Tatuointikuvaketju!

• Viestiketjun aloittaja "A p"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Pakko myöntää, että kaikki lähti läpästä vuosia sitten. :D Oli sellanen känniajatus, että hei, meikä haluu tän rintakehään! Ja kyllä, Mansonia kuunnellessa tuli tuo ajatus. :LOL: No, sitten tapahtu jotain mikä toi tuolle merkityksenkin. Sanaparista tuli tärkeä ja paikkakin tuntu sopivalta. Läpästä elämää suuremmaksi ajatelmaksi siis. :)
Allrigt.. lueskelin vaan juuri sitä Mansonin elämänkertaa, ja jotenkin sen jälkeen tää tatuointi on vähän... ahdistava :D Voihan sillä olla monenmoista merkitystä, mutta varmaan aika monelle tulee ensimmäisenä Manson mieleen.

[QUOTE="vieras";28754170]Allrigt.. lueskelin vaan juuri sitä Mansonin elämänkertaa, ja jotenkin sen jälkeen tää tatuointi on vähän... ahdistava :D Voihan sillä olla monenmoista merkitystä, mutta varmaan aika monelle tulee ensimmäisenä Manson mieleen.[/QUOTE]

Juu, oon sen itekin lukenut. :) Vaihtoehot on ollu Manson tai himouskovaisuus... Mitä nyt ihmisten kanssa on puhunut. :D

dm
[QUOTE="vieras";28754170]Allrigt.. lueskelin vaan juuri sitä Mansonin elämänkertaa, ja jotenkin sen jälkeen tää tatuointi on vähän... ahdistava :D Voihan sillä olla monenmoista merkitystä, mutta varmaan aika monelle tulee ensimmäisenä Manson mieleen.[/QUOTE]

Mulla tulee kyllä tuosta ensimmäisenä mieleen Depeche Mode ja heidän biisi Personal Jesus vuodelta 1990. Mansonia en ole ikinä kuunnellut tahi seurannut. Mut mä olenkin jo 40 v.

• Tykkää
Reactions: Xtina

Yhteistyössä