Naiset vastatkaa rehellisesti onko tatuoitu mies ihan out?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loukattu mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rumat tatuoinnit ovat deal breaker, varsinkin sellaiset "otin tulostimesta musteet ja hakkasin ite" -räpellykset. Hienot kuvat eivät haittaa, olen esteetikko ja tykkään taiteesta missä tahansa.

En diggaa tatskoista. Jos mies olis muuten kaikin puolin mun mieleen, niin pari pientä tai keskikokoista tatskaa ei kuitenkaan haittais. En oo ikinä nähnyt tyylikästä isoo tatskaa, sori ap...

14 jatkaa pohdiskelua.. Hetken meni löytää hyvä esimerkki, mutta mulle seksin ylijumala olisi suunnilleen jotain tällaista http://news.bme.com/2013/12/24/a-holiday-poem-from-bme/

Ehkä se mitä tatuoiduissa miehissä kiehtoo on se rohkeus olla erilainen ja omanlainen, asioiden katsominen eri kantilta ja selvän ottaminen asioista lammastelun sijaan, useimmiten tatuoidut ihmiset ovat kiinnostavampia, määrätietoisempia ja eivät välitä niin orjallisesti muiden mielipiteistä. Samoja piirteitä tietenkin rakastan täysin tatuoimattomassa puolisossanikin, jolla kuitenkin on myös omanlaisensa tyyli josta pitää kiinni, eikä ole mikään ihan perus tylsä tavis. Mulle iho on jotenkin tosi tärkeä asia ihmisessä ja tatuoinnit jotenkin täydentävät sitä, mutta esimerkiksi en voisi ikinä koskea mieheen jolla olisi paljon ihokarvoja (eikä ajaisi niitä), enkä kertakaikkisesti voi ymmärtää miten joku sellaisesta pitää.. :D

Pääasiassa tatuoinnit on tosi seksikkäitä. Poikkeuksena hakaristit, suomileijonat ja vastaavat. Myös huonosti tehdyt pienet piiperrykset särkevät silmiäni, mutten nyt niiden vuoksi pakkeja antaisi. Toivon myös, että omaakin ihonväriä vielä näkyy ja että naama olisi suht tatuoimaton. Ja genitaalit! Siellä jos on joku musta mamba tatuoituna, niin sitä ei toiste tarvi sitä esitellä. :|

14 jatkaa pohdiskelua.. Hetken meni löytää hyvä esimerkki, mutta mulle seksin ylijumala olisi suunnilleen jotain tällaista A Holiday Poem From BME | BME: Tattoo, Piercing and Body Modification News

Ehkä se mitä tatuoiduissa miehissä kiehtoo on se rohkeus olla erilainen ja omanlainen, asioiden katsominen eri kantilta ja selvän ottaminen asioista lammastelun sijaan, useimmiten tatuoidut ihmiset ovat kiinnostavampia, määrätietoisempia ja eivät välitä niin orjallisesti muiden mielipiteistä. Samoja piirteitä tietenkin rakastan täysin tatuoimattomassa puolisossanikin, jolla kuitenkin on myös omanlaisensa tyyli josta pitää kiinni, eikä ole mikään ihan perus tylsä tavis. Mulle iho on jotenkin tosi tärkeä asia ihmisessä ja tatuoinnit jotenkin täydentävät sitä, mutta esimerkiksi en voisi ikinä koskea mieheen jolla olisi paljon ihokarvoja (eikä ajaisi niitä), enkä kertakaikkisesti voi ymmärtää miten joku sellaisesta pitää.. :D

Erilaista ja omanlaista? Nykyäänhän on niin tavista ottaa tatuointi.

• Tykkää
Reactions: evita
Erilaista ja omanlaista? Nykyäänhän on niin tavista ottaa tatuointi.

Erikoinen kommentti kun 99% näkemistäni ihmisistä on tatuoimattomia ja tatuoimattomuus on normaalia ja koskaan en ole esimerkkilinkin kaltaistakaan miestä nähnyt livenä. Sama kun sanoisi, että kirkosta eroaminen tai sivarin käyminen on ihan massaa, kuten myös vapaaehtoinen lapsettomuus ja vegaanius, vaikka valtaosa porukasta silti kuuluu kirkkoon, hankkii lapsia, syö lihaa ja käy armeijan, mutta noista asioista pidetään vain enemmän mekkalaa suhteessa oikeisiin määriin.

