Tautista.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Ollaan täällä mettäperällä miehen kans minun kotipaikassa, tänä aamuna heräsin ko isoveli huuteli että tuua hälle vettä, oli oksentanu aamuyöstä asti. No ei menny kauaa ko mies sano että hällä on huono olo, sitte veljen vaimo alko kans oksentaa. Lomittaja sitte soitti että on sairaana myös.
Kaikki muut siis sairastaa paihti mie. Niin nyt oon saanu hoitaa lehmät ja kolme oksennuspotilasta plus kissat. |O

Äitin piti tännään tulla Norjan reissultaan mut ko soitin että täälä sairastellaan niin päätti jäähä pariksi päivää vielä välille... :laugh:

En edes muista koska mulla ois ollu mahatauti viimeksi joten enköhän siitä tälläki kertaa jää paitsi. Mikä tietenki on ihan hyvä... :xmas:

On se vaan pirullista olla ainoa terve ja hoitaa ja huoltaa muita (vaikka mielummin mä kyllä terve oon kun kipee). Onneks mun huoltamiset on rajottunut yhteen aikuiseen ja yhteen ipanaan, tosin viimeks sain tehä sitä jalka kipeenä.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
On se vaan pirullista olla ainoa terve ja hoitaa ja huoltaa muita (vaikka mielummin mä kyllä terve oon kun kipee). Onneks mun huoltamiset on rajottunut yhteen aikuiseen ja yhteen ipanaan, tosin viimeks sain tehä sitä jalka kipeenä.

Niih, mut ois se periaatteessa ihan kivaa olla sairaana niin vois nukkua koko päivän ja saada palvelua. :saint: Täälläki saa nyt juosta navetan, talon ylä- ja alakerran väliä eestakas ja hyvä että selvisivät hengissä sen puolituntisen mitä mulla meni ko kävin kylällä kaupassa... :snotty:
Tuo mies ei ole oksennellu enää pariin tuntiin ja on siitä sentään juttuseuraa, veli vaimoineen makaa taju poissa kovassa kuumeessa.

Yhteistyössä