Tatuoinnit eivät ole enää trendikkäitä!

  • Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Hauskaahan tässä on se, että samat ihmiset jotka naureskelevat milloin millekin muotivillitykselle teinien glittereistä Guessin napapaitoihin, sitten menevät itse ottamaan itselleen tatuoinnin. Joku pieni meritähti tai skorpioni alaselkään/olkapäähän, tai miehillä mitään tarkoittamaton kiinalainen kirjain tai tribaali... :D Voi luoja näiden kanssa.
 
[QUOTE="vieras";27880107]Hauskaahan tässä on se, että samat ihmiset jotka naureskelevat milloin millekin muotivillitykselle teinien glittereistä Guessin napapaitoihin, sitten menevät itse ottamaan itselleen tatuoinnin. Joku pieni meritähti tai skorpioni alaselkään/olkapäähän, tai miehillä mitään tarkoittamaton kiinalainen kirjain tai tribaali... :D Voi luoja näiden kanssa.[/QUOTE]

Oletko esim. ajatellut että joku saattaa ottaa skorpionin kuvan jos on vaikkapa horoskoopiltaan skorpioni.

Ja usein niillä kiinalaisillakin merkeillä on tarkoituksensa. Esim. miehelläni on kaulassa kiinalainen merkki, joka on nyrkkeilyyn liittyvä. Hän on siis aiemmin harrastanut nyrkkeilyä. Joillakin on esim. rakkauden merkki. Mitä väliä sillä on jos jollakin on tatuointi.

Itse en jaksa edes vaivautua miettimään mitä muut tekevät omalle keholleen. En tajua miksi jotkut jaksavat, kertoo varmaan jotain.
 
Oletko esim. ajatellut että joku saattaa ottaa skorpionin kuvan jos on vaikkapa horoskoopiltaan skorpioni.

Ja usein niillä kiinalaisillakin merkeillä on tarkoituksensa. Esim. miehelläni on kaulassa kiinalainen merkki, joka on nyrkkeilyyn liittyvä. Hän on siis aiemmin harrastanut nyrkkeilyä. Joillakin on esim. rakkauden merkki. Mitä väliä sillä on jos jollakin on tatuointi.

Itse en jaksa edes vaivautua miettimään mitä muut tekevät omalle keholleen. En tajua miksi jotkut jaksavat, kertoo varmaan jotain.
mulla on keihäs skorppioni olkapäässä...ja olen skorppari. se numerosarjakin on tärkeä minulle
 
Juu, mutta kaikki eivät sitä ymmärrä.Minulla on kyllä sellaisiakin tatuointeja, joista ei kaikille selvää merkitystä ole. Mutta olenkin ottanut ne itseni vuoksi, ja kaikista vähiten olen mitään trendejä ajatellut.
sama juttu ja tuo keihässkorppioni on muuten se kaikkein upein yksilö noista otuksista. Joutu tatuoija olemaan tarkkana, että teki oikean otuksen. Niitä kun on vaikka ja millaisia kuvia mutta halusin ihan aidon..
 
Juuuu
Oletko esim. ajatellut että joku saattaa ottaa skorpionin kuvan jos on vaikkapa horoskoopiltaan skorpioni.

Ja usein niillä kiinalaisillakin merkeillä on tarkoituksensa. Esim. miehelläni on kaulassa kiinalainen merkki, joka on nyrkkeilyyn liittyvä. Hän on siis aiemmin harrastanut nyrkkeilyä. Joillakin on esim. rakkauden merkki. Mitä väliä sillä on jos jollakin on tatuointi.

Itse en jaksa edes vaivautua miettimään mitä muut tekevät omalle keholleen. En tajua miksi jotkut jaksavat, kertoo varmaan jotain.
Ja sit sun miehellä onkin kaulassa joku Pekingin ankka-merkki..
 
"Sieni"
Kyllä tatuointi on hieno, jos se on hyvin tehty. Harmi vaan että suuri osa tatskoista mitä ihmisillä näkee on ihan hirvittävän rumia, jotkut jopa huonosti tehtyjä niin että tatuointi pullistelee arpeutumisen takia.
Omista kavereistani löytyy paljon tatuoituja, eikä ne kuvat ihmistä tee tyhmemmäksi tai alempiarvoiseksi.
 
