Te, joiden lapset kotihoidossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24427582]Joo, uimaseuran ryhmässä kävi. Vanhempi on ollut mukana pukukopilla ja suihkutilassa, mutta itselle ei tarvii vaihtaa uimapukua jos ei halua, vaan esim. t-paita ja caprit riittää aikuiselle. Altaan reunalle on saatettu ryhmän alkaessa ja haettu ryhmän loppuessa. Itse tosin tykkään käydä uimassa tai vesijuoksussa lapsen uintiryhmän ajan, ja pääsee samalla saunaan itsekin. :)[/QUOTE]

Kiitos tiedoista, vois miettiä tuollaista vaihtoehtoa. :)

Meillä 3,5v lapsi käy seurakunnan kerhossa kerran viikossa, kestää 1,5h ja sit yritetään käydä kerran viikossaa mll kerhossa, jossa minä ja pikkusisaruskin mukana. Leikkipuistossa käydään harvakseltaan koska niitä ei ole lähellä, vain automatkan päässä kuten kerhotkin. Naapurin lapset on päivät hoidossa ja heitä hän näkee silloin tällöin iltaisin ja viikonloppuisin.

Selvästikin on nyt alkanut kaivata useammin ikäistään leikkiseuraa, pikkusisaruksesta ei siihen vielä ole, ja itsekin olen miettinyt että mistä kummasta sitä sais? Pienellä paikkakunnalla kerhomahdollisuuksia ei ole enempää, ja kaikki on tosiaan aina sen automatkan päässä. Lapsi on sosiaalinen ja selvästikin vähän kärsii tästä kaverittomuudesta. :(

5v ja 2v kotihoidossa,keskenään leikkivät paljon.puistossa käydään melkeen päivittäin mutta ei sielläkään aina muita ole.kerran viikossa perhekahvilassa käydään,muuten ei mitään säännöllistä kerhoilua tms.samanikäsiä serkkuja näkevät pari kertaa kuussa ja muutamia muita tuttujen lapsia sillon tällön n. kerran kuussa.tylsää ei ole kyllä noilla ikinä:) mutta ainoalla lapsella saattaa olla eri juttu.

3veellä alkaa kerho 2x viikossa, 1,5v ja vauva kotona mun kanssa kokoajan. käyää välillä uimalassa uimassa, isompi käy tallilla poniratsastuksessa, se on mun ja isomman oma juttu. pienempien kanssa käyn sit uimassa kahestee. Nähään kaveriperheitä muutaman kerran viikossa ja niiden lapsia, puistoillaan ehkä kerran viikossa, jollon nähään sit enempi lapsia. omalla pihalla ulkoillaan useinki. Ei noi nyt vielä mitää sen kummempaa kaipaa :D muskari ois kiva, mut täälä sitä ei oo. Joten laulan ja laululeikitän sitte niitä sillontällön tossa omassa olkkarissa :D

Minusta on IHANAA, että isompikin voi olla kotona, kun olen pienemmän kanssa hoitovapaalla.

Meidän 4-vuotias tyttö käy kaksi kertaa viikossa seurakunnan kerhossa (2,5h).
Lisäksi käydään hänen ja taaperon (1,5v) kanssa kerran viikossa perhekerhossa (2h)
Lisäksi tyttö käy kerran viikossa satubaletissa (45min)
ja kerran viikossa tenavakuorossa (45min)
Ja useamman kerran viikossa käydään puistossa. Välillä siellä on kavereita, välillä ei, mutta uskon näiden riittävän.

No meillä 4v on 2 kertaa viikos kerhossa, sit kerran viikos käydään avoimes päiväkodis ja kerran viikos perhekerhos.Lisäksi omassa pihassa on kavereita yllin ja kyllin. Virikkeitä saa kotona ihan riittävästi siis.

¨kyllä se 2 kertaa kerho riittää! ja onhan niitä vaikka srk;n äiti-lapsi kerho tms jos jotain lisää kaipaa... mut hyvältä kuulostaa. sit kun eskari alkaa niin sit onkin jo KAMALASTI aktiviteettia lapsella

Yhteistyössä