Tatuoinnit eivät ole enää trendikkäitä!

  • Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti
"Monty"
[QUOTE="vieras";27879118]Mä otin tatuoinnin koska olin about 7 vuotta sitä suunnitellut ja oli se vaihe kun tein kaikkea sitä mistä olin aina haaveillut. Mun tuntemista aikuisista suurimmalla osalla on tatuointi ja exällä on n. 20. Joka tatuoinnilla on jokin merkitys eikä niitä tarvitse ulkopuolisten edes ymmärtää.[/QUOTE]

Kertoo paljon minkälaisissa piireissä liikut, amis.
 
"vieras"
Ja kukas se nyt olikaan, tää ainakin Treen yliopsitossa opettanut proffa, jolla keesi ja tatuointeja, muutenkin hyvin persoonallisen näköinen tapaus? Nostan hattua tuon kaltaisille PERSOONILLE, ei professorien tarvitse olla niitä -15 laseja käyttäviä übernörtttejä.:) <3
Howy Jacobs. Mutta hänellä ei ole tatuointeja ainakaan näkyvissä paikoissa. Hän edustaa vanhan liiton punk-ajattelua. Siihen ei oikein tatuoinnit sovi, sillä 70-luvulla tatuiointeja oli skineillä, ei punkkareilla.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27879774:
epäilen että yli 5000 vuotta vanha keksintö ei ylen uutisten takia häviä minnekkään. :xmas:
Ei häviäkään, eikä sen uutisen tarkoitus ole hävittää mitään, vaan kertoa miten muotitrendit tulee ja menee.
 
??
Kaikki sanoo, että en oo ottanu minkään trendin perässä. Höpö höpö, 99% on ottanut trendin perässä. Ne joilla on jo 80-luvulla ollut, voi sanoa niin. Ihmisestä tulee jotenkin halvan näköinen jos on tatuointi. Kymmenen vuoden päästä katuvia on paljon.
Minä en kyllä ole ikinä edes tiennyt tatuointien olevan mitenkään trendikkäitä?! Miten se on edes mahdollista? Olen ainakin sen ikäinen,että "ainahan niitä on ollut" (yli 30v), ei mikään muoti-ilmiö tms.
 
"vieras"
Tatuoinnit eivät ole enää trendikkäitä siitä syystä, että niin monella on sellainen. Tatuoinnin ottaminen on sitä valtavirran ja muodin mukana kulkemista. Suomessa tullaan vähän jälkijunassa, mutta tullaan kuitenkin. Jos siis haluat olla "kovis" tai muuten vain erottua massasta, niin ei ainakaan tatuointia kannata ottaa.
 
"vieras"
Jokaisella itseään kunnioittavalla yli neljäkymppisellä ämmällä tulee olla tatuointi tai pari, napalävistys ja mielellään punaiseksi värjätty lyhyeksi kynitty kananpersetukka, sitten sitä ollaan niin helvetin räväköitä että :LOL: :LOL:
 
lukutaitoinen
Hei lukaiskaapa ihmiset tuo artikkeli ennen vastaamista tänne. Porukka kirjoittaa että "en edes halua olla muodikas ja siksi pidän tatuoinneista". Tuossa artikkelissa kun kerrotaan että tatuointien ottaminen on nimenomaan sitä muodin mukana kulkemista ja että sen takia se ei enää ole "in".

Nyt te kirjoitatte ja vastaatte juuri toisinpäin :)
 
Hei lukaiskaapa ihmiset tuo artikkeli ennen vastaamista tänne. Porukka kirjoittaa että "en edes halua olla muodikas ja siksi pidän tatuoinneista". Tuossa artikkelissa kun kerrotaan että tatuointien ottaminen on nimenomaan sitä muodin mukana kulkemista ja että sen takia se ei enää ole "in".

Nyt te kirjoitatte ja vastaatte juuri toisinpäin :)
Minä tykkään mistä tykkään, aivan sama onko muotia vai ei. Aina tietty parempi jos ei ole. Eka tatskani on jo 21-vuotias, silloin muinoin ne eivät ainakaan olleet muotia. Minkäs sille tekee, jos joku oma lempparijuttu sattuu "tulemaan muotiin"?
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
"viiraska"
Minua säälittää tatuointivillitykseen mukaan menneet. Tatskat rajoittavat (ok, voivat rajoittaa) elämää tai ainakin työnsaantia. Eikä tatskat näytä yhtään ihanilta vanhenevalla iholla, haalistuneina.
Minusta ulkonäkönsä raju muokkaaminen kuvioimalla, lävistämällä, laihduttamalla, lihomalla, jopa meikkaamalla, kertoo oman kehon arvostuksen puutteesta. Olen varma, että olen ihan tällaisenaan tarpeeksi hyvä. Kelpaan itselleni ja läheisilleni, eikä ulkonäköni kuulu muille.
Ei tietysti toisten tatskat ja lävistyksetkään kuulu minulle, mutta ilmiönä ne herättävät minussa em. ajatuksia.
 
Körmy
Tatuoinnit oli kova juttu 90- ja 2000-luvun alussa. Silloin joka toinen jamppa kävi ottamassa jotain piikkilankaa hauiksen ympärille ja tribaalia olkapäähän. Nyt kun jokaisella itseään kunnioittavalla saliheebolla, wannabe-rokkarilla ja naughty-girlillä on jonkunlainen raapustus iholla niin ei se kovin palvele enää tarkoitustaan. Tatuoinnilla viestii vain sen, että on jäänyt sinne ysäridiskon kultaiselle tanssilattialle hihattomissa s-koon paidoissaan.
 
lucifer
Kaikki sanoo, että en oo ottanu minkään trendin perässä. Höpö höpö, 99% on ottanut trendin perässä. Ne joilla on jo 80-luvulla ollut, voi sanoa niin. Ihmisestä tulee jotenkin halvan näköinen jos on tatuointi. Kymmenen vuoden päästä katuvia on paljon.
ei hirveesti tullu oltua rentien perässä kun kuvia aloin ottamaan... olin ja olen edelleen kaveripiirini ainut joka on kuvioitu. muut naureskelevat kuvilleni säänöllisesti. lisää olen ottamassa piakkoin.
 

Yhteistyössä