Mun tytär JessiCa ja liki aina nimi kirjoitetaan oikein ilman mitään k vai c-kyselyjä. Kylläpä yks kirjain teidän mieltä kalvaa :headwall:
Niinpä mutta hei, Janiga tuli vastaan viime viikolla :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Nigolas.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Meiltä kyllä kysytään aina, että onko Nikolas koolla, ceellä vai ceehoolla...eli siinä mielessä ihan sama vaikka oltaisiin kirjoitettu poitsun nimi muotoon Nickholas tai Nigolas
Missä asiassa? Siis minkä takia?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Löysää ap nutturaa.
Mikäs Nico Pecan äiti siellä kitisee?Alkuperäinen kirjoittaja SIIS TAASKO TÄÄ SAMA????:siin olet kyl oikeassa et tyhmä olet. et muuten tekis tällästä aloitusta. miks sä et voi antaa ihmisten tykätä erilaisista nimistä kuin on sun makus? en mäkään tykkää sun miehes näköisestä miehestä, mut en tee avauksia tyyliin kertokaa tyhmälle....... kun koitan niin vimmatusti ymmärtää...... mua hävettäis julkisilla paikoilla enkä pystyis sen kans rakasteleen.......
KATSOS KUN MAKUJA ON MONIA!!
Janiga?Ei ole totta! Ja kyllähän nimiä joutuu muutenkin selittelemään,oli siinä c-kirjain tai ei.Esim.Mia saattaa joutua korjaamaan,että Mia yhdellä iillä jne...Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Niinpä mutta hei, Janiga tuli vastaan viime viikolla :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Nigolas.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Meiltä kyllä kysytään aina, että onko Nikolas koolla, ceellä vai ceehoolla...eli siinä mielessä ihan sama vaikka oltaisiin kirjoitettu poitsun nimi muotoon Nickholas tai Nigolas
Ei pahalla, mutta miksi sä haluat näitä järjellisiä vastauksia?Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Edelleenkään en ole saanut kuin yhden järjellisen vastauksen siihen, miksi käyttää c:tä k:n sijaan.
Missä mä olen oman makuni ilmaissut? Musta ilmiö on kiinnostava, ja ajattelin hankkia lisätietoa. Ei sen kummempaa. Että ota hei säkin ihan rauhassa.Alkuperäinen kirjoittaja SIIS TAASKO TÄÄ SAMA????:siin olet kyl oikeassa et tyhmä olet. et muuten tekis tällästä aloitusta. miks sä et voi antaa ihmisten tykätä erilaisista nimistä kuin on sun makus? en mäkään tykkää sun miehes näköisestä miehestä, mut en tee avauksia tyyliin kertokaa tyhmälle....... kun koitan niin vimmatusti ymmärtää...... mua hävettäis julkisilla paikoilla enkä pystyis sen kans rakasteleen.......Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Kertokaa nyt tyhmälle, mitä lisäarvoa se c nimeen tuo? Miksi k-versio nimestä ei kelpaa, miksi pitää olla se c?
Mä yritän ihan vimmatusti ymmärtää, mutta ilman apuja se ei kyllä onnistu.
KATSOS KUN MAKUJA ON MONIA!!
Ihan vain tiedoksi, että myös esim minulla on vastaava nimi kun toi mainitsemasi.Alkuperäinen kirjoittaja sikuriina:Sen ymmärrän, jos jompikumpi vanhemmista tai molemmat ovat ulkomaalaistaustaisia tai sukunimi on ulkomaalaisvivahteinen.
Muutoin nämä Jessica Ryynäset herättää tyrskähdyksiä .
No sehän jo sanottiinkin, että siinä tapauksessa nimi on ihan järjellinen, mutta että nämä tavissuomalaiset Lukkariset koittavat leikkiä Dallasia nimeämällä lapsiaan Nico Mäkysiksi on jotain niin tolkuttoman naurettavaa .Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voihan se äiti olla ulkolainen ja mies suomalainen, joten nimi on Jessica Virtanen???
On sulla ja vi**u ongelmat...Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Kertokaa nyt tyhmälle, mitä lisäarvoa se c nimeen tuo? Miksi k-versio nimestä ei kelpaa, miksi pitää olla se c?
Mä yritän ihan vimmatusti ymmärtää, mutta ilman apuja se ei kyllä onnistu.
Joo joo, niin tykkää. Ja makuja on monia, MÄ EN OLE SITÄ KIISTÄNYTKÄÄN! ENKÄ HAUKKUNUT! IHAN SAMA MULLE. Tuli ihan vaan mieleen kysellä, että millä perusteella ihmiset on tuosta kirjoitusasusta päättäneet.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ei pahalla, mutta miksi sä haluat näitä järjellisiä vastauksia?Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Edelleenkään en ole saanut kuin yhden järjellisen vastauksen siihen, miksi käyttää c:tä k:n sijaan.
Syy kun varmaan on lähes kaikissa tapauksissa se, että vanhemmat antaa lapselleen sen nimen mistä eniten tykkää. Ja makuja on monia, me emme voi kaikki olla samanlaisia.
Joku tykkää Micosta, toinen Otsosta.
Se kieltämättä on tosi naurettavaa, jos Lukkaristen lapsesta tulee Mäkynen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No sehän jo sanottiinkin, että siinä tapauksessa nimi on ihan järjellinen, mutta että nämä tavissuomalaiset Lukkariset koittavat leikkiä Dallasia nimeämällä lapsiaan Nico Mäkysiksi on jotain niin tolkuttoman naurettavaa .Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voihan se äiti olla ulkolainen ja mies suomalainen, joten nimi on Jessica Virtanen???
Mutta harvoin sitä taustoja kysellään, sen kun nauretaan vaan (ja osoitetaan sillä kätevästi oma tyhmyys.. )Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No sehän jo sanottiinkin, että siinä tapauksessa nimi on ihan järjellinen, mutta että nämä tavissuomalaiset Lukkariset koittavat leikkiä Dallasia nimeämällä lapsiaan Nico Mäkysiksi on jotain niin tolkuttoman naurettavaa .Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voihan se äiti olla ulkolainen ja mies suomalainen, joten nimi on Jessica Virtanen???
Menkat vai orgasmin puute, miksi sä raivoat...?Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Joo joo, niin tykkää. Ja makuja on monia, MÄ EN OLE SITÄ KIISTÄNYTKÄÄN! ENKÄ HAUKKUNUT! IHAN SAMA MULLE. Tuli ihan vaan mieleen kysellä, että millä perusteella ihmiset on tuosta kirjoitusasusta päättäneet.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ei pahalla, mutta miksi sä haluat näitä järjellisiä vastauksia?Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Edelleenkään en ole saanut kuin yhden järjellisen vastauksen siihen, miksi käyttää c:tä k:n sijaan.
Syy kun varmaan on lähes kaikissa tapauksissa se, että vanhemmat antaa lapselleen sen nimen mistä eniten tykkää. Ja makuja on monia, me emme voi kaikki olla samanlaisia.
Joku tykkää Micosta, toinen Otsosta.
MIKS VITUSSA MUN ALOITUKSET TULKITAAN AUTOMAATTISESTI NEGATIIVISIKSI?! Eikö täällä saa enää kysyä?!
Jos vaikka Lukkarisen äiti on käynyt Mäkysen sedällä kylässä. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Se kieltämättä on tosi naurettavaa, jos Lukkaristen lapsesta tulee Mäkynen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No sehän jo sanottiinkin, että siinä tapauksessa nimi on ihan järjellinen, mutta että nämä tavissuomalaiset Lukkariset koittavat leikkiä Dallasia nimeämällä lapsiaan Nico Mäkysiksi on jotain niin tolkuttoman naurettavaa .Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voihan se äiti olla ulkolainen ja mies suomalainen, joten nimi on Jessica Virtanen???
Minä puhun tuntemistani ihmisistä. Äiti on kotona kolmen lapsen kanssa, isä duunaa tehtaalla. Kuomissa kuljetaan mutta lapset on tyylikkäästi nimetty Nicoksi ja Jessicaksi .Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mutta harvoin sitä taustoja kysellään, sen kun nauretaan vaan (ja osoitetaan sillä kätevästi oma tyhmyys.. )
ehe ehe, ei juuri jaksa naurattaa. Jätä vitsien kertominen niille, jotka sen osaavat .Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Se kieltämättä on tosi naurettavaa, jos Lukkaristen lapsesta tulee Mäkynen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No sehän jo sanottiinkin, että siinä tapauksessa nimi on ihan järjellinen, mutta että nämä tavissuomalaiset Lukkariset koittavat leikkiä Dallasia nimeämällä lapsiaan Nico Mäkysiksi on jotain niin tolkuttoman naurettavaa .Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voihan se äiti olla ulkolainen ja mies suomalainen, joten nimi on Jessica Virtanen???