TATUOINTIGALLUB: löytyykö kuvia? millaisia?

  • Viestiketjun aloittaja "nallekarkki"
  • Ensimmäinen viesti
asdasd
Carlos Castanetan kirjasta vapaasti muistellen: ainoa todellinen ystavasi on Kuolema. Se seuraa sinua vasemman olkapaan takana, se ei ikina jata sinua ja kun sen hetki tulee, se koskettaa sinua olkapaalle ja kutsuu mukaansa. Jos olet elanyt soturin elaman, Kuolema antaa sinun tanssia viimeisen tanssin, elamasi tanssin. (Don Juanin, Castanetan opettajan kertomuksen mukaan)
Ettei se olisi kuitenkin Castaneda. Ja kyllä olen lukenut kaikki kirjansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;27667134:
Vaikka onkin vähän suttuinen, niin tämä on jotenki tosi symppis. Tykkään :) Miksi harakan jalat on sidottu?
Se ei ole harakka ja vaan yhdessä jalassa on nauha. Kohta 10 vuotta vanha ja tarttisi ehostusta kun on haalistunut, mutta muuten on tehty juuri niinkuin halusin enkä ole sitä poistamassa. :) En halunnut mitään "kalkitoskuvaa" vaan kunnolla piirretyn.
Siinä vastauksia useammalle. Ja kuvan on tehnyt todellakin ammattilainen.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Yllättävän lapsekkaita tatuointeja. Vai pitävätkö samat aikuiset ihmiset myös samantapaisia vaatteita, joiden kuosit ovat suoraan jostain lasten värityskirjasta? Leppäkerttuja, kukkia ja perhosia...

En vain tajua, millä tavalla nuo kuvat "ovat osa minua ja kertovat tarinaa" tms. Juujuu, ei ole minun asiani.
 
dfffdf
[QUOTE="vieras";27667555]Yllättävän lapsekkaita tatuointeja. Vai pitävätkö samat aikuiset ihmiset myös samantapaisia vaatteita, joiden kuosit ovat suoraan jostain lasten värityskirjasta? Leppäkerttuja, kukkia ja perhosia...

En vain tajua, millä tavalla nuo kuvat "ovat osa minua ja kertovat tarinaa" tms. Juujuu, ei ole minun asiani.[/QUOTE]

Vahva tämä.

Ehkä se töhry on otettu hetken mielenhäiriössä, ja se tarina alkaa pakosta muotoutua myöhemmin.

Ja lisäsotkuilla vahvistetaan sitä minäkuvaa, jota ei voi enää kääntää, koska se on liian kallista ja nöyryyttävää.
 
"sdfsdf"
Vahva tämä.

Ehkä se töhry on otettu hetken mielenhäiriössä, ja se tarina alkaa pakosta muotoutua myöhemmin.

Ja lisäsotkuilla vahvistetaan sitä minäkuvaa, jota ei voi enää kääntää, koska se on liian kallista ja nöyryyttävää.
Näin se juuri menee. Kiitos.

Tatuoinnit ovat rumia varsinkin naisella. Kuka tervejärkinen mies suutelisi naisen tautointia? Ei kukaan. Nainen luotiin täydelliseksi.
 
huoh..
[QUOTE="sdfsdf";27667975]Näin se juuri menee. Kiitos.

Tatuoinnit ovat rumia varsinkin naisella. Kuka tervejärkinen mies suutelisi naisen tautointia? Ei kukaan. Nainen luotiin täydelliseksi.[/QUOTE]

kukaan ei ole täydellinen.
 
[QUOTE="vieras";27667555]Yllättävän lapsekkaita tatuointeja. Vai pitävätkö samat aikuiset ihmiset myös samantapaisia vaatteita, joiden kuosit ovat suoraan jostain lasten värityskirjasta? Leppäkerttuja, kukkia ja perhosia...

En vain tajua, millä tavalla nuo kuvat "ovat osa minua ja kertovat tarinaa" tms. Juujuu, ei ole minun asiani.[/QUOTE]

No, mina sain unessa ensimmaisen lohikaarmeeni, Taivaslohikaarmeen. Toinen lohikaarme, alunperinkin Taivaslohikaarmeelle seuraksi tarkoitettu Vesilohikaarme, aloitettiin paivaa ennen Tapaninpaivan tsunamia. Ovat osa minua ja kertovat minulle tarinaa. :)

Ja taydellista naista kelpaakin koristella! ;)
 
[QUOTE="vieras";27667555]Yllättävän lapsekkaita tatuointeja. Vai pitävätkö samat aikuiset ihmiset myös samantapaisia vaatteita, joiden kuosit ovat suoraan jostain lasten värityskirjasta? Leppäkerttuja, kukkia ja perhosia...

En vain tajua, millä tavalla nuo kuvat "ovat osa minua ja kertovat tarinaa" tms. Juujuu, ei ole minun asiani.[/QUOTE]

Mun tämä skorppari on minä. MInä olen skorppari ja rakastan sitä eläintä. Minulla on kaikenlaista mikä muistuttaa kyseisestä eläimestä ihan koristeista vaatteisiin. Minulla on myrkyllinen skorppari myös korun sisällä.

Tuo numerosarja mikä tulee minun vasempaan käsivarteen on erään vangin numero jonka olen unessani nähnyt ja muutama vuosi sitten näin hänen kuvansa ja hän siis on ollut olemassa vaikka luulin häntä uneksi. Hänellä ei ole sukua jäljellä sillä koko suku tapettiin aikanaan. Hänen numerosarja tulee käteeni siis.

Jalkapöytään tulee tällainen...merkitystä en sano mutta joku saattaa tietää.
 
Viimeksi muokattu:
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;27667145:
Itsellä 2 perhosta



Mulla ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä, ja sanoisin ettei tulekaan. Mutta nämä ovat minusta todella kauniit. Koskaan en kenelläkään muulla ole nähnyt tatuointeja joista pitäisin.
 
Professional Griefer
No mä voin omasta puolestani kertoa, että mun tatuoinnit ei oo mitään "tarinan kertomista" varten otettu. Joo, on mulla tasan yks jolla on jokin merkitys, mutta senkin voi naamioida ihan arkiseksi jutuksi jos nämä kyseiset ihmiset häipyvät elämästäni.

Impulsiivisille ihmisille sattuu ja tapahtuu, mulla nyt noi tatuoinnit on iskeny aina inspiraation tielle.
Mielummin teen jotain ja nauran sille jälkeenpäin, kun jätän peloissani tai liikaa miettiessäni "onks tää hyvä, mitä toi arvon anonyymi minusta ajattelee, näyttääx tää kuuskybäsenä hyvältä?!"

Tiedän, että moni provosoi tolla vikinällä ihan tarkoituksella, mutta harvinaisen moni on ihan tosissaan muiden ihoista niin kiinnostunut, että että..

 

Yhteistyössä