Heikolta alkaa vaikuttaa taas kerran mun hoitoon pääsy.. soitin tänään polille ja kysyin siitä sperman pakastamismahdollisuudesta. Ei ne tosiaan pakastakaan muuta kun jos on niin huonolaatusta ja yksittäisiä siittiöitä, normaalitavaran säilömiselle ei oo perusteita! Että se tehdään muuten aina punktioaamuna se luovutus, eli exän pitäs vaan ottaa se päivä tai edes ne aamun tunnit vapaaks tän takia, mitä se ei haluis tehä. Voihan se ilmottaa että on "kipeenä", kun saa todistuksen koko päivälle, ja että on ollu sairaalassa.
Mutta pahoin vaan pelkään että mun osalta homma tyssää sit tähän jollei se suostu tälläseen järjestelyyn :'( enhän mäkään nyt voi ottaa sitä riskiä että alan aivan turhaan piikittään itteeni kalliita mömmöjä ja sit kaikki kaatus pariin kiireiseen työtuntiin!! Sen pitäs vaan pystyä ottaan tähän riittävän vakava asenne ja lupaan ettei tää kaadu mihinkään vähäpätöseen asiaan mistä vois olla poiskin..
Mutta pahoin vaan pelkään että mun osalta homma tyssää sit tähän jollei se suostu tälläseen järjestelyyn :'( enhän mäkään nyt voi ottaa sitä riskiä että alan aivan turhaan piikittään itteeni kalliita mömmöjä ja sit kaikki kaatus pariin kiireiseen työtuntiin!! Sen pitäs vaan pystyä ottaan tähän riittävän vakava asenne ja lupaan ettei tää kaadu mihinkään vähäpätöseen asiaan mistä vois olla poiskin..