L
Loukattu mies
Vieras
Olen katsellut 21v, ei ole häirinneet mitenkään.
Tämä antaa toivoa minullekin löytää se oikea rakastettu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen katsellut 21v, ei ole häirinneet mitenkään.
tänne vaan tatskatut miehet!!!! Mielellään vielä isot ja julmannäköiset nallekarhut
![]()
14 jatkaa pohdiskelua.. Hetken meni löytää hyvä esimerkki, mutta mulle seksin ylijumala olisi suunnilleen jotain tällaista A Holiday Poem From BME | BME: Tattoo, Piercing and Body Modification News
Ehkä se mitä tatuoiduissa miehissä kiehtoo on se rohkeus olla erilainen ja omanlainen, asioiden katsominen eri kantilta ja selvän ottaminen asioista lammastelun sijaan, useimmiten tatuoidut ihmiset ovat kiinnostavampia, määrätietoisempia ja eivät välitä niin orjallisesti muiden mielipiteistä. Samoja piirteitä tietenkin rakastan täysin tatuoimattomassa puolisossanikin, jolla kuitenkin on myös omanlaisensa tyyli josta pitää kiinni, eikä ole mikään ihan perus tylsä tavis. Mulle iho on jotenkin tosi tärkeä asia ihmisessä ja tatuoinnit jotenkin täydentävät sitä, mutta esimerkiksi en voisi ikinä koskea mieheen jolla olisi paljon ihokarvoja (eikä ajaisi niitä), enkä kertakaikkisesti voi ymmärtää miten joku sellaisesta pitää..![]()
Erilaista ja omanlaista? Nykyäänhän on niin tavista ottaa tatuointi.
Erikoinen kommentti kun 99% näkemistäni ihmisistä on tatuoimattomia ja tatuoimattomuus on normaalia ja koskaan en ole esimerkkilinkin kaltaistakaan miestä nähnyt livenä. Sama kun sanoisi, että kirkosta eroaminen tai sivarin käyminen on ihan massaa, kuten myös vapaaehtoinen lapsettomuus ja vegaanius, vaikka valtaosa porukasta silti kuuluu kirkkoon, hankkii lapsia, syö lihaa ja käy armeijan, mutta noista asioista pidetään vain enemmän mekkalaa suhteessa oikeisiin määriin.
Alkuperäinen kirjoittaja errääs;29385173:Minä en tapaisi toista kertaa sinua. Inhoan tatuointeja.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29385154:tatuointi ei ole pinnassa.
Minun miehellä on enemmän kuvia kuin puhdasta ihoa. Osa on todella rumia koska on ollut ns.harjoitusnahkana. Mua ei haittaa ja tuntuu kelpaavan muillekkin kun ainakin kaksi naista on hälle tunnustanut rakkauttaan lähiaikoina.. Jonkun mielestä varmasti ehdoton nou nou. Meistä on moneen junaan. Tuntus että pari täppiä piilopaikassa ei hetkautta ketään, mut kait se sitten jollekin on este. Tuli muuten mieleen et sun selän teksti joka on samalla mottosi on tyyliin " fuck biches" ja siitä pakit sitte![]()