Erikoinen kommentti kun 99% näkemistäni ihmisistä on tatuoimattomia ja tatuoimattomuus on normaalia ja koskaan en ole esimerkkilinkin kaltaistakaan miestä nähnyt livenä. Sama kun sanoisi, että kirkosta eroaminen tai sivarin käyminen on ihan massaa, kuten myös vapaaehtoinen lapsettomuus ja vegaanius, vaikka valtaosa porukasta silti kuuluu kirkkoon, hankkii lapsia, syö lihaa ja käy armeijan, mutta noista asioista pidetään vain enemmän mekkalaa suhteessa oikeisiin määriin.

Juu ehkä tavis oli multa aika yleistävä ilmaisu mutta tatskan ottamisessa ei ole enää mitään uutuuden viehätystä, mitään rajua tai kantaaottavaa. Niitä nyt ottaa leppoisat perheenäidit ja -isätkin.

Sori, mulla on negatiivinen päivä taas tänään. Menkat on alkamassa ja mä tykkään velloa ah niin ihanassa negatiivisuudessa taas. Silloin saa huutia niin kapselikeittimet kuin tatskatkin. :)

• Tykkää
Reactions: L@ur@
Jos mä olen kovasti ihastunut johonkin mieheen, niin eipä sillä kyllä ole merkitystä, jos paidan alta paljastuu tatuointi tai useampi. Tai riippuu kyllä tatuoinneista. Jos sieltä paljastuu hakaristi tai vastaavaa juttua, niin silloin kyllä on homma siinä. Tosin kyse ei olisi silloin itse tatuoinnista, vaan kyseisen hepun arvomaailmasta.

Minun miehellä on enemmän kuvia kuin puhdasta ihoa. Osa on todella rumia koska on ollut ns.harjoitusnahkana. Mua ei haittaa ja tuntuu kelpaavan muillekkin kun ainakin kaksi naista on hälle tunnustanut rakkauttaan lähiaikoina.. Jonkun mielestä varmasti ehdoton nou nou. Meistä on moneen junaan. Tuntus että pari täppiä piilopaikassa ei hetkautta ketään, mut kait se sitten jollekin on este. Tuli muuten mieleen et sun selän teksti joka on samalla mottosi on tyyliin " fuck biches" ja siitä pakit sitte :p

Tatuointeja tuntuu olevan nykyään vähän joka toisella, ja televisio tursuaa kaiken maailman tatuointistudiojuttuja. Minusta ne ovat niin uskomattoman boooringgg... :D

Minusta se on hauskaa, että jokainen tatuoinnin ottaja olevinaan tekee jonkin kuolemattoman erilaisen ja erikoisen ja paljon puhuvan tatuoinnin, mutta oikeasti ne kaikki näyttävät loppujen lopuksi ulkopuoliselle ihan yhdeltä ja samalta (tai siis ainakin minulle). Pieni huomaamaton tatuointi voi olla tyylikäs, mutta en ole nähnyt vielä yhtään sellaista tatuointia, jonka haluaisin itselleni.

Ilmeisesti liikun piireissä, joissa tatuoinnit ovat ihan out, koska lähipiirissäni ei ole ensimmäistäkään tatuoitua miestä. Kieltämättä tatuointi on aikamoinen turn off miehellä. Yhdistän jostain syystä tatuoinnit mm. heikkoon koulutustasoon, mikä tietty voi olla väärä kuvitelma. Mutta kun viimeksi näkemäni tatskamiehet olivat jotakin aika isomahaisia ja epäsiistejä moottoripyöräjengiläisiä tai -harrastajia, niin ehkä se käsitykseni jostakin sieltä tulee.

Kumma kun ei jossakin kansainvälisissä seminaareissa tai muuten ns. paremmissa piireissä ole tullut tatuoituja miehiä vastaan... =)

• Tykkää
Reactions: Echo
Minun miehellä on enemmän kuvia kuin puhdasta ihoa. Osa on todella rumia koska on ollut ns.harjoitusnahkana. Mua ei haittaa ja tuntuu kelpaavan muillekkin kun ainakin kaksi naista on hälle tunnustanut rakkauttaan lähiaikoina.. Jonkun mielestä varmasti ehdoton nou nou. Meistä on moneen junaan. Tuntus että pari täppiä piilopaikassa ei hetkautta ketään, mut kait se sitten jollekin on este. Tuli muuten mieleen et sun selän teksti joka on samalla mottosi on tyyliin " fuck biches" ja siitä pakit sitte :p

Selässä oleva mottoni on 'I'm gentle and convey true love'.

Yhteistyössä