Helvata mikä yö!

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mie niin tyytyväisenä nukahin miehen kainaloon sohvalle simpsonien aikana ja käväsin vähän hereillä ko mies minut kanto sänkyyn. Tyytyväisenä peitto korviin ja jatkoin unia. Noh, jossaki välissä havahuin siihen että jalkopäässä käy vilinä, kaks kissaa ja koiranpentu ja KÄRPÄNEN. Tietäähän sen mikä tappelu siitä tuli. Mies vaan kääntää kylkeä ja lopulta ko mie aikani tuskailin siinä kärpäslätkän kans, mies yhtäkkiä hyppää istumaan ja läiskäsee käet yhteen, kärpänen on pois pelistä.

Ei muuta ko pää tyynyyn.

Juuri siinä unen rajamailla minua alko häiritteen tuhina. Sen koiran tuhina. Minusta se oli ko kuorsausta, koska se oikeasti häiritti. Sen lisäksi se unissaan tassulla potki minun jalkaa ja sama se kuinka kippuraan mie itteni vejin siinä peiton alla niin koira senku levittäytyy ja levittäytyy ja potkiminen ja tuhina jatkuu.
Tökkäsin ukkoa kylkeen että voisko se viä koiran olkkariin nukkuun, mies taas vaan vähän liikahtaa ja jatkaa nukkumista.

Mie aikani pyörin ja kuuntelin ja sitte varovasti uskalsin tökätä sitä koiraa ja maanittelin sitä sulosävelin siirtymään muualle nukkumaan. Toinen vaan tuijottaa hölmönä että mitäs tuo akka tuossa höpöttää... Ja jatkaa nukkumista.
Mie menin makkarin ovelle ja kutsuin sitä, korvat höröllään se minua katteli alta kulmain ko mie sitä yritin houkutella olkkariin. Paskat. Siinäpä tököttää vaan. Yritin ruuallaki houkutella, ehei. Ei sitte auttanu ko takas sänkyyn. Ja tuhina ja vipatus jatkuu. Yritin taas herätellä ukkoa, ko en uskaltanu sitä koiraa nostaakkaan, mies vaan unissaan jotaki mutisee... Lopulta tujautin sitä kunnolla selkään ja johan se nousi ja vei koiran olohuoneeseen.

Ah, rauha. Unta.

Aamuyöstä se koira tullee takasin. Ja mie puoliunessa mietin että jos se nyt ois hiljaa... No olihan se. Mutta kissa ei. Alko sähinä ja varotteleva murina, en tiä kummasta elukasta se kuulu ees. Kaappasin kissan kainaloon peiton alle ja tuli hiljasta taas.

Koira liikkuu levottomana ja lopulta meni nuoleen miehen naamaa, mies nousi ylös ja lähti viemään sitä pissalle. Ja mie en oo sen jälkeen nukkunu, piti alkaa kahvia keittään ja siinä sitte aamu kaheksalta ko mie suunnittelin että nukahtaisin niin pikkarainen päätti ruveta guugeliguugelia hoilaamaan pinnasängystänsä... :|

Sen tiän että se koira saa itellensä petin takkahuoneeseen. Ja sielä saa pysyä. Mulle riittää ne pirun kissat sängyssä, ei sinne koira ennää sovi. |O

Sulla on ihana tyyli kirjoittaa! Naurattaa (nuo eläimet) ja surettaa (valvominen) yhtäaikaa. Kiitos päivän piristyksestä. Toivottavasti rauha palaa makuuhuoneeseen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Juntti:
:laugh: Olisit vain kopannu koiran kainaloon ja kuljettanut muualle. :D Jos se kuitenkin pentu vielä on.

Sepäs onki ko en uskalla. Vaikken tätä yksilöä nyt suoraan sanottuna pelkää mitenkään, niin totuttelua se vielä vaatii, yöllä mietin että jos sitä johonki lähen roudaamaan nii se syö minut... :ashamed:

Mitäs sä maanittelit sitä koiraa pois. Olisit vaan häätänyt sen! Meillä koira ei nuku sängyssä silloin kun se ei ole pedattuna, eli yöllä sänky on mun. Koira sais äkkilähdöt jos siihen yrittäis tulla.

Alkuperäinen kirjoittaja koiraihminen:
Mitäs sä maanittelit sitä koiraa pois. Olisit vaan häätänyt sen! Meillä koira ei nuku sängyssä silloin kun se ei ole pedattuna, eli yöllä sänky on mun. Koira sais äkkilähdöt jos siihen yrittäis tulla.

Mie en ole koiraihminen ainakkaan vielä, vasta kaks päivää olen sen kans viettäny joten en tiä yhtään miten koirien kans toimittaan. Kuten jo taisin mainitakki niin totuttelua vaatii multa koko hauva ja se miten sen saa tekemään mitäki. :ashamed: Ja se nyt tuli sänkyyn ilmeisesti siksi ko katto että kissatki sielä pötköttellee tyytyväisenä, ja pentuhan tuo vielä on... Tuskin miekkään sitä isona röhnöttinä ennää sinne huolin.

Pienenä vinkkinä vaan, että kannattaa totutella se koira NYT nukkumaan muualla kun sängyssä, ja ennen kaikkea siihen, että sinä siirrät sitä, sinä käsket, sinä komennat - ja koira tottelee.
Mutten teillä on pian iso koira joka luulee olevansa sun yläpuolella arvojärjestyksessä, etkä sä saa mitään rotia koiraan ilman miestä.
Ei se toimi niin.

Tiedän, että pelkäät koiria, mutta se pentu ei saisi sua syötyöä vaikka yrittäisikin :P

Alkuperäinen kirjoittaja Vihje!:
Pienenä vinkkinä vaan, että kannattaa totutella se koira NYT nukkumaan muualla kun sängyssä, ja ennen kaikkea siihen, että sinä siirrät sitä, sinä käsket, sinä komennat - ja koira tottelee.
Mutten teillä on pian iso koira joka luulee olevansa sun yläpuolella arvojärjestyksessä, etkä sä saa mitään rotia koiraan ilman miestä.
Ei se toimi niin.

Tiedän, että pelkäät koiria, mutta se pentu ei saisi sua syötyöä vaikka yrittäisikin :P

No tuota se mieski mulle sano, ja se sängyssä nukkuminen loppu joka tapauksessa nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vihje!:
Ei se toimi niin.

No tuota se mieski mulle sano, ja se sängyssä nukkuminen loppu joka tapauksessa nyt.

Helpointa opettaa koira niin että ei saa tulla sänkyyn eikä sohville ollebkaan. koiralla oma paikka jossa saa nukkua. meillä koira opetettu niin että ei saa tulla makuuhuoneeseen ollenkaan. koiralla oma nojatuoli jossa saa nukkua. muuten ei sohville asiaa.

Yhteistyössä