Te joiden mielestä kaikki ns. urheilu vaatteet on hirveitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No eihän ne kaikki ole hirveitä. Tietenkään. ja vaikka ajattelis, että joku vaate on hirveä, niin voi niitä silti pitää, esim. sadetakkia jos sataa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No eihän ne kaikki ole hirveitä. Tietenkään. ja vaikka ajattelis, että joku vaate on hirveä, niin voi niitä silti pitää, esim. sadetakkia jos sataa.

Ei mulla ole sadevaatteita, eikä edes kumppareita ;) Itse siis pidän dance pants:sejä (en edelleenkään tiedä menikö oikein) hyvät treenissä ja lenkillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä en ole ainakaan sanonut missään vaiheessa että KAIKKI urheiluvaatteet olisi hirveitä, joten paha sanoa.
Minkä ketjun innoittamana aloitit tän?

Tuon " hei laittakaas nyt kuva verkkareista ja tuulipuvuista Jotka on niitä Hirveitä " kun bd sanoi että KAIKKI on yhtä ällöttäviä tai jotain sinne päin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Mä en ole ainakaan sanonut missään vaiheessa että KAIKKI urheiluvaatteet olisi hirveitä, joten paha sanoa.

En minäkään sanonut.Mut urheiluvaatteet eivät ole arkiasuja.

Joo, ei todellakaan ole.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tuon " hei laittakaas nyt kuva verkkareista ja tuulipuvuista Jotka on niitä Hirveitä " kun bd sanoi että KAIKKI on yhtä ällöttäviä tai jotain sinne päin :)

Mä olen nyt niin typerä etten ymmärää.. mikä bd?
Äh, pitää vissiin syödä välillä, eihän palstailusta tuu mitään näin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mä olen nyt niin typerä etten ymmärää.. mikä bd?
Äh, pitää vissiin syödä välillä, eihän palstailusta tuu mitään näin :laugh:

bd *Häpeää ihan hulluna* bv = bad virgin :D :D Sitä tarkoitin.

Mulla on ainoastaan hengittäviä trikoita, capreja ja shortseja, samoiten paidoista lenkillä päälle kelpaa vain ne joustavasta ja hengittävästä materiaalista tehdyt urheiluvaatteet.
Eka kerran salilla ollessani erehdyin pukeutumaan t-paitaan. Enää ei tulisi mieleenkään :D .

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Urheiluvaatteet on hyviä nimenomaan urheiluvaatteina.
Mutta ei ainoana asuna, jota käytetään joka ikinen päivä, aina ja kaikkialla.

Ei minunkaan mielestäni, ei todellakaan. Itse en pidä verkka vaatteita edes urheillessa, se kangas on todella inhottavaa. Mutta tää kysymys olikin käyttekö treenaamassa ja mitä silloin päällä jne :)

Käyn kävelemässä ja pyöräilemässä ja päällä on jotain muuta kuin urheiluvaatteita. Aamulla kävin tunnin kävelylenkin, jalassa tennarit, housuina kangashousut ja paitana t-paita ja neuletakki.

Mun täytyy tunnustaa, että viihdyn niissä niin hyvin, että menen jopa joskus ennen lenkkiä tai lenkin jälkeen ne päällä kauppaan! :o

Juu, ei urheilijan tarvii miettiä miks käyttää urheiluasuja, oli minkänäköisiä hyvänsä, laatu ja käytännöllisyys ratkaisee. Kävelylenkille nyt voi muutaman kilsan mennä vaikka minarissa ja korkokengissä...
Musta urheiluvaatteet näyttävät ihan hyville tänäpäivänä. Jotain huonosti istuvia halpahalli vaatteita lukuunottamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd:
Käyn kävelemässä ja pyöräilemässä ja päällä on jotain muuta kuin urheiluvaatteita. Aamulla kävin tunnin kävelylenkin, jalassa tennarit, housuina kangashousut ja paitana t-paita ja neuletakki.

Kävelyllä varmasti ihan jees, mutta hikiliikunnassa moinen varustus on...

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:

Mun täytyy tunnustaa, että viihdyn niissä niin hyvin, että menen jopa joskus ennen lenkkiä tai lenkin jälkeen ne päällä kauppaan! :o

Kyllä mä käyn jos mä tuun salilta kotiin, tuun siis kävellen, monesti kaupassa, en viitsi tehdä isoa mutkaa että käyn vaihtaan vaatteet ja kyllä sen huomaa onko ollut treenaamassa vai onko urheiluvaatteet huvikseen päällä.

Mä kun käyn treenaamassa niin varmasti näytän kaikkien silmissä hirveältä. Mulla tosiaan on tuulipuvunhousua yms päällä ja häpeän myöntää että käytössä on silloin tällöin jopa vyölaukku johon saan namit ja naksuttimen viksusti.
Mun puolesta jokainen saa olla verkkarit päällä 24/7.

Kyllä meidän perheessä esimerkiksi suunnistamaan mentäessä laitetaan suunnistusvaatteet ja -kengät päälle suunnistussukkineen/säärisuojineen. Ei paljon paina, jos ollaan muitten mielestä kisoihin/kuntorasteille mentäessä "tyhmän näköisiä". Kyllä se turvallisuus, käytännöllisyys ja sopivuus lajiin menee muun edelle tuossa hommassa...:D

Ja hui kauheaa, joskus kisareissulta tullessa käymme vielä nopsaan matkan varrella kaupassa niissä rytkyissä...pistäkää silmät kiinni, jos tuutte vastaan! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja jurristi harmaana:
Kyllä meidän perheessä esimerkiksi suunnistamaan mentäessä laitetaan suunnistusvaatteet ja -kengät päälle suunnistussukkineen/säärisuojineen. Ei paljon paina, jos ollaan muitten mielestä kisoihin/kuntorasteille mentäessä "tyhmän näköisiä". Kyllä se turvallisuus, käytännöllisyys ja sopivuus lajiin menee muun edelle tuossa hommassa...:D

Ja hui kauheaa, joskus kisareissulta tullessa käymme vielä nopsaan matkan varrella kaupassa niissä rytkyissä...pistäkää silmät kiinni, jos tuutte vastaan! :laugh:

haluisin nähä teiät sielä mettässä kangashousuissa, t-paidassa, kävelykengissä ja neule olkapäillä....:laugh: :laugh:

No kyllä mun mielestäni urheiluvaatteista (niin kuin tavallisistakin) löytyy kamalan näköisiä ja myös hyvännäköisiä. Ja kyllä mä urheiluvaatteeni valitsen ihan samalla lailla peilin edessä kuin normaalitkin vaatteet. Eli en osta teryleeniverkkareita, joissa peppu näyttää valtavalta. Enkä mitään, mikä ei tunnu mukavalta päällä. Lenkkeilyä varten löysin hiljattain ihanat juoksuhousut, jotka tuntuu unelmankevyiltä päällä ja näyttävät muuten ihan sairaan hyvältä. Mut en mä niitä muuten käytä kuin lenkillä, mun normaali arkiunivormuni on farkut.

Yhteistyössä