Mekin kuumeillaan/yritetään vielä esikoista.. yritys alkoi jo syyskuussa -05 eli kohta 2 vuotta on takana.. välillä meinaa mennä usko koko hommaan, viimeksi tossa lauantaina ku menkat taas alkoi, vaikka kerkesin toivoa jo tärppiä.. yleensä masentaa tää lapsettomuus silloin ku on muitakin huolia mm. rahat tiukoilla..nyt on taas ihan rauhallinen mieli.. tutkimuksiin täytyy hakeutua viimeistään syksyllä.. ei meillä tää yrittäminen pahemmin ole parisuhteeseen vaikuttanut, ku ei nää asiat oo koko aikaa mielessä.. tietty välillä ärsyttää ku pitää miettiä koskas sitä makkarissa pitäis hommailla, ku teen niitä testejä..
Itsekkin olen työssä sellaisessa liikkeessä missä käy paljon perheitä ja raskaana olevia.. monesti sitä tulee katsottua niitä pikkuisia vauvoja ja suuria mahoja ja toivottua samalla, että jokin päivä itsellänikin olisi oma nyytti.. pari kaveriani on saanut tänä aikana vauvan ja vähän se kirpaisi ku kuuli heidän raskaudestaan, mutta olen kuitenkin ollut heidän puolesta onnellinen.. toista pikkuista olen hoitanutkin ja saanut sillä tavalla vähän kokemuksia vauvoista..
Itsekkin olen työssä sellaisessa liikkeessä missä käy paljon perheitä ja raskaana olevia.. monesti sitä tulee katsottua niitä pikkuisia vauvoja ja suuria mahoja ja toivottua samalla, että jokin päivä itsellänikin olisi oma nyytti.. pari kaveriani on saanut tänä aikana vauvan ja vähän se kirpaisi ku kuuli heidän raskaudestaan, mutta olen kuitenkin ollut heidän puolesta onnellinen.. toista pikkuista olen hoitanutkin ja saanut sillä tavalla vähän kokemuksia vauvoista..