Minua VI*UTTAA

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mattojen pesu meni ketuilleen alusta asti, eka oli mäntysuopa loppu ja ko sitä löysin alko satamaan :headwall: Jätin matot laiturille kastumaan ja painelin kiukkusena takas kotia ja mies oli ovella vastassa ja kysy jotaki typerää ja mie sille kivahin oikein kunnolla ja se suuttu siitä ja mie suutuin sille ja se suuttu vielä enemmän ja mie suutuin VIELÄKI ENEMMÄN ja lopulta ko ukko hermostu tarpeeksi se rupes huutamaan ja mie pelästyin ja lähin itkien pakkoon ja sitte ko se nyt haluais anteeksi pyytää ja jutella nii mie tökötän makkarissa lukkojen takana enkä halua nähä koko ukkoa ja tämä päivä luultavasti mennee vielä lissää pilalle jos vielä naamani näytän maailmalle ja minua väsyttää ja panettaa ja kiukuttaa ja ärsyttää ja suututtaa ja mie haluan minun naperon jo kotia ja kissatki vois painua hevon kuuseen tappelemasta täältä sisältä ja mulla on nälkäki.... Snif. Säälikää minua. :'(

:hug: ,kyl se siitä.
Mäne nyt ekana syömään,hyvä ruoka-parempi mieli.
Sit harrastakee sitä sovintoseksiä miehes kanssa niin eiköhän ala jo mielikin piristyä :) .
Ja heitä ne katit ulos riitelemään!

kuulostaa aika lailla miun eiliseltä päivältä. Heitin ukon pihalle sen omasta talostaan :D Mut se kävi kyl vaan ajaa korttelin ympäri... sit piti pyydellä anteeks.. Kauheet pms:t..

Miehen veli tyttöystävänsä kans varasti minun vauvelin ko ne haluaa "harjotella", ne yrittää saaha kans perheenlisäystä... :D No siis minun mattopyykin ja siivouspäivän takia ne oikeastaan sen haki lainaan... Ja muuten ois ollu ihan sama mutko tämmösinä päivinä mie haluaisin keskittyä vain olemaan murun kans koska se parantaa päivän ko päivän aina.... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Sääliksi käy miestäsi. Varmaan kamalaa elää tuollaisen kumpppanin kanssa, oikeesti.

No miksei se sitte oo muuttanu muualle? Sen verran omapäinen ja tervejärkinen mies että varmaan lähtis menemään jos ei jaksais minua :whistle:

No, joku sen kamelin selän katkaisee.

Sitä odotellessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Sääliksi käy miestäsi. Varmaan kamalaa elää tuollaisen kumpppanin kanssa, oikeesti.

No miksei se sitte oo muuttanu muualle? Sen verran omapäinen ja tervejärkinen mies että varmaan lähtis menemään jos ei jaksais minua :whistle:

No, joku sen kamelin selän katkaisee.

Sitä odotellessa.

Ai sie oikein tiiät että se vielä kyllästyy ja lähtee. No mikäpä siinä. Sinun ja miehes elämä on varmaan taukoamatonta onnea ja auvoa ilman mittään riitoja?

Uskokko että pääasiassa meän yhteiselo on ihanaa, me ollaan niin tiukkaan hitsauduttu kiinni toisimme etten ois itekkään uskonu semmosen olevan mahollista. Niin monet suot on yhessä rämmitty läpi. Enkä mie ole pitkävihanen ihminen, mies vois antaa vaan minun rauhassa mököttää mut päinvastoin se haluaa ilahuttaa minua ja saaha paremmalle tuulelle. Mikkään pakko sen ei ois sitä tehä mut se haluaa tehä.

Kuulostaa todella oudolta parisuhteelta. Alunperin sä olet aloittanut "riidan" ja tilanne on kääntynyt niin, että sä istut lukkojen takana ja miehesi pitää hyvitellä jotta sä annat ikäänkuin anteeksi....

Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Kuulostaa todella oudolta parisuhteelta. Alunperin sä olet aloittanut "riidan" ja tilanne on kääntynyt niin, että sä istut lukkojen takana ja miehesi pitää hyvitellä jotta sä annat ikäänkuin anteeksi....

Mies sen alotti kysymällä typeriä, ihan tahallaan ärsyttääkseen sen teki. Ja toisekseen meillä on äärettömän tiukka sopimus siitä että se ei huuda mulla koskaan ikinä millonkaan koska mie pelkään. Sitä mie nyt tässä olen mököttäny koska se huusi ja mie säikähin, pakokauhu mulle iski ja itku tuli.

Yhteistyössä