Unico, meillä vuosi sitten muistaakseni kuukauden kuluttua lähetteestä tuli ensin kirje et ovat vastaanottaneet lähetteen ja et aika tulee myöhemmin. Sit siitä vissiin kuukauden kuluttua tuli kirje jossa oli eka aika. Eli gynen lähetteestä ekaan käyntiin tais mennä vähän vajaa 3 kk.
Ekalla käynnillä keskusteltiin ja ultrattiin. Mulla oli eka käynnillä mies mukana. Sain lähetteet verikokeisiin, joissa sit käytiin seuraavan kierron tiettyinä päivinä. En nyt muista, mut ainakin kierron alkupäivinä oli jotkut verikokeet ja varmaan toi prog.arvo kuten Risis yllä mainitsee. Pariin eri kertaan kuitenkin mä ainakin jouduin käymään. Mies sai lähetteen myöskin simppojen tutkimista varten. Sen tosiaan joutu maksaan ite, mut kela korvaa siitä jotain. Joo, ja sit tehtiin vissiin seuraavassa kierrossa se aukiolotutkimus kans.
Mulla sit tosin löyty näissä tutkimuksissa myooma, joka poistettiin. Se vähän viivästytti tota lapsettomuushoitoa. No, kaikkinensa eka käynnistä meillä oli joku 5 kk ekaan inssiin. Mut tosiaan toi myooma viivästytti sitä. Ai niin, kävihän mieskin verikokeissa, hiv ainakin tutkitaan aina.
Kyllä sieltä kirjeet tulee jossain vaiheessa, eka et ovat saaneet lähetteen ja sit kutsu tutkimuksiin. Uskoisin et ihan lähiaikoina varmaan eka... Mut varmasti noihin aikoihin vaikuttaa se onko niillä millaset ruuhkat. Hyviä hermoja vaan, tää on vaan yhtä odottelua!!!