Tässäkö tämä nyt sitten oli, avioliitto? Mielipiteitä kaipaan... ja jos ohjekirjaa löytyy niin olen valmis maksamaan :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kertokaa!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="nina";23742397]eikö muille tule mieleen toinen nainen? mulle tuli heti!!![/QUOTE]

Kieltämättä olen tätäkin ajatellut.
Mutta jokin siinä on, etten kuitenkaan usko näin olevan. Luulen että mieheni käyttäytyminen ja olemus ylipäätään olisi tuolloin erilaista.

oma ukkoni aikoinaan oli hyvin välinpitämätön minua kohtaan ja välillä meni hyvin, kuin vuoristorataa. erostakin puhui. sitten tuli näitä v.loppu menoja mitä ennen ei ollut ja toinen nainenhan sillä, paljastui lopulta. toivottavasti ei teillä samoin!

[QUOTE="nina";23742540]oma ukkoni aikoinaan oli hyvin välinpitämätön minua kohtaan ja välillä meni hyvin, kuin vuoristorataa. erostakin puhui. sitten tuli näitä v.loppu menoja mitä ennen ei ollut ja toinen nainenhan sillä, paljastui lopulta. toivottavasti ei teillä samoin![/QUOTE]

Toivotaan näin.
Miten asia paljastui sinulle?

Pisti silmään tuo "häviö", onko se sitten häviö jos itse antaakin jonkun verran periksi, tekee toiselle hyvää, puhuu kunnioittavasti, jos sillä voi suhteen pelastaa??? Niin metsä vastaa kun sinne huutaa. Todellista vahvuutta on ottaa itse aloite!

Kaikki varmasti välillä käy näitä vaikeita vaiheita läpi, ei eilämä helppoa ole.

Kysymäsi ohjekirja on todellakin olemassa, vaatii vaan nöyryyttä ottaa vastaan... raamattu.

Yhteistyössä