Tatuoinnit eivät ole enää trendikkäitä!

  • Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti
onnetonjoulupukki
mä ole koskaan niitä ottanut minkään trendin takia,ensimmäinen kuva tuli 80-luvulla,eikä se ollut silloinkaan mikään trendi.jos mä olisin ottanut,niin kyllä mahtais kaduttaa tällä hetkellä.
 
erzebeth
Mähän olen vallan vähemmistöä, akateeminen ja kroppaa koristaa 17 tatuointia.:O Ei kyllä ole yhtään tribaalia tai piikkilankaa, eikä tule.

Ihan OT, mutta valitseeko joku vielä niistä kansioista kuvansa? Meinaan että siinä on kyllä mielikuvituksettomuus huipussaan, otetaan kuva joka löytyy ainakin sadalta muulta. Mulla kaikki on kustomoituja tai itse suunniteltuja.
 
erzebeth
Ja kukas se nyt olikaan, tää ainakin Treen yliopsitossa opettanut proffa, jolla keesi ja tatuointeja, muutenkin hyvin persoonallisen näköinen tapaus? Nostan hattua tuon kaltaisille PERSOONILLE, ei professorien tarvitse olla niitä -15 laseja käyttäviä übernörtttejä.:) <3
 
Onneksi tollanen töhriminen loppuu. Ihmiset alkaa näyttää enemmän ja enemmän rumille karttakirjoille, kun pränttäävät itselleen kaikenmaailman tatuointeja.
Joo, liika on liikaa. Yks kuva siellä täällä on mielestäni ihan ok.
Mutta sellaiset töherryksiä täyteen tungetut käsivarret on esimerkiksi aika järkkyä.
 
Joo, liika on liikaa. Yks kuva siellä täällä on mielestäni ihan ok.
Mutta sellaiset töherryksiä täyteen tungetut käsivarret on esimerkiksi aika järkkyä.
Tuossa olen kyllä samaa mieltä!

Mutta olen huomannut että jotkut katsovat kyllä pitkään jo sitäkin, että jollakin on muutama isompi tatuointi. Minuakin oikein huvittaa kesäisin kun tuolla kulkee toppi päällä, niin muut äiti-ihmiset varsinkin katsovat kuin halpaa makkaraa.
En tajua mikä haloo muutamasta tatuoinnista pitää nostaa, minullakin ne on sellaisissa paikoissa että ne voi peittää (käsivarsissa, rinnuksessa ja selässä).
 
resa
Kaikki sanoo, että en oo ottanu minkään trendin perässä. Höpö höpö, 99% on ottanut trendin perässä. Ne joilla on jo 80-luvulla ollut, voi sanoa niin. Ihmisestä tulee jotenkin halvan näköinen jos on tatuointi. Kymmenen vuoden päästä katuvia on paljon.
 
"vieras"
Mä otin tatuoinnin koska olin about 7 vuotta sitä suunnitellut ja oli se vaihe kun tein kaikkea sitä mistä olin aina haaveillut. Mun tuntemista aikuisista suurimmalla osalla on tatuointi ja exällä on n. 20. Joka tatuoinnilla on jokin merkitys eikä niitä tarvitse ulkopuolisten edes ymmärtää.
 
[QUOTE="vieras";27879086]No mikä sun motiivisi on ollut?[/QUOTE]

Ei ainakaan se, että se olisi jotenkin trendikästä. Ja mitäs ne motiivit sinulle kuuluu sen enempi, joutuisin muuten selittämään mitä tatuointini esittävätkin jotta ehkä tajuaisit, vaikka tuskin tajuaisit silti. Ja tatuoinneista on nyt vasta tullut joku trendi-ilmiö, olen ottanut ensimmäisen tatuointini jo vuosia sitten.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä