TATUOINTIGALLUB: löytyykö kuvia? millaisia?

  • Viestiketjun aloittaja "nallekarkki"
  • Ensimmäinen viesti
Joo. Lohikaarmeita, vetta, lotuksen kukka, taivasta, ruusuja ja Kuolema. Kovasti on kesken viela, Feniks-lintu pitaa saada toiselle olalle ja hartialle ja Shiva mahduttaa mukaan ja riikinkukko nyt ainakin ja... ja... ja... ja :saint: Ja vihkitatuointikin on yha mietinnan alla.

Lavistyksia taitaa jokunen loytya, mutta se onkin toinen stoori.
 
Professional Griefer
Joo.. öö.

Intialainen nainen, pin-up nainen, kaikennäkösiä kukkasia, erään lemppariyhtyeeni levynkannesta napattu titityy, kaksi riikinkukon sulkaa, miehen ja parhaan ystävän nimikirjain, pieni itseäni ylistävä lausahdus, yksisarvinen, rusetit ööö... piti ihan skannata ittiään. :D

aaa, katos, löyty vielä hevosenkenkä ja neliapiloita ja kaksi isompaa sinistä ruusua.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Morrigan
Joo nilkassa/jalkapäydässä kirsikankukkia, olkapäässä rapu(horoskooppi) ja ranteessa olisko toi ny si köynnös tai tollanen kiemura ranne"koru". Ja lisää on tulossa ainakin yks keijukaistatuointi.
 
Joo.. öö.

Intialainen nainen, pin-up nainen, kaikennäkösiä kukkasia, erään lemppariyhtyeeni levynkannesta napattu titityy, kaksi riikinkukon sulkaa, miehen ja parhaan ystävän nimikirjain, pieni itseäni ylistävä lausahdus, yksisarvinen, rusetit ööö... piti ihan skannata ittiään. :D

aaa, katos, löyty vielä hevosenkenkä ja neliapiloita ja kaksi isompaa sinistä ruusua.
Sinisia ruusuja? :O

Kuinkas muutenkaan. Sinisiahan minunkin ruusuni ovat... :D Tai siis olivat, kaipaavat uutta maalia.
 
Juu. Useita. Kuvia en enää laita, en jaksa.
Riikinkukko, nimiä, murattia, kruunu, heloja, hevosia, perhosia. Tulossa maatuska.

Minun ovat ja ominani kannan, omassa nahassani. Elävät mukanani ja muuttuvat mukanani.
 
Professional Griefer
Ainiin ja lisään vielä sen tatuointiketjujen vakituisen valittajan puolesta:

Kyllä, minulla ei ole markkina-arvoa ja olen pohjasakkawhitetrashia, jota kukaan mies ei enää ikinä huoli ja tietenkin olen miettinyt pääni puhki, MILTÄ NÄYTÄN SITTEN KUN IHONI ON RYPPYINEN :O
 
yläselästä löytyy esikoista kuvaava lapsikeiju & toista rannetta kiertää musta kuvio, jolla ei ole sen syvempää
merkitystä.. tarkoitus on ottaa vielä viikatemies, ankh, toisesta tytöstä jokin raapustus, oma horoskooppi merkkini, musta ruusu ja ja ja.. taitaa nahka loppua kesken :LOL:
nenässä oli joskus rengas, edelleen suren sitä että piti poistaa allergisen nuhan takia
 
Viimeksi muokattu:
yläselästä löytyy esikoista kuvaava lapsikeiju & toista rannetta kiertää musta kuvio, jolla ei ole sen syvempää
merkitystä.. tarkoitus on ottaa vielä viikatemies, ankh, toisesta tytöstä jokin raapustus, oma horoskooppi merkkini, musta ruusu ja ja ja.. :D
Minulla on viikatemies vasemman lapaluun paalla, Carlos Castanetaa mukaillen. :) Ainoa tribal-tyylinen, joka ihossani on tai tulee olemaan.
 


Sama vanha vaatimaton yksi kpl. Eivät ole lisääntyneet. (huono kuva kännykällä mutta olkoon)
On mulla yksi juttu jonka ehkä haluaisin lisätä, samalla voisi käydä ehostuttamassa tekijällä, mutta ei ole saanut aikaan lähteä.
Niin ja napalävistys on. (teiniiii)
 
Viimeksi muokattu:
Ranteessa lasten syntymäajat. Pohkeessa pari liljankukkasta, otettu hieman häitä ennen ja hääkimpussani oli liljoja ja kalloja. Lapaluussa tähtiköynnöstyylinen kuva jolla ei ole oikein mitään merkitystä. Lisää ajattelin ottaa, kunhan vain pystyy.

Lävistyksiä on enää vain kielessä ja korvissa. Näiden lisäksi on ollut huulessa, navassa ja nenässä.
 
asdasd
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27666759:


Sama vanha vaatimaton yksi kpl. Eivät ole lisääntyneet. (huono kuva kännykällä mutta olkoon)
On mulla yksi juttu jonka ehkä haluaisin lisätä, samalla voisi käydä ehostuttamassa tekijällä, mutta ei ole saanut aikaan lähteä.
Niin ja napalävistys on. (teiniiii)
Siis, mikä olla tämä sotku?
 
Ai, ketä mukaillen?
Carlos Castanetan kirjasta vapaasti muistellen: ainoa todellinen ystavasi on Kuolema. Se seuraa sinua vasemman olkapaan takana, se ei ikina jata sinua ja kun sen hetki tulee, se koskettaa sinua olkapaalle ja kutsuu mukaansa. Jos olet elanyt soturin elaman, Kuolema antaa sinun tanssia viimeisen tanssin, elamasi tanssin. (Don Juanin, Castanetan opettajan kertomuksen mukaan)
 

Yhteistyössä