Kävin saunassa. Tulin saunasta. Vastassa näky. Mies ja veli istuu sohvalla kattomassa elokuvvaa. Kissa, jalkojensa ympärillä iso vyyhti villalankaa, pysähty niille sijoilleen ko näki minut, vilkasi taaksepäin ja istahti. Ja ko seurasin katseella sitä lankaa, se meni kissasta takkahuoneeseen, sieltä keittiöön ja sieltä olohuoneeseen ja taas takkahuoneeseen, tiä montako kierrosta, ja minun neuloma villapaita röhnötti lattialla purkaantuneena, puikot ympäriinsä.
Siis juu, ihan hetkessä se katti ei oo tuota aikaan saanu ja äijät vaan istunu??? |O Vapautin kissan ja nakkasin sen ulos, sen jälkeen olen jupissu ja mäkättäny nuille ukoille taukoamatta... Veli jopa tarjoutu opettelemaan puikkojen käytön ja tekemään mulle sen villapaijan (päälle nauro makeasti mistä mie suutuin lissää ), mies yrittää lepyttää minua suklaalla ja lempeillä sanoilla...
:kieh:
Suoraan sanottuna vituttaa. :snotty:
Kissa oli kyllä söötti näky :heart: Sille minen malta olla vihanen :xmas:
Siis juu, ihan hetkessä se katti ei oo tuota aikaan saanu ja äijät vaan istunu??? |O Vapautin kissan ja nakkasin sen ulos, sen jälkeen olen jupissu ja mäkättäny nuille ukoille taukoamatta... Veli jopa tarjoutu opettelemaan puikkojen käytön ja tekemään mulle sen villapaijan (päälle nauro makeasti mistä mie suutuin lissää ), mies yrittää lepyttää minua suklaalla ja lempeillä sanoilla...
:kieh:
Suoraan sanottuna vituttaa. :snotty:
Kissa oli kyllä söötti näky :heart: Sille minen malta olla vihanen :xmas: