K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kärtsä yrittää viedä huomiota Hymyn jutulta tolla bojanoinnilla. Silleenhän se meni kesälläkin kun Sloveniassa oli Sadie-juorut tulilla. Heti laittoivat silllonkin someen shippisisältöä.
Mä luulen kans näin. Molempien suhteista yritetään viedä pois huomio näillä tempuilla. Onkohan niillä joku sopimus keskenään, sen verran intensiivistä on taas ollut meininki tänään.

vierailija
Uskon, että Bluza kertoo Jerestä, ja Bojan halusi olla Jeren kanssa, kun se julkaistiin. Uskon myös, että Stephanie kertoo Sadiesta, ja Bojan halusi olla Lontoossa, kaupungissa jossa tähän rakastui, kun se julkaistiin. Jeren kanssa rakkaussuhdetta ei ollut, ja välit ovat läheiset (ystävinä). Sadien kanssa oli rakkaussuhde, joka päättyi, ja kipu on tuore.
Molemmak kertoo Häärijästä😍 Sori, kun joudun rikkomaan sun haavekuvat.

vierailija
K on ihana ja se lehtijuttu oli huikea, mutta tuo tapa millä hän promoaa Joksuja, niin ei jatkoon. Kannattaisi lopettaa jo ne B jutut, nimittäin videosta huokuu se, että hän on itsekin jo täysin kyllästynyt niihin. Joskus vaan kannattaisi lopettaa ajoissa.

vierailija
K on ihana ja se lehtijuttu oli huikea, mutta tuo tapa millä hän promoaa Joksuja, niin ei jatkoon. Kannattaisi lopettaa jo ne B jutut, nimittäin videosta huokuu se, että hän on itsekin jo täysin kyllästynyt niihin. Joskus vaan kannattaisi lopettaa ajoissa.
Musta toi oli ihan hauska ja ei näköjään haitannut myöskään Bojania, kun jakoi stoorin ja oli mukana vitsissä.

vierailija
Ootko huomannut, että B ei itse tästä loukkaantunut ollenkaan, päinvastoin jakoi sen stoorin? Ehkä sunkin kannattais vähän löysätä pipoa?

Yhteistyössä