V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No eihän ne kaikki ole hirveitä. Tietenkään. ja vaikka ajattelis, että joku vaate on hirveä, niin voi niitä silti pitää, esim. sadetakkia jos sataa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä en ole ainakaan sanonut missään vaiheessa että KAIKKI urheiluvaatteet olisi hirveitä, joten paha sanoa.
Minkä ketjun innoittamana aloitit tän?
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä en ole ainakaan sanonut missään vaiheessa että KAIKKI urheiluvaatteet olisi hirveitä, joten paha sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä en ole ainakaan sanonut missään vaiheessa että KAIKKI urheiluvaatteet olisi hirveitä, joten paha sanoa.
En minäkään sanonut.Mut urheiluvaatteet eivät ole arkiasuja.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä en ole ainakaan sanonut missään vaiheessa että KAIKKI urheiluvaatteet olisi hirveitä, joten paha sanoa.
Tuon " hei laittakaas nyt kuva verkkareista ja tuulipuvuista Jotka on niitä Hirveitä " kun bd sanoi että KAIKKI on yhtä ällöttäviä tai jotain sinne päin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä en ole ainakaan sanonut missään vaiheessa että KAIKKI urheiluvaatteet olisi hirveitä, joten paha sanoa.
Tuon " hei laittakaas nyt kuva verkkareista ja tuulipuvuista Jotka on niitä Hirveitä " kun bd sanoi että KAIKKI on yhtä ällöttäviä tai jotain sinne päin![]()
Mä olen nyt niin typerä etten ymmärää.. mikä bd?
Äh, pitää vissiin syödä välillä, eihän palstailusta tuu mitään näin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minä en käytä urheiluvaatteita, ne on hirveitä kaikki. jos urheilen käyn kävelylenkillä ihan tavalliset vaatteet päällä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Urheiluvaatteet on hyviä nimenomaan urheiluvaatteina.
Mutta ei ainoana asuna, jota käytetään joka ikinen päivä, aina ja kaikkialla.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Urheiluvaatteet on hyviä nimenomaan urheiluvaatteina.
Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd:Käyn kävelemässä ja pyöräilemässä ja päällä on jotain muuta kuin urheiluvaatteita. Aamulla kävin tunnin kävelylenkin, jalassa tennarit, housuina kangashousut ja paitana t-paita ja neuletakki.
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Urheiluvaatteet on hyviä nimenomaan urheiluvaatteina.
Mun täytyy tunnustaa, että viihdyn niissä niin hyvin, että menen jopa joskus ennen lenkkiä tai lenkin jälkeen ne päällä kauppaan!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jurristi harmaana:Kyllä meidän perheessä esimerkiksi suunnistamaan mentäessä laitetaan suunnistusvaatteet ja -kengät päälle suunnistussukkineen/säärisuojineen. Ei paljon paina, jos ollaan muitten mielestä kisoihin/kuntorasteille mentäessä "tyhmän näköisiä". Kyllä se turvallisuus, käytännöllisyys ja sopivuus lajiin menee muun edelle tuossa hommassa...
Ja hui kauheaa, joskus kisareissulta tullessa käymme vielä nopsaan matkan varrella kaupassa niissä rytkyissä...pistäkää silmät kiinni, jos tuutte vastaan!![]()