Te, joiden mielestä homous on väärin tai luonnotonta, mitä jos oma lapsenne olisi homo?

Kiiski
[QUOTE="femin";29540699]Sulla tainnut mennä ohi tuo yks mun edellinen kommentti. :)
Me siis ei miehen kanssa saatu nukkua samassa huoneessa, vaikka oltiin aikuisia ja ihan heterosuhteessa. Se ei vaan kuulu uskovaisille.

Ja aika pöljä on, jos luulee, ettei yhdessä nukkuminen johda helpommin seksiin... :)

Eikä se siitä ole kiinni harrastaako seksiä kerran viikossa vai tunnissa, mutta talossa mennään omistajien säännöillä, jos säännöt ei kelpaa, niin on aika muuttaa omilleen.[/QUOTE]

Siis onko sulla luetunymmärtämisen vaikeus, vai missä mättää?!

Mitä mm. sinä sanoit aikaisemmin ja mitä minä siihen vastasin? Lue uudestaan, ja ole kiltti, yritä edes sisäistää lukemasi. Yritä edes.
 
Jotenkin minusta tuntuu, että suurin osa homovastaisista muuttaa mieltään kunhan oikeasti tutustuu homoseksuaaliin. On se sitten ystävä, sukulainen tai alunperin täysin tuntematon.

Poislukien ehkä kovasti uskonnolliset ja sen takia vastustavat.
 
"femin"
Siis onko sulla luetunymmärtämisen vaikeus, vai missä mättää?!

Mitä mm. sinä sanoit aikaisemmin ja mitä minä siihen vastasin? Lue uudestaan, ja ole kiltti, yritä edes sisäistää lukemasi. Yritä edes.
Siis sullahan se tässä on vaikeuksia ymmärtää lukemaasi...

Mun kommenteista puhut, kun mä oon ainoa joka tässä ketjussa sanonut noita, ettei meidän kodissa harrasteta sellaisia ja yökyläilyä en sallisi, niin niistä olen sulle selittänyt syitä miksi olen sitä mieltä. En ole missään kohdassa väittänyt/antanut ymmärtää, että homoseksuaalit olisi aktiivisempia sänkypuuhissa. En todella tiedä mistä sen repäsit tähän mukaan.
 
"joo"
[QUOTE="noh";29540598]Olisin pettynyt ja surullinen myös. Rakastaisin ja tukisin lastani kuitenkin, ihan yhtälailla kuin jos hänellä olisi jokin sairaus.[/QUOTE]

Ei saatana voiko noin tyhmää ihmistä ollakaan!
 
minnee
[QUOTE="femin";29540658]Rikollisena en tuota toimintaa pidä, mutta tervettä se ei mielestäni ole.[/QUOTE]

Tää on kans kyllä erikoista. Nimittäin se, että homoseksuaalisuus on poistettu tautiluokituksesta ajat sitten. Silti ihmiset pitävät homoseksuaalien sairautta/epäterveyttä mielipidekysymyksenä. Ihanko noin muutenkin tapana on terveille ihmisille, joista lääketieteen ammattilaiset eivät löydä diagnosoitavaa, mennä sanomaan että "mun _mielestäni_ sä nyt vaan et ole terve. Mut hei, se on _mun_ mielipiteeni" ?

Vai tarkoititko sanoa, että homous on uskosi mukaan syntiä? Huomioi, että se, mitä uskonnossasi pidetään syntinä ja se, mikä on tervettä/sairasta eivät ole yhteismitallisia. Samoin kaikki moraaliton ja epäeettinen toiminta ei ole sairasta. Ihmiset kuvittelevat ilmeisesti vaan saavansa puheilleen enemmän pontta määrittelemällä jonkin sairaaksi tai epänormaliksi, kuin että sanoisivat jonkin olevan mielestään moraalitonta tai syntiä.
 
