Naiset vastatkaa rehellisesti onko tatuoitu mies ihan out?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loukattu mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loukattu mies

Vieras
Minulla on tatuoinnit rintakehässä ja yläselässä. Ne ovat minulle tärkeitä, koska kertovat menneestä elämästä ja enempää tatuointeja en aio ottaa. Nämä riittävät.
Olen tapaillut naisia ja heitä tatuoinnit häiritsevät. En ymmärrä, koska pystyn piilottamaan ne helposti, sillä harvoin olen ilman paitaa. Kommentit, jotka olen saanut naisilta ovat olleet kurjia; olen pelimies, rikollinen ja petturi eikä minua voi esitellä vanhemmille. :(

Mieheksi olen herkkä ja otan kommentit herkästi itseeni. Minua on loukattu ja minusta on tullut epäileväinen naisia kohtaan. Mielestäni olen ystävällinen enkä todellakaan mikään naistenmies.

mun mielestä niillä ei ois väliä. No, ehkä ne harmittaisi, jos ne ois tosi huonoja, niinkuin tatskat muuten usein aika huonoja onkin... Mutta jos on muuten kiva ihminen, niin ei haittaisi. Varsinkin matkan päästä ne näyttää ihan hyviltä.

Millaisia aiheita tatuoinneissa on? Saattaisin itsekin reagoida vähän samalla tavalla, jos miehellä olisi tatuoituna esim. hakaristejä, aseita, alastomia naisia yms. Miettisin, miksi mies on valinnut juuri nämä kuvat kannettavaksi iholla loppuelämän ajan. Jos taas aiheet itsessään eivät ole häiritseviä, niin en ymmärrä kohtaamiasi naisia. Erityisen paljon tykkään siitä, ettet meinaa niitä enää paljon lisää ottaa. Omalla miehelläni on kolme ja lisää suunnittelee... Musta on kuitenkin kiva, että miehen omaa ihoakin on näkyvissä, eikä tarvi pelkkiä kuvia paijailla. :)

Omalla miehellä on pari tatuointia, eli ei haittaa. Parhaimmillaan tatuoinnit voivat olla seksikkäitä, mutta edellisten kumppanien nimet, hakaristit, aseet, alastomat naiset... siinä kohtaa rupeisin miettimään että ei taida ihan meidän arvomaailmat kohdata.

Tatuoinnit on aivan ehdoton turn on mulle, kunhan mies on tietenkin muutenkin hyvä ja kunnollinen ja kuvat ei mitään huonolaatusia räpellyksiä. (Itsellä yksi pieni vain huomaamattomassa paikassa, että mikään alan harrastaja en siis ole) ja niin toivoisin että oma mieskin ottaisi joskus kun ne nyt vain on niin järkyttävän seksikkäitä. Tosin jotkut suomileijona yms. white trash- ja "pahapoika" töhryt kyllä kertoo sen verran kantajastaan, että tietää pysyä kaukana ja muutenkaan en piittaa sen tyylisistä miehistä. Siistit, hyvin suuretkin ja kehoon sopivat tatuoinnit.. aah.

No kyllä siihen vaikuttaa tatuointien määrä ja minkälaasia ne on. Ei mua haittaa vaikka oli esim. käsivarret täyteen tatuoituja, mutta jos kuvat on tyyliin hakaristiä tms. niin ei kiitos. Eikä sytytä kyllä mies jolla on tatuointeja enemmän ku paljasta ihoa.

Mulla ittellä on viis tatuointia, mutta ei kylläkään mitää järjettömän isoja ja paljo on viä ihoa jäljellä tatuoitavaksi. :D Lisää kuvia siis tulee, mutta ei silti tyylillä tatuoidaan koko iho.

[QUOTE="SSS";29384954]Millaisia aiheita tatuoinneissa on? Saattaisin itsekin reagoida vähän samalla tavalla, jos miehellä olisi tatuoituna esim. hakaristejä, aseita, alastomia naisia yms. Miettisin, miksi mies on valinnut juuri nämä kuvat kannettavaksi iholla loppuelämän ajan. Jos taas aiheet itsessään eivät ole häiritseviä, niin en ymmärrä kohtaamiasi naisia. Erityisen paljon tykkään siitä, ettet meinaa niitä enää paljon lisää ottaa. Omalla miehelläni on kolme ja lisää suunnittelee... Musta on kuitenkin kiva, että miehen omaa ihoakin on näkyvissä, eikä tarvi pelkkiä kuvia paijailla. :)[/QUOTE]

Rintakehässä on intiaanipäällikön kuva, jonka alla lukee teksti latinaksi, selässä on iso teksti - elämän mottoni. Ei pitäisi olla paha?

on noita ollut, mutten ymmärrä miksi sotkea ihoaan.
Oli kuva mikä vain, niin en lähtisi ottamaan ko miehestä selvää.
Tatuoinnin ottaminen kertoo aika usein huonosta itsetunnosta, ei KAIKILLA, mutta hyvin usein.

No kyllä siihen vaikuttaa tatuointien määrä ja minkälaasia ne on. Ei mua haittaa vaikka oli esim. käsivarret täyteen tatuoituja, mutta jos kuvat on tyyliin hakaristiä tms. niin ei kiitos. Eikä sytytä kyllä mies jolla on tatuointeja enemmän ku paljasta ihoa.

Mulla ittellä on viis tatuointia, mutta ei kylläkään mitää järjettömän isoja ja paljo on viä ihoa jäljellä tatuoitavaksi. :D Lisää kuvia siis tulee, mutta ei silti tyylillä tatuoidaan koko iho.

Tatuointini eivät ole entisiä naisten nimiä, eivätkä hakaristejä. Minulle ei olisi tullut mieleenikään tatuoida sellaisia. Tatuoinnit ovat tyylikkäästi tehty eikä mitään suttuja.
Mielenkiinnosta kysyn, millaisia tatuointeja sinulta löytyy?

Tatuointini eivät ole entisiä naisten nimiä, eivätkä hakaristejä. Minulle ei olisi tullut mieleenikään tatuoida sellaisia. Tatuoinnit ovat tyylikkäästi tehty eikä mitään suttuja.
Mielenkiinnosta kysyn, millaisia tatuointeja sinulta löytyy?

Pari erilaasta ruusua (toinen on mun kaveri piirtämä), musta lintu, lapsen etunimen eka kirjaan+syntymäaika (kaverin piirtämä tämäki) ja pieni vaalianpunaanen tähti joka kuvastaa likkaa.

Minulla on tatuoinnit rintakehässä ja yläselässä. Ne ovat minulle tärkeitä, koska kertovat menneestä elämästä ja enempää tatuointeja en aio ottaa. Nämä riittävät.
Olen tapaillut naisia ja heitä tatuoinnit häiritsevät. En ymmärrä, koska pystyn piilottamaan ne helposti, sillä harvoin olen ilman paitaa. Kommentit, jotka olen saanut naisilta ovat olleet kurjia; olen pelimies, rikollinen ja petturi eikä minua voi esitellä vanhemmille. :(

Mieheksi olen herkkä ja otan kommentit herkästi itseeni. Minua on loukattu ja minusta on tullut epäileväinen naisia kohtaan. Mielestäni olen ystävällinen enkä todellakaan mikään naistenmies.

HULLUJAHAN NE NAISET OVAT! namu sä olet, enkä pistäisi pahakseni vaikka olisitkin ollut pelimies ja rikollinen. ;) mutta ne pitäisi olla mennyttä elämää sit mun kanssa ollessa! tuhmat miehet kiinostaa ainakin täällä.

Yhteistyössä