kolmikuinen ja toisen ollessa nelikuinen, en tosin kumpaakaan imettänyt "täysillä" silloin, vaan oikeastaan vain iltaisin/öisin. Lopetin sitten imetyksen, kun menkat alkoi ja olin tyytyväinen, kun pystyin aloittamaan entiset tutut yhdistelmäpillerit eli luotettavan ehkäisyn.

Jeps
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2006 klo 12:47 Essiorvokki kirjoitti:
olin tyytyväinen, kun pystyin aloittamaan entiset tutut yhdistelmäpillerit eli luotettavan ehkäisyn.
Aloittaja on nyt kans lopettanu kokonaan imetyksen, ja saan aloittaa ah, niin tutut ja turvalliset Mercilonit, menkat tulee muutaman tunnin tarkkuudella eikä välivuotoja koskaan :) Tosta kun mulla tuli ekat menkat Cerazettejen kans, niin meni 2 viikkoo kun alko toiset :x Kyllä tuli ikävä "oikeita" hormonitabuja :LOL:

piu
Cerazet alotti mun menkat melkein heti kun aloin niitä syömään ja kesti 1,5vko.. oli 5pv taukoo ja taas ne alko ja kesti yli viikon.. ja jatkuis varmaan edelleen samaa rataa, mutta en aio niitä enää syödä..

olkaa onnellisia te joille ne sopii.. :)

kun mä aloin syömään jälkitarkastuksen jälkeen noita pillereitä, ja ekat mensut tuli niin ne kesti 3 viikkoa :/

mensut tuli ihan normaalisti, mutta seksi halut meni kokonaan..
nyt ilman pilsuja ja kyllä seksi maittais =)

Yhteistyössä