Perhepäivähoitaja äiti
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Miksi sille pitäisi jotenkin erityisesti antaa arvoa, että joku hoitaa omat lapsensa, niinhän sen kuuluukin olla???Alkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:Meillä kolme pientä lasta (4+v., 2+v. ja 5 kk), joiden kanssa kotona tällä hetkellä. En koe olevani varsinaisesti TÖISSÄ, mutta kyllä vituttaa suunnattomasti se, etteivät ympärillä olevat ihmiset aina anna arvoa tekemälleni työlle - sille, että jaksan päivästä toiseen pukea, riisua, kokata, siivota ja kuunnella päälle uhmat ja tappelut. Kotona olen omasta halustani ja jokaisen lapsen olen toivomalla saanut, joten kyse ei ole siitä. Riidan aiheeksi vaan nousee yleensä se, että joku heittää sammakon suustaan luulemalla, että minä täällä vain elpaan ja räin kattoon. Jessus sentään. HOMMIA KYLLÄ PIISAA, menee ihan työstä tämä.
Piti vielä jatkaa, että ei se arki mitenkää raskaampaa työssä käyville voi olla, eri rytmistä vain. Niinhän täälläkin jatkuu tuo ruoanlaitto, siivous ja pyykkien kuivaus, silitys .. myös illalla, varsinaisen päiväurakan jälkeenkin.