Olen monesti ihmetellyt näitä 4-6kk ikäisille tarkoitettuja jugurtteja ja viimeviikolla huomasin että muksu 8kk vauvan ruoissa on käytetty maitoa.
Perjantaina sitten soitin muksu lastenruokien asiakaspalveluun, josta sain puhelimeen heidän ravintoterautin. Ravintoterapeutti sanoi että kaikissa noissa jugurteissa ja 8kk ikäisten ruoissa käytetty maito on äidinmaidonkorviketta, ei "tavallista" maitoa!
Tästä on niin montakertaa täälä palstalla tapeltu että ajattelin laittaa tähän ihan faktatietoa, että ei tarvi enää tapella!
Perjantaina sitten soitin muksu lastenruokien asiakaspalveluun, josta sain puhelimeen heidän ravintoterautin. Ravintoterapeutti sanoi että kaikissa noissa jugurteissa ja 8kk ikäisten ruoissa käytetty maito on äidinmaidonkorviketta, ei "tavallista" maitoa!
Tästä on niin montakertaa täälä palstalla tapeltu että ajattelin laittaa tähän ihan faktatietoa, että ei tarvi enää tapella!