http://www.pikkupiia.fi/tuote/34/230/pikku-piia-turvavaljas-nylonSyöttötuolista
vaarana on tuossa myös keittiöjakkaran kanssa kaatuminen tai siltä tippuminen. Vaikka kaapinovet jäis rauhaan, ni vaaratilanne on ihan selkee.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Sitähän minäkin ja mun taaperoista toinen oli oikeasti ikäisekseen tosi pitkä (eikä toinenkaan lyhyt). Eikä meidän keittiöjakkarakaan ole järin matala.Pitkiä taaperoita on jos ylttää porrajakkaraltakaan oven yläreunan hakasen aukaisemaan. Ainakin meillä suomessa kun ovet on yleensä vähintään 2,1m korkeita
mutta niinkuin ketjun ekan vastaajana jo kirjoitin. Äidit haluaa vähän martyroitua ja sit kun juttuja ei niellä niin väitetään että lapsi on se etevin ja olevin.
On joo hyvä. Ekan kanssa sain touhuta omiani paljonkin vauvan ollessa matkiksessa leluineen.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:En lukenut koko ketjua, mutta eiks kukaan käytä enää matkasänkyä? Minusta se oli hyvä apu just siivotessa ja muuloinkin, kun ei päässyt heti perään. Sinne vaan leluja ja vaavi.
Arvaa miksi me säilytettiin keittiöjakkaraa tietyssä vaiheessa takapihalla/parvekkeella tai saunassa, ja oltiin sidottu tuolit kiinni ruokapöytään?Alkuperäinen kirjoittaja jepjepjep:vaarana on tuossa myös keittiöjakkaran kanssa kaatuminen tai siltä tippuminen. Vaikka kaapinovet jäis rauhaan, ni vaaratilanne on ihan selkee.
Ja jotkut useamman äidit eivät ymmärrä millaista joidenkin ainokaisten kanssa voi olla. Ei sinänsä, voi olla, että teillä voi olla tosissaan vilkasta, mutta tuttavaperheessäni, jossa on kolme pientä nämä kolme saavat yhteensä vähemmän aikaiseksi kuin minun ainokaiseni yksin. En olisi uskonut, mutta nyt kun näemme toisiamme usein, on ollut pakko uskoa.Alkuperäinen kirjoittaja 4:Ketjua sen pisemmälle lukematta, ymmärsin juuri, että ap:lla on yksi lapsi. Olenko oikeassa? Ketjun voi lopettaa tähän paikkaan ja ymmärtää, että yhden lapsen äidillä ei ole mitään käsitystä siitä, millaista se voi olla kun on enempi. Meillä neljä ja sanon, että huh huh tätä menoa!
:/ Lapsia on niin erilaisia. Menoja meininkiä se meilläkin on kuuden kanssa, mutta kyllä minä syömään ehdin ja vessassakin käymään. Eihän isommissa perheissä sentään kaikki lapset ole polven korkuisia.Alkuperäinen kirjoittaja 4:Ketjua sen pisemmälle lukematta, ymmärsin juuri, että ap:lla on yksi lapsi. Olenko oikeassa? Ketjun voi lopettaa tähän paikkaan ja ymmärtää, että yhden lapsen äidillä ei ole mitään käsitystä siitä, millaista se voi olla kun on enempi. Meillä neljä ja sanon, että huh huh tätä menoa!
KIITOS tästä!Alkuperäinen kirjoittaja oo-nikki:Tulipa mieleeni eräs päivä kun tein juuri jotain esikoisen kanssa (3v) kunnes totesin että kuopus n. (1,5v)heitti kännykkäni akvaarioon. Kun menin pelastamaan kännykkääni, poika meni vessaan pesemään hampaitaan vessanpönttöön (liotti hammasharjaansa pöntössä ja laittoi suuhunsa), kun olin pessyt pojan ja kuivasin vessan lattiaa, löysin poikani seisomasta kahvinkeittimen vierestä työtasolta. Ja kaikki tämä vain 20 minuutissa! Kylläpäs meillä on etevä poika.
BTW, kyllä minä olen aina päässyt vessaan ja suihkuun, lopputulos vaan on aina toisinaan vähän katastrofaalinen - tavalla tai toisella. Sarjakortti lastenklinikalle mm. on ollut tarpeen.
Ja vaikka minäkin "koulutin lapseni samaan rytmiin" 1. kumpikin oppi nukkumaan yli ½ tunnin päikkäreitä vasta 5 kk:n iässä 2. Lopettivat päikkäreiden nukkumisen alle 2v 3. omaavat täysin erilaisen unirytmin.
Kaikki tämä tarkoittanee vain että taidanpa olla aika paska mutsi :wave: