Taysin asiakkaat ***

Koivukuusi, juu.. mulle sanottiin että ivf.ssä pakastetaan kyllä (jokatapauksessa?).. muttei inseminaatiossa.
Mutta onneks ei kuitenkaan kuluta hoitokertoja vaikkei onnistuiskaan, sitten on mentävä "koti-inseminaatiolla", että edes jotenkin hyödyntäs lääkekiertoo.. pakko kai yrittää uusiks niin monta kiertoo että varsinaiseen hoitoonki saakka joskus pääsis :/ rahaa tossa voi ihan kiitettävästi palaa, mutta yksityinen ois kuitenki monta kertaa kalliimpi..
 
[/url]


risupesä..............y 04/06............mm. endo............skopia, ivf
Angelina..............h 08/06.......................................2.ivf/icsi, 2.pas
Kaarina69............h 01/07.......................................2.ivf
Ellastiina..............y 12/06 & h 03/08......................1.ivf
sani-sani.................................................................1.ivf
Lion32.....................................................................1.ivf
verve...................y 2v..........kr.vajaatoiminta..........iui
Ritva76...............h 08/08........vajaatoimintaa.........3.iui/ivf


+++++
surppi....................................hormonihäikkää.......lääkitys


 
Äsken laitoin viestiä mutta kun koristelin ton ylemmän kukilla ja noilla niin hävis johonki :eek: ?

Eli mitäs täällä muille kuuluu? :wave: Ellastiinan tilanteesta oon muita pinoja taustaillessa lukenukin, toivottavasti muistan nyt oikein..? :flower: ONNEA :heart:
(m) En lukenutkaan aivan viime vaiheita tilanteestasi.. :hug: pahoitteluni!
 
sani-sani oletko saanut selville saako puudutusta? Pistelyt on nyt sit menossa ja ens viikolla punktio?
OMA: meillä oli siis 1.IVF ja nega tuli tuoresiirron testissä. PAS olisi sitten vuorossa näillä näkymin tammikuussa. Toivotaan, että silloin onnistuisi!
 
juu en tiä ! en usko ! kiva , haluas :hug: negasta !
mutta hienoo, että pääsette noin nopeesti kumminkin uudestaa hoitoihin :) mun kohalla ei voi sanoo samaa :ashamed: , mut en tiä mistä se johtuu :( mulla kan ens viikolla punktio , JOS kaikki menee hyvin ! onnea uuteen yritykseen =) toivottavasti , nyt sit tammmikuussa onnistuisi =)
 
Sani-sani juu nukutusta tarkoitin... Mut hyvin se menee, tiedän kyllä, että jännittää :/ Vaatetuksesta niin housut täytyy luonnollisesti ottaa pois ja sitten puet päällesi sellaisen kaavun mikä edestä naruilla kiinni.

Tsemppiä!
 
mertzik Jollen ihan pieleen muista niin oisko viikot 52 ja 1?

Mullakin toi ivf varmaan on edessä, niin.. kauan sitä omaa toimintaa pitää lamauttaa ennen muita toimia ja onko kellään tehty sitä e-pillereillä, 2-3 viikkoo niitä.. koitin ehdottaa tätä lääkärille (PD) muttei jotenkaan ottanu sitä minkäänlaisena vaihtoehtona :/ mua vaan hirvittää jokkut "keinotekoset vaihdevuodet" PRRKL! PIllereistäkin tosin tulee haluttomuutta ja kuivuutta :( Onkohan mitenkään mahdollista tehä lyhyesti tota hommaa jos on endo?
 
Joo, eli meillä meni sit vituiks sekin ainoo inssi mikä piti kokeilla ennen laparoskopiaa.. homma kaatu viime tingassa siihen kun selvis ettei miehestä oo otettu jotain infektiotestejä :eek: :headwall: :'( ihmettelen vaan ettei sit tollasesta oltu aiemmin mitään mainittu, missä vaiheessa teillä muilla on toi kehotettu testaan, ja mitähän muuta mulle vielä mahdollisesti on unohdettu kertoo joka sitte taas kerran estää koko hoidon..?
 
TAYS:n joululoma on vkot 52 ja 1. Meilläkin menee PAS kierrolla eteenpäin sen takia. Eli IVF:stä tuli plussa, joka päättyi keskenmenoon jo viikon päästä.

Risukasa: Meillä miehen verikokeet otettiin heti alussa. Sitten kun oma IVF lähestyi, niin muistivat, että myös multa täytyy olla infektiotesti olla otettu. Joten siinä tuli vähän kiire.
 
Minulle sanottiin, että yhdet normaalit kuukautiset pitää odottaa niin sitten pääsee aloittamaan uuden hoidon. Minulla taisi olla tuossa vähän jälkeen syyskuun puolenvälin toimenpide ja uusi hoito saatiin alkuun marraskuun lopulla. Nyt menossa pp2 B)
 
Ok.. no kaipa se sitten selviää, kevääseen tuntuu olevan iäisyys |O ilmeisesti lopetan siis Orgametrilien käytön leikkaukseen, jotta ne menkat vois taas tulla.. toivotaan Maricce että saat sen ihanimman jouluyllärin! bd :xmas:
 
Mitä muille Taysilaisille kuuluu? Itse odottelen seuraavaan kiertoon, että päästään tekemään lisää verikokeita ja aukiolotutkimus. Ensimmäinen käynti Taysissa oli joulukuun alussa. Taustastani sen verran, että yritystä takana reilut 2v ja kilpirauhasen vajaatoiminta todettu kesällä 08. Inseminaatiolla aloitetaan tutkimusten jälkeen.
 
Täällä kans yksi Tayssilainen... Hoidot alkoivat elokuussa 08. Takana kaksi epäonnistunutta inssiä ja nyt pientä taukoa muiden kokeiden vuoksi (itselläni aivolisäkkeen vajaatoiminta, ja vajaatoiminta siis esim. sekä sukupuolihormoonin saralla kuin kilpirauhasenki osalta) Seuraavaksi tehdään joko vielä yksi inssi tai siirrytään IVF hoitoihin. Ongelmana ollut se, ettei täydellä menopur annoksella ole kehittynyt kuin yksi munasolu...joten lisälääkitys sen suhteen käynnistyy seuraavaksi....
 
Hei Verve...juu 76 on paras vuosi kerta =) Mitäs sun hoitoihin kuuluu?
Ja kaikkien muidenkin...koitetaas saada tännekki vähän vipinää...
Ite oottelen, oottelen ja oottelen edelleen niihin kasvuhormooninvajaatoiminta kokeisiin pääsyä, sitä ennen ei tapahdu tuolla hedelmöityspolin puolella yhtikääs mitään..
Turhauttaa koko ottaaminen... :|
 

Yhteistyössä