"femin"
Tää on kans kyllä erikoista. Nimittäin se, että homoseksuaalisuus on poistettu tautiluokituksesta ajat sitten. Silti ihmiset pitävät homoseksuaalien sairautta/epäterveyttä mielipidekysymyksenä. Ihanko noin muutenkin tapana on terveille ihmisille, joista lääketieteen ammattilaiset eivät löydä diagnosoitavaa, mennä sanomaan että "mun _mielestäni_ sä nyt vaan et ole terve. Mut hei, se on _mun_ mielipiteeni" ?

Vai tarkoititko sanoa, että homous on uskosi mukaan syntiä? Huomioi, että se, mitä uskonnossasi pidetään syntinä ja se, mikä on tervettä/sairasta eivät ole yhteismitallisia. Samoin kaikki moraaliton ja epäeettinen toiminta ei ole sairasta. Ihmiset kuvittelevat ilmeisesti vaan saavansa puheilleen enemmän pontta määrittelemällä jonkin sairaaksi tai epänormaliksi, kuin että sanoisivat jonkin olevan mielestään moraalitonta tai syntiä.
Siis samalla tavalla koen homoseksuaalisuuden, kuin esimerkiksi pedofilian. Pedofiileilläkin on vääristynyt näkemys seksistä, mutta eivät hekään automaattisesti ole rikollisia. Yhtä lailla kummatkin ovat seksuaalihäiriöitä, oli niitä tautiluokituksessa tai ei.

Jos et tiedä, niin nuo tautiluokitukset sun muut elää koko ajan, koska niistä päättää ihmiset. Ei se, että joku keksisi poistaa esim. syövän sairauksien listalta paranna niitä syöpää sairastavia... (Anteeksi radikaali esimerkki, mutta halusin varmistaa, että tajuat pointin.)
 
Homopiireissä tuntuu välillä sujahtavan pippeli lapsia kohtikin. Siksi homous on vaarallista.
Uskovaisten keskuudessa ainakin, muutamana esimerkkinä lestadiolaiset, katolilaiset ja islaminuskoiset.

Ymmärtäähän sen, että seksuaalisuus muuttuu oikeasti sairaalloiseksi, kun sen ei anneta kehittyä omalla tavallaan eikä sallita seksuaalisuutensa toteuttamista edes omaan kehoon masturboimisen avulla tutustuen, mutta kyllä mua surettaa ja tuntuu todella pahalta tietää, että tälläkin hetkellä viattomia lapsia elää sellaisissa oloissa.
 
minnee
[QUOTE="femin";29542452]Siis samalla tavalla koen homoseksuaalisuuden, kuin esimerkiksi pedofilian. Pedofiileilläkin on vääristynyt näkemys seksistä, mutta eivät hekään automaattisesti ole rikollisia. Yhtä lailla kummatkin ovat seksuaalihäiriöitä, oli niitä tautiluokituksessa tai ei.

Jos et tiedä, niin nuo tautiluokitukset sun muut elää koko ajan, koska niistä päättää ihmiset. Ei se, että joku keksisi poistaa esim. syövän sairauksien listalta paranna niitä syöpää sairastavia... (Anteeksi radikaali esimerkki, mutta halusin varmistaa, että tajuat pointin.)[/QUOTE]

Tautiluokitukset elää, juu. Ja homoseksuaalisuuden kohdalla se on elänyt siihen suuntaan, että sitä ei taudiksi luokitella. Psyykkisen puolen juttujahan se olisi, jos sairaus olisi, joten sen tautiluonnetta on vaikeampi määrittää. Syövälle esimerkiksi on huomattavasti tehokkaampia todennusmenetelmiä ja järkevämpiä perusteita, miksi se sairaudeksi luokitellaan. Ihan hyvä minusta, etteivät lääketieteen ammattilaiset ihan jokaista asiaa, josta toiset eivät pidä, sairaudeksi kuitenkaan lue.

Kertoo muuten jotain, että sattumoisin rinnastat juuri homoseksuaalisuuden ja pedofilian (vaikka vaan ihan näin esimerkkeinä seksuaalihäiriöistä).
 
"femin"
Tautiluokitukset elää, juu. Ja homoseksuaalisuuden kohdalla se on elänyt siihen suuntaan, että sitä ei taudiksi luokitella. Psyykkisen puolen juttujahan se olisi, jos sairaus olisi, joten sen tautiluonnetta on vaikeampi määrittää. Syövälle esimerkiksi on huomattavasti tehokkaampia todennusmenetelmiä ja järkevämpiä perusteita, miksi se sairaudeksi luokitellaan. Ihan hyvä minusta, etteivät lääketieteen ammattilaiset ihan jokaista asiaa, josta toiset eivät pidä, sairaudeksi kuitenkaan lue.

Kertoo muuten jotain, että sattumoisin rinnastat juuri homoseksuaalisuuden ja pedofilian (vaikka vaan ihan näin esimerkkeinä seksuaalihäiriöistä).
Tiedän kyllä, että syöpä on täysin eri asia, halusin vain pointtini tehdä selväksi. :)

Jaa, mitähän se mielestäsi kertoo? :) Eihän pedofiili ihmisenä ole yhtään sen pahempi, kuin homoseksuaalikaan, eikä se ero niillä nyt kovin kummoinen ole. Toinen vain sattuu VIELÄ olemaan taudiksi luokiteltu... Eiköhän sekin jossain vaiheessa sallita, kun on nykyään niin trendikästä hyväksyä kaikki. Jos jotain asiaa ei hyväksy, on automaattisesti persu ja rasisti! :D

Niin ja ihan ohimennen totean, että on mulla ystäväpiirissä muutama homoseksuaalikin... :)
 
Professional Griefer
[QUOTE="femin";29542512]Tiedän kyllä, että syöpä on täysin eri asia, halusin vain pointtini tehdä selväksi. :)

Jaa, mitähän se mielestäsi kertoo? :) Eihän pedofiili ihmisenä ole yhtään sen pahempi, kuin homoseksuaalikaan, eikä se ero niillä nyt kovin kummoinen ole. Toinen vain sattuu VIELÄ olemaan taudiksi luokiteltu... Eiköhän sekin jossain vaiheessa sallita, kun on nykyään niin trendikästä hyväksyä kaikki. Jos jotain asiaa ei hyväksy, on automaattisesti persu ja rasisti! :D

Niin ja ihan ohimennen totean, että on mulla ystäväpiirissä muutama homoseksuaalikin... :)[/QUOTE]

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"femin"
Eihän se pedofiili automaattisesti ole rikollinen.

Uskon, että todellisuudessa pedofiileja on PALJON enemmän, kuin tiedetään, mutta koska asia on tabu ja todella kielteinen, niin aika harva siitä asiasta kenellekään kertoo.

Olihan täällä vastikään se ketju, jossa ap kyseli, että tulisiko hänen ilmiantaa tuttavansa pomolle, koska kyseinen tuttava oli kännissä möläyttänyt kiihottuvansa joskus lapsista ja työskenteli jossain päiväkodissa...

Eiköhän se pedofiilikin pääsääntöisesti häpeä ja inhoa sitä piirrettä itsessään. Ja apua varmasti haluttaisi, mutta sitä ei haeta leimautumisen pelossa.
 
minnee
[QUOTE="femin";29542512]Tiedän kyllä, että syöpä on täysin eri asia, halusin vain pointtini tehdä selväksi. :)

Jaa, mitähän se mielestäsi kertoo? :) Eihän pedofiili ihmisenä ole yhtään sen pahempi, kuin homoseksuaalikaan, eikä se ero niillä nyt kovin kummoinen ole. Toinen vain sattuu VIELÄ olemaan taudiksi luokiteltu... Eiköhän sekin jossain vaiheessa sallita, kun on nykyään niin trendikästä hyväksyä kaikki. Jos jotain asiaa ei hyväksy, on automaattisesti persu ja rasisti! :D

Niin ja ihan ohimennen totean, että on mulla ystäväpiirissä muutama homoseksuaalikin... :)[/QUOTE]

Hetkinen... *hakee rautalankaa*

Krhm. Pedofiili, joka toteuttaa seksuaalista suuntautuneisuuttaan, vahingoittaa halunsa kohdetta - tässä tapauksessa lasta.

Homoseksuaali puolestaan voi helposti löytää samaa sukupuolta olevan kumppanin (/kumppaneita), joka a) haluaa seksiä/parisuhteeseen/romanttis-eroottista kanssakäymistä hänen kanssaan ja b) on täysin kykeneväinen antamaan suostumuksensa tähän suhteeseen/kanssakäymiseen. Homoseksuaali ei vahingoita itseään eikä ketään muuta toteuttamalla omaa suuntautuneisuuttaan. Häntä kyllä saatetaan vahingoittaa käyttäen keppihevosena mielipiteenvapautta ja kotikutoisia tautiluokituksia.

Ja tuo viimeinen lauseesi... "I'm not racist, my best friend is black." Vai?
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
[QUOTE="femin";29540556]Olisin kyllä pettynyt ja surullinen... Jos kyseessä olisi aikuinen lapsi, niin silloinhan se olisi pakko uskoa ja hyväksyä, jos taas alaikäinen, niin toivoisin ja arvelisin kyseessä olevan vain tämä nykyinen, ohimenevä muoti-ilmiö.

Jos kyseessä alaikäinen ja saisin tietää, että seurustelee samaa sukupuolta olevan kanssa, niin kieltäisin kyseisen henkilön yökyläilyn meillä.[/QUOTE]

:headwall:
 
"vieras."
[QUOTE="femin";29542527]Eihän se pedofiili automaattisesti ole rikollinen.

Uskon, että todellisuudessa pedofiileja on PALJON enemmän, kuin tiedetään, mutta koska asia on tabu ja todella kielteinen, niin aika harva siitä asiasta kenellekään kertoo.

Olihan täällä vastikään se ketju, jossa ap kyseli, että tulisiko hänen ilmiantaa tuttavansa pomolle, koska kyseinen tuttava oli kännissä möläyttänyt kiihottuvansa joskus lapsista ja työskenteli jossain päiväkodissa...

Eiköhän se pedofiilikin pääsääntöisesti häpeä ja inhoa sitä piirrettä itsessään. Ja apua varmasti haluttaisi, mutta sitä ei haeta leimautumisen pelossa.[/QUOTE]

Teillä uskovaisten piireissä se pedofiili saa kätevästi tekonsa anteeksi jumalalta ja seurakunnalta, sitten voi taas jatkaa lasten raiskaamista hyvillä mielin.

Kertoohan ne uskonveljille ja sitten porukalla salataan asia viranomaisilta. Että ei se teidän jengissä vissiin kauhean kielteinen asia ole, kun siihen saa suojelusapua niin monelta. Näin teillä terveillä.
 
"Tiuu"
[QUOTE="femin";29542512]Tiedän kyllä, että syöpä on täysin eri asia, halusin vain pointtini tehdä selväksi. :)

Jaa, mitähän se mielestäsi kertoo? :) Eihän pedofiili ihmisenä ole yhtään sen pahempi, kuin homoseksuaalikaan, eikä se ero niillä nyt kovin kummoinen ole. Toinen vain sattuu VIELÄ olemaan taudiksi luokiteltu... Eiköhän sekin jossain vaiheessa sallita, kun on nykyään niin trendikästä hyväksyä kaikki. Jos jotain asiaa ei hyväksy, on automaattisesti persu ja rasisti! :D

Niin ja ihan ohimennen totean, että on mulla ystäväpiirissä muutama homoseksuaalikin... :)[/QUOTE]

Vittu mikä urpo! :D
 

Yhteistyössä