??
Itkeekö täällä ne neulapelkoset 40veet? Mut joo okei, mun yks kaveri, joka ei varmaan enää ole ihannepainossaan, otti tatuoinnin tissin alle niinkun siihen "taipeeseen".. Jonkun tekstin. Nauratti, kun se laitto siitä veispuukkiin kuvan. Mut, eipä sitä kukaa nää niitä tissejä nostamatta.
 
"vieras"
tatuointejahan ottavatkin tyypit, jotka uskovat olevansa jotenkin erilaisia, suomennettuna siis parempia kuin muut , ne muodin perässä roikkujat. Monikin tatuointi olisi jäänyt ottamatta ellei olis ollut nyt vuosia semmoinen buumi. Ja kun sen on ottanut niin on sitten pakko vakuutella muille sen syvempää merkitystä ja oman polun kulkemista jne., kun ei siiitä noin vaan eroon pääsekään.
 
[QUOTE="vieras";27880241]tatuointejahan ottavatkin tyypit, jotka uskovat olevansa jotenkin erilaisia, suomennettuna siis parempia kuin muut , ne muodin perässä roikkujat. Monikin tatuointi olisi jäänyt ottamatta ellei olis ollut nyt vuosia semmoinen buumi. Ja kun sen on ottanut niin on sitten pakko vakuutella muille sen syvempää merkitystä ja oman polun kulkemista jne., kun ei siiitä noin vaan eroon pääsekään.[/QUOTE]

Ymmärrät varmaan että tuo vauhkoaminen aiheesta ei muuta sitä, että ihmiset ovat ottaneet ja edelleenkin tulevat ottamaan tatuointeja.

Ja miten niin ottavat tatuointeja siinä uskossa, että olisivat parempia kuin muut? Ettekö te vastustelijat juuri kuvittele olevanne parempia, kun niin moni on sitä mieltä että mm. alempaan sosiaaliluokkaan kuuluvat ottavat tatuointeja. Te jeesustelijat taidatte vain kuvitella itsestänne liikoja, ei se tatuointi ketään ihmisenä paremmaksi / huonommaksi tee.

:headwall:
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
[QUOTE="Monty";27879140]Kertoo paljon minkälaisissa piireissä liikut, amis.[/QUOTE]

Joo, olin amis sillon about 10 vuotta sitten kun seurustelin sen exän kanssa. :D

Nykyään ei liikuta "piireissä". ;)
 
"vieras"
Oletko esim. ajatellut että joku saattaa ottaa skorpionin kuvan jos on vaikkapa horoskoopiltaan skorpioni.

Ja usein niillä kiinalaisillakin merkeillä on tarkoituksensa. Esim. miehelläni on kaulassa kiinalainen merkki, joka on nyrkkeilyyn liittyvä. Hän on siis aiemmin harrastanut nyrkkeilyä. Joillakin on esim. rakkauden merkki. Mitä väliä sillä on jos jollakin on tatuointi.

Itse en jaksa edes vaivautua miettimään mitä muut tekevät omalle keholleen. En tajua miksi jotkut jaksavat, kertoo varmaan jotain.
Hahahah :D Kato nyt miten oikeaan osuinkaan. Sinä olet ottamassa skorpionia ja miehelläsi on jo olemassa se kiinalainen kirjain. Luuletko vielä että ihan itse olette nuo päästänne keksineet ja minä olen toisinsanoen joku meedio, joka tämän osasi ennustaa. Vai olisiko vain niin, että menette massa ja muodin mukana?
 
[QUOTE="vieras";27880432]Hahahah :D Kato nyt miten oikeaan osuinkaan. Sinä olet ottamassa skorpionia ja miehelläsi on jo olemassa se kiinalainen kirjain. Luuletko vielä että ihan itse olette nuo päästänne keksineet ja minä olen toisinsanoen joku meedio, joka tämän osasi ennustaa. Vai olisiko vain niin, että menette massa ja muodin mukana?[/QUOTE]

En ole ottamassa skorpionia, minulla ei ole yhtäkään horoskooppiin viittaavaa tatuointia. Mieheni tatuoinnin annoin esimerkkinä, kun oli puhetta "kiinalaisista merkeistä, jotka eivät merkitse mitään".

Tuskin miehenikään on ajatellut tuota tatuointia ottaessaan että hei, otanpa kun kaverillakin on. Ehkä jotkut tekevät niin, en sitä sano, mutta naurattaa tuo sinun vauhkoamisesi että kaikki tatuoidut kulkevat massan mukana, noin yleisesti ottaen.

Minä itse en henkilökohtaisesti ole koskaan ollut kiinnostunut _mistään_ trendeistä. Edelleenkin omilla tatuoinneillani on minulle merkityksensä, joita muut eivät ehkä ymmärrä - miksi pitäisikään?
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Tuskin miehenikään on ajatellut tuota tatuointia ottaessaan että hei, otanpa kun kaverillakin on. Ehkä jotkut tekevät niin, en sitä sano, mutta naurattaa tuo sinun vauhkoamisesi että kaikki tatuoidut kulkevat massan mukana, noin yleisesti ottaen.
Voi luoja sentäs... luuletko kenekään muutenkaan ajattelevan yhtään mistään trendistä, että "otan kun kaverillakin on"? Trendit ovat alitajuisia, eikä niitä ajatella tuolla tavalla. Luuletko ihan oikeasti että miehesi on keksinyt ottaa kiinalaisen kirjaimen ihan vain katsellessa pikku kakkosta? Kyllä hän on sen jossain nähnyt, kuullut ja sitten ajatellut että "hei, tuohan on hyvä idea". Jos näin EI olisi, niin miksi ihmeessä ainakin sadallatuhannella suomalaisella miehellä on sellainen merkki... ihanko vaan itse jostain keksineet?

Mutta ei siinä mitään pahaa ole, kun trendien perässä juoksee. Mutta naurettavuuden merkit se saa silloin kun itse väittää päinvastaista. Pitää vain tunnustaa ja sanoa, että minäkin otin kun tämä vaikutti niin siistiltä jutulta.
 
ei tatuointia
[QUOTE="vieras";27879849]Jokaisella itseään kunnioittavalla yli neljäkymppisellä ämmällä tulee olla tatuointi tai pari, napalävistys ja mielellään punaiseksi värjätty lyhyeksi kynitty kananpersetukka, sitten sitä ollaan niin helvetin räväköitä että :LOL: :LOL:[/QUOTE]

Näinhän se on. Itseasiassa nämä suomalaiset alaluokkaiset tatuoidut lehmät ovat kyllä kuvottavia! Sinänsä ihan OK että tatuointeja pystyy helposti käyttämään avuksi tunnistaessaan noita alaluokkaisia sosiaalitapauksia niin ettei vaan tule oltua heidän kanssaan missään tekemisissä.
 
No, mietitäänpä sitten vaikka ihmisen pukeutumista. Sinäkin siis kuljet luultavasti trendien perässä, kun hommaat vaatetuksesi.

Heitätkö kaikki vaatteesi menemään, kun ne ei olekaan enää "trendikkäitä"?

Eiköhän se ole kuitenkin jokaisen valinnanvapaus, mitä keholleen tekee ja mitä ei. Ärsyttää tuollaiset jeesustelijat :D Itse olen ainakin tyytyväinen itseeni, vaikka olenkin ihan kauhea alhaiseen sosiaaliluokkaan kuuluva, tatuoitu ja HUI, jopa lävistetyt korvat ja huulikin löytyy! IIK.

Eihän ihmisten pitäisi sitten värjätä hiuksiaankaan, saati käydä kampaajalla. Kampaajahan saattaa ihan VAHINGOSSA tehdä hiuksista trendikkäät, mitä sitten? Pitääkö pää äkkiä vetää kaljuksi, ettei vahingossakaan kulje massan mukana. Hei haloo.
 
Näinhän se on. Itseasiassa nämä suomalaiset alaluokkaiset tatuoidut lehmät ovat kyllä kuvottavia! Sinänsä ihan OK että tatuointeja pystyy helposti käyttämään avuksi tunnistaessaan noita alaluokkaisia sosiaalitapauksia niin ettei vaan tule oltua heidän kanssaan missään tekemisissä.
Harmi kun jotkut tatuoinnit voi peittää, esim. vaatetuksella. Mistä tiedät jos vaikka joku palveluammatissakin työskentelevä omaa jossain kohdassa kehoaan tatuoinnin? Hui kamala, olet mahdollisesti joutunut asioimaan alempaan sosiaaliluokkaan kuuluvan kanssa. Häpeäisit!

|O
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä