kotiäiti
jos siis ajattelette tekevänne työtä hoitaessanne omia lapsia kotona. niin miten sitten ajattelette niistä, jotka käyvät kodin ulkopuolella töissä ja hoitavat lapset ja kotihommat illalla, viikonloppuna ja lomalla? ovatko he vuorokaudet läpeensä töissä? kun töissä käyvät kuitenkin mieltävät nuo ko. vapaahetket lomaksi, vaikka ovatkin samalla lastensa kanssa, pesevät pyykit, laittavat ruuan ym.
tai mitäs ajattelette työttömästä perheellisestä? miten kukaan voi olla työtön, jos on lapsia kotona, jos lasten hoitaminen on työtä?
älkää vetäkö hernettä nokkaan, olen itsekkin hoitovapaalla. tämä tuli vain mieleen tuttavan kanssa jutellessa, kun hän mielestään tekee työtä hoitaessaan lapsiaan. lähinnä tässä vain tuumailen noita käsitteitä "työ" ja "loma"... liikaa aikaa vissiin mulla.
tai mitäs ajattelette työttömästä perheellisestä? miten kukaan voi olla työtön, jos on lapsia kotona, jos lasten hoitaminen on työtä?
älkää vetäkö hernettä nokkaan, olen itsekkin hoitovapaalla. tämä tuli vain mieleen tuttavan kanssa jutellessa, kun hän mielestään tekee työtä hoitaessaan lapsiaan. lähinnä tässä vain tuumailen noita käsitteitä "työ" ja "loma"... liikaa aikaa vissiin mulla.